Renault Megane Grandtour Energy dCi 110 na testu Auto magazin portala

Karavanska verzija četvrte generacije modela Renault Megane, dobila je tradicionlno prezime Grandtour. Tehniku deli sa verzijom hatchback i sedan, ali donosi i značajna poboljšanja na polju praktičnosti za jednu porodicu.
Najznačajnija promena jeste povećano međuosovinsko rastojanje, sa 2.669 na 2.712 milimetara, što je značajno uticalo na prostor na zadnjim sedištima. Dužina automobila porasla je za 67 mm i iznosi 4.626 mm, što se odrazilo na veći prtljažni prostor i bolju iskoristivost. Kada smo kod prtljažnika, recimo i to da njegova zapremina iznosi 580 litara (prema VDA standardu 521 litar). To možda nije rekordna vrednost u segmentu, ali Megane karavan zato nudi najdužu ravnu utovarnu površinu, na koju se mogu smestiti predmeti dužine 2,77 metara!
Kompletan članak na sajtu Automagazin.rs
Lep. Dobra oprema. Solidan motor. Nije preskup.
Čudni su danas karavani. Npr, ovaj je 12 cm duži od 308 sw mk1, a ima gepek "dugačak" 88 cm, dok je kod 308, zavisno od položaja zadnjih kliznih sedišta, gepek "duži" za 12-20 cm. Nekome će nekada i i to da zatreba. Nije neki presudan adut, ali je činjenica.
Ko bi pri zdravoj pameti dao 20 hiljada na Megan? Doplatis jos 10-20% i kupis klasu iznad karavan.
Renault Megane, jos jednom postavlja visoke ciljeve drugim proizvodjacima i pokazuje da je u samom vrhu klase. To sta nudi Renault u novom Megane,za druge proizvodjace je samo san. Motori su efikasni i odlicni, to sto neki kupuju stare Megane koji su presli po 400000 i kukaju da se kvare, nisu realn.Auto mora da se odrzava kako bi trajao. Ko zapostavi svoj auto, moze samo da ocekuje vece kvarove ali iskljucivo svojim nemarom. Do skoro sam bio ponosni vlasnik Megane Grantour 2004 1.9 dci, koji me je sluzio 7 godina bez vecih ulaganja a presao sam sa njim 245000. Novi megane je kao avion ( oprema, i sve ostalo sto nudi, je najbolje trenutno u ovoj klasi. Kupujem ga uskoro. Svaka cast Renault :)