home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nissan Qashqai je definitivno jedan od najpoznatijih krosovera. Svežiji izgled ali i najnovija tehnologija omogućavaju mu da ostane u samom vrhu klase

Ekipa Auto magazina trenutno se nalazi u Beču, gde prisustvujemo evropskoj prezentaciji redizajniranog Nissana Qashqai.

Na aerodromu su nas dočekale dve verzije jednog od najpopularnijih krosovera u Evropi – 1,6 turbo-benzinac od 163 konjske snage i dizelaš iste zapremine sa 130 “konja” u kombinaciji sa CVT menjačem.

Prvi utisci su više nego pozitivni, Qashqai je doteran ne samo u pogledu estetike, već i na planu najnovijih sistema bezbednosti.

Potpuno je novi prednji kraj, sa farovima koji su zadržali isti oblik ali sa primenjenom novom LED tehnologijom u vidu projektora koji prate krivine i podižu snop pri većim brzinama.

Tu je i nova LED traka za dnevna svetla, a na isti način su promenjene i “štopaljke”.

U unutrašnjosti je bilo dosta izmena, vidljivih i nevidljivih. Za početak, potpuno je drugačije zaptivanje vrata, tako da je sada dosta manja buka koja potiče od strujanja vazduha.

Volan je takođe nov. Obruč upravljača je deblji, bolje leži u rukama i na donjem delu je zasečen kako bi se olakšao ulazak u vozilo krupnijim osobama.

Na kraju krajeva, sada ima više tastera, a pre svega je oslobođen prostor za dugmiće koji će se odnositi na aktiviranje poluautonomne vožnje, koja će biti dostupna već od sledeće godine.

Interesantno je da su promenjena i sedišta i to tako da je produžen donji deo.

Što se tiče motora, benzinci su ostali isti – 1,2 četvorocilindrični turbo-benzinac sa 115 KS, kao i 1,6 turbo sa 163 KS koji smo imali prilike da isprobamo. Velika rezerva snage i niska potrošnja samo su jedna od prednosti ovog motora.

Dizelaš zapremine 1,6 litara sa 130 KS je ekskluzivno za Qashqai izmenjen u smislu da je remapiran sistem ubrizgavanja a primetili smo i da je motor dosta tiši.

Vozili smo verziju sa CVT menjačem i pokazalo se da je ovo odlična kombinacija – turbo rupa se uopšte ne oseća, a reakcija na komandu gasa je u svakom trenutku trenutna.

Prosečna potrošnja 1,6 turbo-benzinca sa 163 KS na magistrali

Novi Nissan Qashqai uskoro stiže i na naše tržište. Zvaničan početak prodaje je 1. septembar 2017. Detaljne utiske iz vožnje moći ćete da pročitate u novom izdanju Auto magazina, koje će se pojaviti na kioscima krajem jula meseca.

Izvor i više slika na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 929



Komentari