home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault Clio je sa nama već dugo. Od 1990. od kada je nasledio R5, bije bitku u svom tesnom B segmentu gde se u malio metara, za što manje novca mora zapakovati što više. Barem je tako kod nas, a bojim se da će još dugo i biti. A volimo da cenimo i kupujemo automobil na metar, i tu ovi mali četvorometraši imaju problem da pokažu koliko vrede. A konkurencija je opasna i ponuda velika, zato što je ovo volumenski segment u kojem se prodaju milioni vozila.

Clio u svojih sada već 27 godina imao je četiri evolucije, i u svakoj od nih zapravo prošao sasvim dobro, ključujući i naše tržište, kojem bolje da ne spominjemo šta se sve izdogađalo u pomenutih 27 godina. Aktuelni, Clio IV sada je u drugom polugodištu svog životnog veka, prošao je osvežavanje, i drugim rečima, trebalo bi da je upravo sada dostigao svoju puni modelnu zrelost, a i mehaničku pouzdanost.

Deluje da je zaista tako. Od starta 2012. uprkos očajnoj situaciji na našem tržištu, odmaćio se na našim ulicama. Što zbog sebe i onoga što nudi, što zbog trajne popularnosti Renaulta kod nas.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Dmotion.rs



čitanja : 893



Komentari