Test: Renault Clio

Renault Clio je sa nama već dugo. Od 1990. od kada je nasledio R5, bije bitku u svom tesnom B segmentu gde se u malio metara, za što manje novca mora zapakovati što više. Barem je tako kod nas, a bojim se da će još dugo i biti. A volimo da cenimo i kupujemo automobil na metar, i tu ovi mali četvorometraši imaju problem da pokažu koliko vrede. A konkurencija je opasna i ponuda velika, zato što je ovo volumenski segment u kojem se prodaju milioni vozila.
Clio u svojih sada već 27 godina imao je četiri evolucije, i u svakoj od nih zapravo prošao sasvim dobro, ključujući i naše tržište, kojem bolje da ne spominjemo šta se sve izdogađalo u pomenutih 27 godina. Aktuelni, Clio IV sada je u drugom polugodištu svog životnog veka, prošao je osvežavanje, i drugim rečima, trebalo bi da je upravo sada dostigao svoju puni modelnu zrelost, a i mehaničku pouzdanost.
Deluje da je zaista tako. Od starta 2012. uprkos očajnoj situaciji na našem tržištu, odmaćio se na našim ulicama. Što zbog sebe i onoga što nudi, što zbog trajne popularnosti Renaulta kod nas.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Dmotion.rs