home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Globalna ekspanzija SUV segmenta učinila je CX-5 najpopularnijim Mazdinim modelom koji generiše 25 odsto prodaje japanskog proizvođača. Nakon sedam godina “života” i više od 1,5 miliona prodatih primeraka širom sveta, stigao je novi model koji smo testirali u okolini Barselone

Komercijalizacija novih modela neretko vodi u polemiku oko toga koliko je on poboljšan odnosno u kojoj meri je zapravo nov. Poznato je da postoji nekoliko nivoa zahvata, od restilizacije tj. ulepšavanja, popularno nazvanog “fejslift”, preko temeljne modernizacije koja podrazumeva sveobuhvatna poboljšanja, pa sve do predstavljanja potpuno nove generacije automobila. Već smo se navikli na Mazdinu praksu ne toliko upadljivih, ali svakako značajnih poboljšanja koja su u poslednje vreme implementirana kod modela Mazda3, Mazda6, a delom i kod CX-5.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 732



Komentari