home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Rolls-Royce je odlučio da superluksuznim kupeom Wraith Black Badge, atraktivne pojave i sa još boljim performansama, pokuša da pridobije i neke nove, mlađe, generacije kupaca.

Vremena se menjaju, pa i Rolls-Royce… Tačnije, pristup ovog proizvođača tržištu i novim generacijama kupaca. Činjenica je da danas do značajnih finansijskih sredstava dolaze sve mlađe generacije, koje se kao po „difoltu“ onda okreću nekim dinamičnijim markama. Tradiciju, eleganciju i stil, spremni su da žrtvuju zarad performansi, pa čak i onda kada na „meti“ nisu isključivo supersportski automobili. Jednostavno, mali broj mladih kupaca sebe vidi u Rolls-Royceu! Ti automobili su, nekako, rezervisani za one starije, koji preferiraju vožnju na zadnjem sedištu…

Kompletan članak na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 689



Komentari