Vrele Gume test: Renault Kadjar 1.6 TCe/165 Extended Grip

Do nedavno, benzinska gama Renaulta Kadjar bila je zasnovana isključivo na malom 1.2 TCe od 130 KS. Novi 1.6 TCe/165 KS donosi mu neophodan elan i ujedno postaje najsnažniji agregat u ponudi.
Još od samog lansiranja 2015. godine, Kadjar je u deficitu sa benzinskom ponudomagregata. Teško razumljiva i održiva komercijalna logika, posebno ukoliko se zna da na evropskom tržištu, gde je pre svega zastupljen, raste potražnja za benzincima u svim segmentima. Čak i nekadašnji šampion, Francuska, sve više okreće leđa dizel motorima, posebno nakon afere VW, koje ni Renault nije pošteđen, doista u znatno manjoj meri (barem za sada).
Komepletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Lep autić Kadjar.
Na zadnjoj klupi nudi više mesta (i za noge i za glavu) nego li Scenic ili Grand Scenic. Neobično. Doduše, nema debilne avio stočiće (što objašnjava prostor za kolena), ali više mesta za glavu ukazuje i na neke druge razlike.
I ima korektnu cenu u tom "svetu" gde "pripada".
Nešto ga autor i nije baš najsrećnije doživeo.. A meni je u salonu više legao Megan nego Kadjar. Prosto, lepše mi bilo za sedeti napred. A to je ono što je meni lično najbitnije. Ipak, nekako mi najbolja pozicija bila u Grand Coupe-u
Priapus
Autora nije oduševio motor (turbo benzinac), a ne automobil. Nisam primetio da je samom automobilu nešto prigovarao.
Uostalom, pročitaj mu test za aktuelni 5008 1,6 THP sa AT, pa ćeš da vidiš kako zna da "oplevi".
A uz 1,6 DCI u Kadjaru on je u ranijem testu izneo i veoma lepe utiske za (taj) motor.
moron
Moguće da je tako autor percipirao automobil.
Međutim, meni lično motor "nosi" pa dobrih 80-90% automobila, pa se ja lično nikako ne mogu odrediti pozitivno prema vozilu ako mu je motor neadekvatan.
Voleo bih ovo da probam.
Qashqai, primera radi, sa 163 KS mene lično nije oduševio
A 5008 1.6 THP AT mu nije takođe legao?
Meni Madjar kao celina nije legao, ne znam da li bi ikakav motor mogao da popravi utisak. A da je lep, pa nije ružan.
Priapus
Oko jednog se svakako slažemo. I za mene, najbitnija stvar na automobilu je "dobar motor", a i "dobar menjač". Još samo da definišemo šta znači "dobar":)
Priapus
Želim Ti da što pre uzmeš automobil sa CVT-om ...U moju garažu neće dok sam ja živ ...
moron
Nemoj si tako isključiv, nikad ne znaš šta nosi sutra. Vidiš kako se i Reno "dozvao" pameti, pa Koleos ide sa CVT..
Priapus
Mrzim "zvuk proklizavanja kvačila". Od ranoga detinjstva. A to je i zvuk CVT-a. I ne mogu. Ne ide.
Što se tiče CVT-a u Kadjaru (nisam znao da je "tamo"), moj je utisak da se u Renault-Nissan alijansi odavno vodi "rat" oko automatskih menjača. "Ovi" ili "oni".
Taj "dualizam" i paralelni pristup (CVT i dvostruko kvačilo) je jako čudan. I verujem skup za alijansu.