
Ministar trgovine i usluga Slobodan Milosavljević je danas otvorio 3. DELTA GENERALI BG CAR SHOW i 5. međunarodni sajam motocikala i bicikala MOTOPASSION, koji traju do 14. marta.
Na ovogodišnjem Sajmu automobila učestvuje 370 izlagača koji svoje modele i prateću opremu izlažu na 35 hiljada kvadrata, a beogradskoj publici predstavljaju 48 noviteta auto industrije i 38 premijera među motociklima.


Radno vreme manifestacija je od 10 do 20 časova. Cena pojedinačnih ulaznice je 300, grupne koštaju 200 dinara, dok se parking plaća 100 dinara na sat.

Četvrtak 11. mart je proglašen za FAMILY DAY, što znači da tog dana Sajam automobila mogu da posete kompletne porodice sa decom po povlašćenoj ceni od 500 dinara.






Na
štandu SAT-a u Hali 1, posetioci će biti u prilici da se takmiče i osvoje
vrednu nagradu - automobil marke Chery Ego, koji prvi put stiže na naše
tržište.
Mercedes
je na svom štandu prikazao i najskuplje vozilo na sajmu, a to je model S 400
Hybrid, koje košta 138.508 evra. S druge strane, najavljena je i posebna promotivna
akcija za model A 160 sa benzinskim motorom, koji će moći da se kupi po ceni od
16.690 evra.
Više
o BG CAR SHOW sajmu automobila pročitajte OVDE.
Foto : Tanjug.rs i Beta.rs
VIDEO : izveštaj o BG CAR SHOW-u sa TV B92
@ box
1)Škodu Fabiu 1.2 70 ks Classic Plus
2)Hyundai i10 1.2 78 ks
3)Chevrolet Spark (NOVI)1.1
4)Lada Kalina 1.4 16v (sa svom opremom 8200)
5)Dacia Sandero 1.4 Ambiance
Nikako Punto Classic, a najbolje Fabiu - ja je imam - EXTRA!!!
hvala na savetu!a sta mislis o peugeot 206 sedan?zna li neko kakav je auto,koje su mu mane?
@box Ta 206-ica se proizvodi u Iranu, cisto jedna informacija ako nisi znao
JOOJ kakav pežo 206. Ozbilno ti kažem najbolji izbor su ti Fabia i i10. Mada, ne znam koliki ti auto treba?
Pošto vozim Fabiu, zaista mogu da ti je preporučim. I ja sam bio na sličnim mukama pre 6 meseci, probao sam preko 10 različitih modela, i na kraju sam se odlučio za Fabiu. I sada da kupujem auto, izabrao bih ponovo isti!!!!
Dobro razmisli!!!! Ne kupuje se auto svaki dan!
@box:
1) Chevrolet Aveo 1.2
2) Dacia Sandero 1.4 Ambience
3) Skoda Fabia
4) Peugeot 206 1.4 sedan
Ja sam imao priliku da vozim novu Fabiu,auto je je fenomenalan! Za te pare je odlican u odnosu na druge gore ponudjene modele!!!
@ box
Kada malo bolje razmislim
1)Škodu Fabiu 1.2 70 ks Classic Plus
.
.
.
2)Hyundai i10 1.2 78 ks
Inače, pri kupovini sam se dvoumio između Hyundai-a i 20 i Škode Fabia-e. Presudio je engleski časopis "WHICH?", koji se bavi istraživanjem zadovoljstva kupaca. Kao "BEST BUY" u kategoriji "SUPERMINIS" ocenjeni su: Honda Jazz, Mazda 2 i Škoda Fabia.
Jel predstavljena Dacia Duster? Jel video neko cene? Koliko kosta osnovni model sa klimom? Hvala unapred.
@Predrag
jos bih malo i nakrivio glavu kao i ona, mozda na drugu stranu. :)
Ali bih se smestio pored limuzinske verzije, ovaj je karavan preglomazan.
Duster u osnovnoj rekoše da košta devet i nešto skoro deset, što je morate priznati džaba!!!
@Jovan: Predstavljana je, to jest na BG Sajmu je, cena je jos nepoznata, u Rumuniji je 10500 eura...
