Suzuki S-Cross SX4 1,4 BoosterJet Elegance na testu Auto magazina

Fotografije su jedno, a stvarnost drugo. „S-kros“ je auto koji neuporedivo bolje izgleda uživo, i ne samo to. Nema mnogo automobila koji ostavljaju utisak kompletnog vozila kao što je ovaj suzuki i kome je zaista teško naći manu
Krosoveri su kategorija vozila koja polako postaje dominatna u odnosu na standardne automobile. Suzuki je želju kupaca prepoznao još krajem osamdesetih, kada je „vitara“ praktično uspostavila nove standarde na svetskom tržištu. U međuvremenu su se pojavili brojni modeli ovog japanskog brenda, koji su dodatno podigli kriterijume među kupcima automobila. I ne samo to, Suzuki je navikao kupce da za svoj novac dobiju više u odnosu na konkurenciju i to je jedna od glavnih karakteristika i današnjih modela. Najnoviji u nizu je redizajnirani „S-kros“.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
"Mixed bag". U dve reči. Da je lep, i nije, odnosno, zavisno od ugla posmatranja, nekad mi onako jeste, nekad uopšte nije. Unutra.. pa dobro, autor je sve rekao. Ako ništa, zbog ovoga ću (ipak) da idem da ga probam, jer na papiru zvuči pristojno:
"Dopalo nam se što auto meko upija sve vrste neravnina. Vrlo meko upija sitna oštećenja na asfaltu, a udarne rupe efikasno neutrališe, bez stresanja karoserije. U vožnji auto-putem sofisticirano umiruje karoseriju prilikom prelaska preko ulegnuća na putu u stilu većih limuzina, a progresivni servo učvršćuje volan tako da imate utisak kao da vozite veliki i stabilan auto... Zvučna izolacija je vrlo dobra, a šum strujanja vazduha je među najnižima u klasi."
"Tehnika narodu". Lep naslov testa, nema šta. Primenjivo u praksi koliko i čuveno "Sport to the People" kod "Intersport"-a.
Do redizajna mi je bio "odvratan" (stvar ukusa), posle redizajna "onako", "ne preseca" me, može da prodje, "čovek navikne na sve" (pa i na rat). Na papiru motor deluje ok, oprema je tu, cena ne deluje tako divlje ...