Test: KIA Sportage 1,7 CRDi 103 kW 2WD

Malo posle predstavljanja očinskog i nedavnog testiranog Hyundai Tucsona, dileme u pogledu toga kako će izgledati naredna (četvrta) generacija Kije Sportage, su razrešene. Prve reakcije javnosti su bile neuravnotežene – od teškog razočaranja do kompletnog oduševljenja.
Dizajn i funkcionalnost
Prašina se slegla, model je u ponudi i na drumovima oko godinu i po dana, i jasno je da mesta nema za neodmerene reakcije u bilo kom pravcu, na temu dizajna. GT- Line dodaci, doduše, od umereno prijatno dizajniranog automobila čine veoma poželjnu igračku, odnosno kritično doprinose odličnom vizuelnom utisku. Sve je skockano na pravi način: maska hladnjaka, imitacija hroma na odbojnicima, ručicama za otvaranje vrata, čak je i lajsna koja spaja zadnje svetlosne grupe izrađena u maniru nemačkih skupocenih automobila. Na estetskim osnovama, kritikovana svetla za maglu, smeštena u donjem uglu prednjeg branika, u formi četri izdvojena iluminaciona identiteta, nama su se dopala, za razliku od većine auditorijuma. Kod dizajna spoljašnosti, primetne su i bočne linije koje su, čini se na oko, potpuno istovetne sa prethodnikom, kao i veoma sličan zadnji deo automobila (izuzev pomenutih svetlosnih grupa).
Kompletan članak na sajtu Autorepublika.com