Vrele Gume test: Dacia Sandero 1.0 SCe 75 Autentic

Na pola životnog puta, Dacija Sandero 2017. godište doterala je svoj izgled, ujedno zamenivši osnovni 1.2 16v/75, novim trocilindarskim 1.0 SCe, iste snage
Kako na prvi pogled prepoznati automobil nastao posle 2010. godine? Lako, po LED dnevnim svetlima. E pa kad mogu svi, što nebi i Dacia Sandero, "ledificiranjem" prednje i zadnje svetlosne grupe. Iako nisu toliko izražena, da ne kažem blještava, kao kod pojedinih prestižnijih modela, i samim tim ne definišu svetlosni identitet, lepo su integrisana na obodu farova. Zadnja su možda još orginalnija, u vidu četiri integrisana kvadrata.
Ujedno, izmenjena je prednja maska, kao i odbojnik (od sada u boji karoserije i za osnovni model), ispod kojeg su dopadljiva svetla za maglu. Sandero tako deluje modernije, u duhu sa vremenom, no kome je do izgleda, za to je zadužen Stepwey. Ovaj mali crossover, uzdignut za 4 cm, bez sumnje deluje znatno atraktivnije, s tim da nije u ponudi sa osnovnim agregatom 1.2 16v/75, odnosno voženim 1.0 SCe. Izuzmemo li navedene izmene, na karoseriji sve ostalo je po starom. Posve normalno, jer aktuelni Sandero 2 pojavio se na tržištu krajem 2012. godine, što će reći da je još uvek rano za novu generaciju.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs