home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Fiesta Modli

Imali smo verujte pravo zadovoljstvo….od mladog šefa marketing  službe GRAND MOTORSA, VUKA MALOVIĆA, zadužili smo NOVU FORD FIESTU 1.5 TDci 85 KS i onda smo se po aktuelnom beogradskom kijametu, po gužvi i snegu uputili ka Novom Beogradu, na ugovoreni sastanak sa čuvenim i nekada vrlo popularnim radio vodeteljem ZORANOM MODLIJEM.

Starijima nije potrebno objašnjavati ko je ZORAN MODLI, ali, red je da „prvenstvo prolaza“ prepustimo NOVOJ FIESTI koja nam se sve u svemu VEOMA DOPALA. Prvi sneg je stigao u Beograd u petak uveče 14. decembra 2018. sa najavom da će padati bar dva dana a to je mnogima nagovestilo nepregledne gradske kolone, usporen saobraćaj u već odavno automobilima prenatrpanoj prestonioci Srbije. Putari su reklo bi se reagovali pravovremeno ali veliki broj nedisciplinovanih i nestrpljivih „majstora volana“ uz dobar broj i onih koji nisu naučili da voze po klizavoj podlozi i uz smanjenu vidljivost, doprineli su da BEOGRAD pred sobom ima TEŠKO REŠIV PROBLEM. Taj problem NI JEDNA VLAST nije mogla da reši, a to je OGROMAN BROJ AUTOMOBILA U CENTRU, USKE ULICE, PREVELIKA BRZINA, MALI BROJ PARKINGA i GARAŽA i kako nam reče naš prijatelj BORKO GAJINOVIĆ ne VIDOVITOST bivših gradskih moćnika o evoluciji saobraćaja, i ideji da auto put (čitaj „gazela“) prolazi  kroz srce grada…

Elem, NOVA FORD FIESTA je DOBAR IZBOR. Matični GRAND MOTORS  se potrudio da iz aktuelnih fabrika dobavi što više modela tog gradskog automobila, sa puno varijanti, nekoliko motora različite snage i sa odličnom ponudom dodatne opreme a sve sa ciljem da što veći broj potrošača nadje nešto za sebe.

U centrali GRAND MOTORSA, u NOVOM BEOGRADU (Milutina Milankovića 21) možete pogledati SALON i informisati se o SERVISU, na istoj lokaciji, a naravno dobiti i kompletnu informaciju o trenutnoj ponudi FORDOVIH AUTOMOBILA, o vozilima na lageru i onima koja se mogu naručiti.

Zvanični internet sajt te kompanije prikazuje NOVU FIESTU sa 3. i 5. vrata i sa paketima  TREND, BUSINESS, ST-LINE i TITANIUM. Cena varira od 11.600 evra pa sve do 19.830 evra, sa ponudom tri zapremine motora različite snage.. upravo sa tog sajta smo preuzeli i ponudu NOVE FIESTE ST koja deluje moćno…

Performanse koje oduzimaju dah……Fiesta ST

Nova Fiesta ST pruža vam uzbuđenje trkačkih performansi u svakodnevnoj

vožnji. Svaka komponenta je projektovana tako da pruži energiju čulima. Novi

benzinski motor od 1,5-litara 200 KS Ford EcoBoost može da razvije 0–100

km/s za samo 6,5 sekunde. Jedinstvene karakteristike modela Fiesta ST

obuhvataju točkove od lake legure od 18 inča, ekskluzivnu ST karoseriju i

prednja sedišta u sportskom stilu.

Mi smo imali priliku da probamo srebrnu FORD FIESTU, sa dizel motorom 1.5 litra i 85 KS, sa BUSINESS paketom opreme i cenom od 15.500 evra. Dizajn NOVE FIESTE je većini korisnika moderan, dobar i prepoznatljiv. Reč je o automobilu i motoru koji pruža malu potrošnju goriva a koja svakako zavisi od ispravnog rukovanja 6. stepenim menjačem, pravovremenom promenom stepena prenosa i NAČINOM PRITISKA NA PEDALU GASA. Prostranost NOVE FIESTE je takodje dobra, dosta bolja na prednjem delu, kao uostalom i kod svih nama dostupnih četvorotočkaša. Kočioni sistem raspolaže prednjim diskovima i zadnjim dobošima i zadovoljava BEZBEDNOSNE potrebe pri zakonom propisanim brzinama. Instrument tabla je pregledna, dobro kreirana kao i veliki monitor od 8 inča. Sedišta NOVE FORD FIESTE zaslužuju više od prosečne ocene, prtljažnik TAKODJE (300 litara). NOVA FIESTA se lako vozi, preglednost napred je solidna, zadnja slabija, uz napomenu da vozač pri skretanju u levo mora da obrati pažnju na gabarit LEVOG STUBA. NOVA FIESTA je zgodna za grad ali takodje i za duža putovanja. Mi smo kroz beogradsku gužvu trošili od 6.5 do 7 litara dizala a na otvoreno putu potrošnja može biti i 5 litara.

To bi bili utisci o NOVOJ FIESTI a za dotični model se zainteresovao i naš prijatelj, radio voditelj, dugogodišnji pilot i instruktor letenja, publicista, danas već 70. godišnji gospodin ZORAN MODLI, čovek koji po svom duhu i energiji podseća na klince iz našeg  „sokaka“ a ima ogromno životno iskustvo. Zaista je doživljaj razgovariti malo duže sa MODLIJEM i divaniti o nekadašnjim danima u RADIO BEOGRADU, u Hilandarskoj 2, mestu gde su bitisale ISTINSKE ZVEZDE NOVINARSTVA, u periodu sedamdsetih i osamdesetih godina…ZVEZDE od kojih su mnogi, tada mladi saradnici, naučili fenomenalne stvari, o profesiji, kulturi, zanatu a bogami i o VASPITANJU…

ZORAN MODLI je u divnim vremenima SRBIJE stigao u  novinarstvo 1971. godine, u STUDIJU B gde se zadržao do 1975. da bi se od 1979. do 1988. predstavio i armiji slušalaca sjajnog BEOGRADA 202, RADIO BEOGRADA. U svet avijacije zakoračio je 1975. godine, profesionalni PILOT je bio od 1982. do 2010, u JATU je radio od 1985. do 2005. godine a u skorašnjim godinama je autor i voditelj RADIO i INTERNET programa pod naslovim ZAIR (zakon akcije i reakcije ljudi na savremene tehnologije).

Krajem osamdesetih godina je vodio popularnu radio emisiju VENTILATOR, na talasima BEOGRADA 202, u kojoj je i autor ovog sajta imao priliku da prikaže priče iz sveta brzine. Dragom stvaraocu milion sati radijskih programa, čoveku sa tako specifičnim i voljenim glasom možemo na kraju ove storije samo da kažemo: „Hvala majstore i BRAVO“ !

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 1128



Komentari