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2010/03/02/zvanicno-dacia-duster-u-rumuniji-od-10.500-evra
Ја ћу један од наредних дана можда да посетим тај сајам, али највише се питам кад чујем да се пропагира сајам, чија је идеја од оних педофила и хомосексуалаца у оделима, по политичким партијама, била да се укине Београдски сајам еротике?
Video sam na pressovom sajtu da Dacia Duster kod nas kosta 14000e sto i nije bas povoljno...evo linka: http://www.pressonline.rs/sr/vesti/u_fokusu/story/104625/„Kinez%22+i+„punto%22+najtraženiji!.html
hvala na savetima ali meni treba veci auto,velika smo porodica!ovaj sedan bi mi odgovarao ali ga vi nesto ne cenite!
@ box
Ne mora da znači da je auto većih dimenzija, prostraniji od nekog manjeg. Veruj mi, sedi u Fabiu, sada na sajmu i iznenadićeš se koliko je prostrana. Mislim da neću pogrešiti, ako kažem da je možda i najprostranija u klasi. Sličan komfor nude Kalina i Logan. Mada, iako Lada za 8000 eura ima najbolju opremu, njen kvalitet je diskutabilan. Daciu mogu da preporučim, jer poznajem dosta ljudi koji imaju Logana, što 1.4 što 1.6, i najviše se žale na veliku potrošnju.
Ako budeš išao na sajam, javi mi kako ti se čini Fabia. Baš me zanima :)) Poz.
P.S. Od Pežoa beži. Imali su ga moji. Obična kanta, kojoj su na 35.000 km počeli da lupaju homokinetički zglobovi (17.000 din/kom.), iscureli su prednji amortizeri (8000 din/kom), otkazali prednji ležajevi (4500 din/kom), pokvario se plovak (7000 din), otkazale kugle... Cene su od pre 3 godine. Sada mogu da budu samo još veće.
@ MasterHaosis
Zlo od kola. Moji su posle, "toga", potpuno razočarani u "velike" brendove, kupili Floridu In L, kojoj apsolutno ništa nije otkazalo, evo već skoro 4 godine. Kupili su je uz komentar: "kada već vozimo krš, daj da se bar vozimo za male pare", međutim, danas žale što se Florida više ne proizvodi, jer bi je ponovo kupili.
P.S. Sećam se i da je drugi servis u Veranu bio 42.000 din, i da nisu zamenili pločice, koje su bile spaljene i raspadale su se (ne znam samo od čega).
Toliko o Pežou i ovlašćenim servisima za sada :)))
@box
nijedan od navedenih modela ne moze se svrstati u pojam "porodicni automobil" !
Fabia jeste najozbiljnija od ponudjenih ali nikako sa 3-cilindricnim , preslabim i bucnim motorom koji u gradu trosi preko 10 litara ( provereno).
Cak i nas "strucnjak" Predrag je uzeo motor 1.4 16v koji je druga prica, ali on je svoje odusevljenje vec vise puta opisao...Jedino je pogresio sto Fabiu smatra porodicnim vozilom...:)))
Fabia sa 3 cilindra je toliko tiha u leru da ne mozes zakljuciti da li auto uopste radi. Potrosnja ne prelazi 8.5l u gradu tako da ne znam odakle ti informacije
@box
P.S.
imas odlican tekst bas o Fabiji 1.2 70 ks na:
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=1&t=11341&st=0&sk=t&sd=a
P.S. 2
Aveo odmah zaboravi a evo i zasto:
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet/aveo.aspx
206 sedan je klasična 206-ca samo sa "guzom"...dobra je cena u odnosu na druge kung-fu marke automobila!
vozilo sa tri cilindra.....kao da vozis kosilicu za travu..koja + trosi goriva kao da je 4 cilindra
Za te pare, neces najbolje proci, ali ces najmanje pogresiti.. ako ides na Fabiu.
@ carobnjak
Preporučio bi "stručnjak" Predrag i motor 1.4 16v, za koji se podrazumeva da je bolji, ali pošto je čovek naveo sumu do 8000 eura, onda 1.2 70 ks. Šta bi preporučio Čarobnjak? Punto Classic? Od kada je to za preporuku? Jel ta kanta možda puca od snage (60ks)?
I dalje tvrdim da je Fabia najkomfornija u segmentu (do 4 m). Ako neko nađe komforniji auto, neka se javi :)))
Eve, čovek bi da kupi 206 sedan, a na njegova zadnja sedišta komotno mogu da se smeste samo deca do 10-12 godina ili patuljci. Zar je to porodičan automobil?
@ carobnjak
Koliko tvoj Punto 2 1.2 60ks troši u gradu? Iskreno. Sve ispod 8-8,5 l/100 km je čista laž, kao što je i čista laž da Fabia 1.2 HTP 70 Ks troši u gradu preko 10 l/100 km.
Koji je po tebi auto porodičan (do 8.000 eura)?
P.S Ako je baš potreban veliki gepek, onda Dacia Logan.
ima dosta prostranijih automobila od fabije, samo treba pogledati medjuosovinska rastojanja (C3, Rio, Note, Jazz, Venga...)
@Predrag
pa ako si pismen onda mozes da vidis da sam napisao da NIJEDAN od navedenih ne spada u porodicne automobile a da je najozbiljniji od ponudjenih upravo TVOJA Fabia! Zadovoljan?!?
Jedini koji je spomenuo Punto Classic u ovom postu si upravo TI! Ocigledno si toliko euforican i zaludjen svojom "prosecnom" Fabiom da vise ne znas gde sta pises...
A 206 sedan je tek karikatura!
Porodicni auto je D klasa, eventualno karavan C klase, min 15000 eura!
P.S. istina je da moj Punto 1.2 8v u gradu trosi oko 8l, ali ga ja ne stedim i nije mi zao koliko potrosi...
Toliko ne mogu da verujem, da ljudi tu kantu (Punto Classic) plaćaju tolike pare, da ne mogu da je ne spominjem. Izbezumljuje me činjenica, da cela zemlja finansira idiote, koji kupuju šatro domaće vozilo, na koje se ne ugrađuje nijedan delić napravljen u ovoj zemlji.
Očigledno da je malo onih, koji tu šklopociju kupuju bez zamene staro za novo. (u januaru ih je prodato oko 300 :):):):):):):):):):)
@Predrag
pa tek kad pocnu da ugradjuju domace delove ima da padne kvalitet...
Kupuju ga zbog povoljnog kredita.
Prodato je 311 vozila sto je jos uvek dovoljno za 1.mesto u Srbiji :)))
Sandero 2.mesto - 151 vozila
Fabia 3.mesto - 86 vozila
Ajde sad lepo svi koji pominju Hondu Jazz prvo da pogledaju cenu istog pa onda neka se 'vataju tastature.
@ carobnjak
Evo, pogledao sam na časopisu:
www.which.co.uk
Idi na best buy suprerminis i videćeš Fabiu :)))
Predrag
trazi da se registrujem da bih procitao...
Pa to nije specijalizovani autocasopis nego neki opsti !?! Ne priznaje se...:)))
Da. Pa registruj se.
Opšti, nezavisni časopis, koji ispituje pouzdanost različitih proizvoda i zadovoljstvo kupaca. Niko ih ne potplaćuje da bi nešto napisali, tako da su njihove analize i istraživanja realna. Pratim ja i druge na pr WHAT CAR.
Porodicni auto ( ako porodica ima decu ) ne moze nikako biti vozilo iz B segmenta ( polo, fabia, punto i sl. ). Neko je gore pravilno napisao da je za komfor veoma bitno medjusovinsko rastojanje, a komfora ( za 4 osobe ) nema bez barem 260 ili 265 cm rastojanja osovina ( nije isto kod golfa sa 258 cm ili ceed-a sa 265 ). To ( ako se zeli porodicno vozilo ) mora da bude ili vozilo iz D segmenta ili neki karavan C segmenta - ali produzene platforme ( sto moze da se nadjekod nekih C modela ). Eto, sada i fluence ima produzenu platformu u odnosu na megane, zbog ceka je i unutra prostraniji ...
@ carobnjak
Satisfaction: 65% najmanje od svih testiranih (na pr. Honda Jazz 95%, Fabia 89%).
Poor ride. Power steering can fail, suspension can rattle early on or get knocked out of kilter if banged against kerb. Clutches fail after 40k miles. Ventilation system is fragile.
