Vrele Gume test: Nissan Micra 1.5 dCi/90

Sa Microm 2017. godište, Nissan je okrenuo novi list. Peta generacija, osim što se fabrikujenu Francuskoj, poseduje potpuno nove forme i dimenzije, uz upotrebu najnovije tehnologije. Cilj je jasan, konkurisati tenorima u segmentu i osvojiti novu klijentelu
Još od pojavljivanja, sada daleke 1982. godine, Nissan Micra važila je za mali gradski automobil, naklonjen pre svega lepšem polu. Isto se odnosi na poslednju generaciju, lansiranu 2010, s tim da je Nissan želeo da je "mondijalizuje", kako bi se dopala kupcima na svim kontinentima. Potpuno neuspela misija, jer fabrikovana svugde po svetu (Indija, Tajland , Meksiko, Kina...), Micra 4 bila je u tehnološkom pogledu zastarela i premala (3,78 m), te kao takva nekompetentna da se nadmeće sa većinom predstavnika u B segmentu.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Baš lep autić. Klio u drugačijem svetlu. Ne znam kolika je cena u Srbiji u odnosu na Klija?? Trebalo bi da bude slična.
"Nažalost, u vreme kada je vožena, cena na domaćem tržištu nije bila poznata. Preneću vam one koje se praktikuju u Francuskoj, s tim da ih treba smanjiti za par hiljada evra, koliko će verovatno biti jeftinija u Srbiji. Početna za najslabiji 1.0/73 iznosi 13.590, dok za najskuplji 1.5 dCi Tekna treba 21.590 evra. Najjeftiniji dizel prodaje se po ceni 17.690 evra."