home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Do nedavno, benzinska gama Renaulta Kadjar bila je zasnovana isključivo na malom 1.2 TCe od 130 KS. Novi 1.6 TCe/165 KS donosi mu neophodan elan i ujedno postaje najsnažniji agregat u ponudi.

Još od samog lansiranja 2015. godine, Kadjar je u deficitu sa benzinskom ponudomagregata. Teško razumljiva i održiva komercijalna logika, posebno ukoliko se zna da na evropskom tržištu, gde je pre svega zastupljen, raste potražnja za benzincima u svim segmentima. Čak i nekadašnji šampion, Francuska, sve više okreće leđa dizel motorima, posebno nakon afere VW, koje ni Renault nije pošteđen, doista u znatno manjoj meri (barem za sada).

Komepletan članak na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 1550



Komentari

Lep autić Kadjar.
Na zadnjoj klupi nudi više mesta (i za noge i za glavu) nego li Scenic ili Grand Scenic. Neobično. Doduše, nema debilne avio stočiće (što objašnjava prostor za kolena), ali više mesta za glavu ukazuje i na neke druge razlike.
I ima korektnu cenu u tom "svetu" gde "pripada".

Autor moron 18 Jul 2017, 09:35

Nešto ga autor i nije baš najsrećnije doživeo.. A meni je u salonu više legao Megan nego Kadjar. Prosto, lepše mi bilo za sedeti napred. A to je ono što je meni lično najbitnije. Ipak, nekako mi najbolja pozicija bila u Grand Coupe-u

Autor Priapus 18 Jul 2017, 09:57

Priapus
Autora nije oduševio motor (turbo benzinac), a ne automobil. Nisam primetio da je samom automobilu nešto prigovarao.
Uostalom, pročitaj mu test za aktuelni 5008 1,6 THP sa AT, pa ćeš da vidiš kako zna da "oplevi".
A uz 1,6 DCI u Kadjaru on je u ranijem testu izneo i veoma lepe utiske za (taj) motor.

Autor moron 18 Jul 2017, 10:27

moron

Moguće da je tako autor percipirao automobil.
Međutim, meni lično motor "nosi" pa dobrih 80-90% automobila, pa se ja lično nikako ne mogu odrediti pozitivno prema vozilu ako mu je motor neadekvatan.
Voleo bih ovo da probam.
Qashqai, primera radi, sa 163 KS mene lično nije oduševio

A 5008 1.6 THP AT mu nije takođe legao?

Meni Madjar kao celina nije legao, ne znam da li bi ikakav motor mogao da popravi utisak. A da je lep, pa nije ružan.

Autor Priapus 18 Jul 2017, 10:37

Priapus
Oko jednog se svakako slažemo. I za mene, najbitnija stvar na automobilu je "dobar motor", a i "dobar menjač". Još samo da definišemo šta znači "dobar":)

Autor moron 18 Jul 2017, 11:02

moron

Zna se, CVT. Nisu ludi Honda, Toyota, Subaru, Nissan..

Autor Priapus 18 Jul 2017, 11:37

Priapus
Želim Ti da što pre uzmeš automobil sa CVT-om ...U moju garažu neće dok sam ja živ ...

Autor moron 18 Jul 2017, 12:06

moron

Nemoj si tako isključiv, nikad ne znaš šta nosi sutra. Vidiš kako se i Reno "dozvao" pameti, pa Koleos ide sa CVT..

Autor Priapus 18 Jul 2017, 12:15

Priapus
Mrzim "zvuk proklizavanja kvačila". Od ranoga detinjstva. A to je i zvuk CVT-a. I ne mogu. Ne ide.
Što se tiče CVT-a u Kadjaru (nisam znao da je "tamo"), moj je utisak da se u Renault-Nissan alijansi odavno vodi "rat" oko automatskih menjača. "Ovi" ili "oni".
Taj "dualizam" i paralelni pristup (CVT i dvostruko kvačilo) je jako čudan. I verujem skup za alijansu.

Autor moron 18 Jul 2017, 12:41