Most Common Faults:
engine electrics: 28%
exhaust: 23%
battery: 20 %
washers and wipers: 19%
cylinder: 4%
Reliability:
- all breakdown: **
- faults: *
- niggles: *
Segment :
A-mini klasa(do 1000ccm i do 3,05 m)
B-mala vozila(1000-1500 ccm, i do 3,745 m)
C-niža srednja klasa(1300-2000 ccm, i do 4,12 m)
D-viša srednja klasa(1600-2800 ccm, i do 4,47 m)
E-klasa namenskih vozila - Executive(2000-3500 ccm, i do 4,8 m)
F-klasa luksuznih vozila(preko 3500 ccm, nema ograničenja).
Tako da Dacia Logan, Fabia itd. spadaju u C segment (nižu srednju klasu).
citam ove komentare i predloge,kudite punta,fabiju,shervolet,peugeot 206 sedan a niko nepomenu sandera!ispade da je rumun najpouzdaniji,nijedna kritika na njegov racun!pa box,odgovor je jasan,dacia sandero od 7770,jos ti ostaje i za dvd player posto dacija nema fabricki
@Predrag
nije tacna podela po klasama!
klase nisu striktno vezane za dimenzije niti za kubikazu!
B klasa su Fabia, Punto, Clio itd. sandero/Logan takodje.
nije moguce da ne znas osnovne svari?!? vremenom su sva vozila porasla pa je na primer danasnji Polo kao Golf 3.
D=srednja klasa
E=visa srednja
F=visoka, lux klasa
Ovu podelu sam učio iz Projektovanja vozila 1, pre godinu dana. Naravno da nije striktno vezana ni za dimenzije ni za zapreminu motora, ali mora na osnovu nečega da se izvrši. Ukoliko ti se ne dopada, idi na Mašinski fakultet pa se žali:)))
@Predrag
sam si rekao da je Fabia proglasena za best-buy u SUPERMINI kategoriji, kako onda moze biti niza-srednja klasa ?!?
Malo si pobrkao loncice, tj. malo vise, udarila ti ta tvoja nauka u glavu... :)))
U Supermini klasu su "ćušnuli":
Mito, C1, C2, C3, Sirion, Fiat 500, Grande Punto, Pandu, Fiestu, Ka, Jazz, i10, i20, Mazdu 2, Mini, Colt, Micru, 207, Clio 3, Twingo, Ibizu, Fabiu, ForTwo, Splash, IQ, Yaris, Corsu i Polo.
Sva kola su u tom časopisu razvrstana na: SUPERMINI, MEDIUM, LARGE, LUXURY, MPVs, 4x4s, SPORTS.
Ja sam napisao kako jeste, ato što novinari na pr. spojnicu zovu - kvačilo, kočni sistem - kočioni, frikcioni disk - lamelom, potisnu ploču - korpom, potisni ležaj - druk lagerom, segment vozila - klasom vozila, naplatak - felnom, pneumatik - gumom, transportna vozila - komercijalnim................ to je već problem.
Čika Mirko, bi mogao malo da povede računa i o tome, kako bi pored propagande, izvršio i edukaciju čitalaca. ;))
@Predrag
ne ide tako nego:
A klasa=micro/mini gradski automobili: C1/107/aygo, spark, panda, i10, Ka, picanto, twingo itd.
B klasa=niza klasa: c3, 206/207, clio, punto, fabia, ibiza, polo, corsa, fiesta, i20, rio, yaris, jazz, mazda 2, micra itd.
C klasa=niza srednja: golf, astra, megane, focus, bravo, auris, OCTAVIA itd.
Dalje ne bih, pa ovo i vrapci znaju!
To je tzv. trzisna podela po segmentima, nema veze sa projektovanjem!
Treba ti jos mnogo da ucis, zagrej stolicu! :)))
Što se cena za Daciu Duster tiče, evo kraćeg teksta sa sajta 24sata.rs :
"Srbija može da se pohvali sa fantastičnim cenama za prvi Dačijin SUV „daster“, koji se prodaje od 9.300 evra, uz petogodišnju garanciju. Naravno, osnovna cena se odnosi na model s pogonom na prednje točkove, 1,6-litarskim benzincem (105 KS) i osnovnom opremom, koja ne podrazumeva ručnu klimu (tek od trećeg paketa laureat) i CD uređaj. Verzija sa 4x4 pogonom, i takođe osnovnom opremom i benzinskim agregatom, dostupna je od 11.100 evra.
