Test: BMW i8

Jasno je. Obožavamo automobile. Svaki brend, pa čak i svaki model unutar game proizvođača ima neku svoju priču i ogromne količine energije fokusirane, tokom višegodišnjeg procesa, na stvaranje. To mora da se poštuje, makar nam krajnji proizvod i ne legao na srce u punoj meri. Međutim…
BMW je jedan
Da bi BMW I8 koncept bio izložen u jesen 2011. godine, proces prelivanja ideja i tehnologija iz glava i srca mnogih umetnika svoga zanata je morao da krene najmanje tri godine ranije. Dakle, pretpostavljamo da se negde tokom 2008. godine, tada bezimeni pokušaj skice automobila budućnosti, našao na papiru. Koliko samo takvih pokušaja, danas možemo pronaći internet pretragama… I 99,99% tih ideja ostane na tom papiru, a mnogi nesuđeni klasici automobilske industrije su završli u nekoj softverskoj ili hardverskoj kanti za smeće. Razlozi za ovakav epilog su raznobojni: nedostatak dizajnerske inspiracije, nesrazmerno visoki troškovi potencijalnog razvoja, nedostatak finansijskih sredstava za realizaciju ili pak nedovoljni stepen predvidivosti reakcija javnosti i potencijalnih kupaca.
Kompletan članak na sajtu Autorepublika.com