home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Umesto da predstavi novu generaciju „yarisa“, Tojota se odlučila za drugi, istina sveobuhvatni redizajn, novu verziju svog najprodavanijeg modela

Još se proleće u Niskoj Zemlji nije razbuktalo, a lale i zumbuli raspalili su svojim bojama plantaže cveća po kojima je Holandija poznata. Od aerodroma Šiphol kraj Amsterdama, do grada sa najstarijim univerzitetom u Evropi, Lejdena, putuje se oko pola sata. Tu, na obodu grada drevnih učenjaka, smestio se Tojotin štab zadužen za promociju nove verzije „jarisa“.

Primetili ste odrednicu „nova verzija“. Zvanično, zove se novi “jaris”, i opet zvanično, to nije nova generacija. Jednostavno, a tačno, „jaris“ koji nas je dočekao druga je prerada generacije 2011.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 979



Komentari

Moram reći da me čudi ovaj Toyotin motor što unatoč visokoj kompresiji, ne malom obujmu, ipak ima relativno skroman okretni moment relativno visoko. Piše 136 Nm na 4400 o/min. Istodobno jedna Mazda iz također 1.5 motora, također Atkinson ciklus po potrebi, ide 150 Nm pri 4000 o/min. I dok je vršna snaga Toyote veća ipak u onom području okretaja koje se najviše koristi Mazda se čini potentnija. Ipak moment pomnožen sa okretajima daje snagu na tim okretajima.

Autor N.N. 29 Maj 2017, 09:33