„Daster“ se nudi i sa 1,5-litarskim dCi dizel motorom sa 86 i 109 konja, čija je početna cena 12.000 (za 2WD verziju), odnosno 14.500 evra za 4X4 model. Trenutno se primaju kapare za „daster“, a prvi automobili u Srbiji očekuju se do kraja aprila. Verzija sa 4x4 pogonom kod nas stiže nešto kasnije, najverovatnije u junu."
@ carobnjak
Da bi projektovao niko vozilo, moraš prvo da znaš kom SEGMENTU pripada:
A-mini klasa(do 1000ccm i do 3,05 m)
B-mala vozila(1000-1500 ccm, i do 3,745 m)
C-niža srednja klasa(1300-2000 ccm, i do 4,23 m)
D-viša srednja klasa( ccm, i do 4,47 m)
E-klasa namenskih vozila - Executive(2000-3500 ccm, i do 4,8 m)
F-klasa luksuznih vozila(preko 3500 ccm, nema ograničenja).
Pevaj ti sa vrapcima te novinarske podele i dalje:))
P.S. Ne kaže se KLASA već SEGMENT vozila.
@Predrag
apsolutno nisi u pravu i tacka!
Ajde reci mi gde spada Mazda 3?
Aygo 1.4d?
Upravo sam se vratio sa sajma, razocaran potpuno! Nije bio izlozen moj ljubimac Fiat Bravo zbog kojeg sam iskreno i isao... Na pitanje zasto ga nema iako je na spisku, odgovor glasi - narucuje se iz fabrike?!? Kao da ostali modeli stizu sa buvljaka, katastrofa!
Nijedne Alfe niti Lancie, a Delta je pokrovitelj sajma ?!? Nemam reci! :(((
A ova Indica je ruglo unutra, kad sam video cenu samo sam se nasmejao... Ista prica vazi i za Kineze, spolja gladac unutra jadac, enterijer kao da su radili osnovci na casu tehnickog obrazovanja, tuga jedna!
Zaista je Punto solidan autic, naspram njih!
Posto sam novajlija u biranju kola, a kazu da je opste poznata stvar: losa elektronika peugeot-a, kao i los dizel kod opelovih vozila,
Sta biste mi savetovali izmedju mazde 3, nove opel astre (benzinac) ili reno megan?
Slicne su cene, da li ima neka velika (opstepoznata) mana (koju ne znam)?
@Sava
sva 3 su odlicna, neces pogresiti ali bih ja izabrao Mazdu 3 i to u sedan verziji! Mnogo dobro izgleda, odusevila me na sajmu, moderna tehnika, pouzdanost u samom vrhu...
B-mala vozila(1000-1500 ccm, i do 3,745 m)
C-niža srednja klasa(1300-2000 ccm, i do 4,12 m)
Mislio sam da je proslo vreme kada se klase mogu meriti po milimetrima a jos problematicnije je klasifikacija sa motorima ( downsizing...).
Navodno B klasa do 3745mm a C klasa do 4120mm.
Potpuna nebuloza od brojki...
Bez ljutnje ali ovo nema veze sa realnoscu...
Hvala, da li jos neko moze da mi da savet oko kupovine auto 12000-14000?
Razmisljam se izmedju
mazde 3 (sedan, benzinac)
nove opel astre (benzinac)
i reno megana (benzinac)
Slicne su cene, ali da li imaju neku veliku manu?
@Sava
Izmedju ta 3, ja bih ti preporucio nesto drugo - reno fluence ( "polubrat" megana ). Tu ces u baznom paketu opreme dobiti mnogo vise nego u meganu ( cak i ESP ), a ima i vece medjusovonsko rastojanje od svih koje pominjes ( pa je i dosta komforniji ).
@Predrag
Kada bi se "klase" kola delile po duzini ( kako navodis ), tada bi, recimo, pezo 308 karavan/SW, sa svojih 450 cm, spadao u E klasu, a znas i sada da spada u C segment ...
@Sava
Moja greska, kod fluence ESP dolazi kod 2. nivoa opreme, dok kod megana dokazi tek na trecem nivou, sto je slucaj i sa nizom ostalih elemenata opreme...
