home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Renault Scenic initiale Paris TCe 160

Uskoro nam stiže 54. MEDJUNARODNI SALON AUTOMOBILA u BEOGRADU i 13. MOTOPASSION, salon motocikala. Iz PRESS službe BEOGRADSKOG SAJMA javljaju da ćemo u DESET DANA (od 22.-31.3.2019.) biti u prilici da pogledamo preko 100 PEREMIJERA i preko 36 raznih brendova…

Mi smo ovih dana imali zadovoljstvo da testiramo jedan od istaknutijih modela RENOA a to je novi RENAULT SCENIC, koji se kupcima nudi u varijantama sa benzinskim i dizel motorima i u zavisnosti od opreme sa cenama od 19.120 evra do 28.820 evra za benzince i od 21.420 evra do 31.320 evra za dizele. Jednog SCENIC-a smo probali još 1.12.2016 na prezentaciji u ZADRU i ŠIBENIKU a sada smo ga malo bolje upoznali po „fantastičnim“ putevima SRBIJE i BEOGRADA.

Renault Scenic initiale Paris TCe 160

Najkraća opaska o SCENIC-u je da se radi o vrlo zanimljivom automobilu koji nudi dobar komoditet, dobru bezbednost i zanimljiv dizajn. Vozilo TCe 160 KS poseduje 1,3 turbo benzinski motor, dovoljno snažan za sve što očekujete u našem saobraćaju i umerenu potrošnju goriva (pri laganom dodavanju gasa), uz poštovanje sabraćajnih propisa. SCENIC je jedan pravi auto za porodične potrebe a jedino što nam se NIJE DOPALO jeste njegov malo poveći gabarit i tvrdo vešanje. Što se dimenzija tiče, vremenom i navikom i to postaje savladivo (pogotovo u zakrčenim gradskim ulicama) a tvrdje oslanjanje smo primetili i zbog zimskih pneumatika, dimenzija 195/55/20…. SCENIC koji nam je ponudjen za TEST opremljen je najskupljim elementima.

Na zvaničnim sajtovima možete dobro proučiti šta sve nudi taj interesantni FRANCUZ kojeg smo provozali od BEOGRADA pa do KRALJEVA, delom auto putem a potom uglavnom uskim saobraćajnicama preko MLADENOVCA, TOPOLE i KRAGUJEVCA….. Potrošnja je do KRALJEVA i nazad iznosila vrlo malih 5,9 litara benzina (na autoputu smo vozilo i do 130 km. na sat), što nas je prijatno iznenadilo, ali su par dana po ulicama BEOGRADA, uz često startovanje „naterali“ KOMPJUTER da nam pokaže potrošnju i do 9 litara. Kako bio otkrili PRAVI PROSEK, primenili smo staro pravilo „ČEP NA ČEP“ (punjenje rezervoara do vrha) i dobili odgovor da SCENIC pri normalnoj vožnji troši U PROSEKU 7,5 litara benzina. Ono što je ZAISTA SJAJNO kod NOVOG SCENIC-a i opreme INITIALE PARIS jesu senzori i kamera za vožnju u nazad. Taj dodatak je neobično poželjan u našim urbanim sredinama, gde su nam najveći neprijatelji često „nevidljivi“ stubići, žardinjere ili bilo kakve niske prepreke.

Renault Scenic initiale Paris TCe 160

Naš SCENIC ima fenomenalno vozačko sedište koje je baš idealno za duge ture (pomera se u svim pravcima, masira i greje), automatsko obaranje dugog svetla kada se pojavi vozilo ispred ili kada vozila stižu iz suprotnog pravca, ima BAŠ OGROMNE TOČKOVE od 20 inča (ili coli ako vam je draže) i ima normalni REZERVNI točak, umanjen na 17 inča. U tom rezervnom točku koji se nalazi u prtljažniku smešten je MUZIČKI BUFER (ili vufer) a to znači da mladja populacija može oduševljeno uživati u BAŠ GLASNOJ MUZICI – recimo na nekom proplanku, uz SOKOVE i ROŠTILJ. Kompletnom opuštanju pravu notu daje i PANORAMSKI KROV.

Renault Scenic initiale Paris TCe 160

Eto, to bi bila naša priča uz malu napomenu da smo zahvaljujući članu našeg tima, gospodinu DRAGANU POPOVIĆU, grafičkom dizajneru, dobili lep logo, naravno pod nazivom – MOJ SVET BRZINE.

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 422



Komentari