home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kada se samo setim početka devedesetih prošlog veka kada se na našem tržištu pojavila Felicija, prvi škodin model koji je nastao pod dirigentskom palicom Volkswagena. Preko noći je postala auto snova mnogih, i u osnovi jedino što joj se relano moglo zameriti je bilo prvo slovo – Š. Voleli smo, a i sada volimo taj truli zapad pa to ti je, a Š je tako jako asociralo na nepopularni istok…

Prošlo je nekih 24 godine od premijere Felicije, koja nema baš nikakve veze sa vozilom na Dmotion testu, ali ima sa potvrdom onoga da vreme leči sve, pa i istok – zapad komplekse. Ne pamtim da je  neki model u najavi izazvao toliko interesovanje kao budući, prvi ikada SUV na slovo Š koje više nikome ne smeta. Upravo tako, ne samo da Š više ne smeta, nego se od njega u startu očekuje, paaaa, najmanje solidan automobil. A to se baš ne ispunjava lako.

I sada, da ostavim na stranu taktičko strateške odluke VW-a koji je tek nakon 23 godine odlučio da pod bedž Škode smesti SUV i to čak ne ni malo izmenjen postojeći, da ne kažem izlazeći model. Kodiaq je nov, nije Tiguan na Š, a to što koristi motore i menjače od VW-a, ja tu ne vidim ništa loše.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Dmotion.rs



čitanja : 1070



Komentari

" Ako bi birao između karavana i Kodiaqa, da, Kodiaq, vozi se slično a nudi mnogo više, pre svega prostora."

Ne znam, nije to baš tako jednostavno. Niti je ovaj superb karavan "na štiklama" baš "best buy".

Autor moron 26 Maj 2017, 22:03