Hvala, na predlogu, mada imam problem da se naviknem na veca kola. Do sad sam vozio reno clio, a utisak kada pogledam u retrovizor novog opela je kao da sam pogledao u tunel. I jos ako mi je auto veliki kao fluence...
Izgleda da moram da se navikavam...
@ carobnjak
Mazda 3 - D segment
Toyota Aygo - B segment
P.S. Ne gleda se to baš u milimetar i kubni centimetar.
Svaki put mi se potkrade neka greška. Evo konačne verzije.
Segment :
A-mini klasa (do 1000ccm i do 3,05 m)
B-mala vozila (1000-1500 ccm, i do 3,745 m)
C-niža srednja klasa (1300-2000 ccm, i do 4,23 m)
D-viša srednja klasa ( 1600-2800 ccm, i do 4,47 m)
E-klasa namenskih vozila - Executive (2000-3500 ccm, i do 4,8 m)
F-klasa luksuznih vozila (preko 3500 ccm, nema ograničenja).
Na osnovu čega bi Panchev9, Carobnjak i Sava izvršili podelu na segmente?
@ Sava
Od ova tri ponuđena:
1) Mazda 3 - mane: preskupo održavanje, preskupi rezervni delovi, mali broj servisa (i majstora koji je održavaju), delovi, ZABRANJENA JE UGRADNJA UREĐAJA ZA TNG DOK JE VOZILO U GARANCIJI
2)Opel Astra
3)Reno Megan - izuzetno nekomforan auto
A kao dodatna preporuka, naravno Škoda Octavia 1.2 TSI ili još bolje 1.4 TSI ili Yeti 1.2 TSI (zbog ovih naših "odličnih" puteva)(1.2 TSI, 1.4 TSI, itd. su nasavremeniji i najbolji benzinski motori na tržištu).
Ne bih da pričam o prednostima Škode, jer to svi znaju (čak i oni koji je ne vole).
@ Sava
Odličan je i Ford Focus. Ne znam samo koliko se cenovno uklapa u tu priču. i30 je takođe odličan...(jeste manji od svih navedenih, ali je daleko komforniji od Megana)
@ Sava
I da, Obavezno ASR, a po mogućstvu i ESP. Znam da to kod Škode može da se naruči uz bilo koji paket opreme (jedan od razloga zbog kojih sam je i kupio), i da je doplata za ASR oko 30 eura, a za ESP oko 350 eura.
@Predrag
tvoja podela je sa pocetka osamdesetih kada se tzv. Golf-klasa tj. niza srednja nazivala i "klasa 4-metra". A koliko je danas Golf dug?
Da li ti znas da su automobili sve veci, tezi, jaci i bezbedniji, i naravno skuplji?
To znaci da je podela dinamicna a ne fiksna kao sto ti tvrdis...
@Sasa D
@Panchev9
Hvala na podrsci! Predrag zivi u svom svetu ali se decko barem trudi...:)
@ carobnjak
Golf 6 (4,199 m, motori 1.4 - 2.0 ccm) segment: C-niža srednja klasa (1300-2000 ccm, i do 4,23 m). Ne vidim grešku.
Nije ovo sve tako striktno, ali podela mora de se izvrši na osnovu nečega.
Pitao sam tebe, Sašu i Panchev9, na osnovu čega mislite da automobili treba da se podele na segmente!?
Još uvek nisam dobio odgovor!
@Predrag
prema konkurentima, to je lancana reakcija! To nije nauka vec trziste...
A gde bi svrstao novu Astru i Mazdu 3 koje su duze od 4.4m?
Hvala Predraze,
znacajni su mi utisci!
Ne bih smeo da uzmem Golf 6 samo zbog kradje...
Uzeo bih ASR ako je tako jeftin, a da li mogu da montiram regulator brzine i pomoc pri parkiranju pozadi na sva tri modela?
Ipak su ovo modeli od 4,5 metra, a koliko mi je bio renault clio?
Da li su svi ti modeli srednje slabije ili jace klase?
Pa recimo koliko bih zabio golova iz 10 pokusaja sa 30 metara razdaljine gadjajuci tu klasu od 4230 mm!!!
Tacno se znaju koji su mali gradski automobili(IQ, fiat 500...), pa gradski (tzv "shopping centar kupovina" automobili - Clio, Fiesta... Pa kompakt klasa Civic, C4, Focus... Pa "vise srednje klasa" