home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ne tako davno, Hyundai je bio jeftina južnokorejska marka, oko koje su se zbijale šale i dodavali neprilični epiteti. Jedino, dok smo se mi podsmevali oni su radili. Hyundai je postao ozbiljan globalni igrač, pa i trendseter koji prodaje milione vozila.

I što je još važnije, nema nikakve komplekse da stane na crtu nijednom izazovu. A trenutni svetski izazovi su jasni: samnjiti ili potpuno elimisati emisiju CO2 i autonomna vožnja. O tome ćemo se naslušati u narednim godinama. O prvom kroz nekoliko trenutno raspoloživih rešenja koja se svode na hibridni pogon, električna vozila i gorive ćelije. O drugom…nećemo ovom prilikom. Oko autonomne vožnje i “povezanosti” će se polomiti još mnogo kopalja, što oko tehničkih, što oko zakonskih, pa čak i sociološko/etičko/moralnih pitanja.

Vratimo se alternativnom pogonu. Da li je hibridni pogon koristan i praktičan ili ste sebi samo natovarili nepotrebnu komplikaciju na vrat?

Hyundai je krajem prošle godine svetu ponudio svoje rešenje sa alternativnim pogonom, i to ne samo jedno, nego je svoj Ioniq kupcima ponudio u tri varijante: hibrid, plug in hibrid i potpuno električno vozilo. Na Dmotion test je stigla hibridna verzija ove fastback limuzine, što znači kombinacija benzinskog i elektro pogona.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Dmotion.rs



čitanja : 630



Komentari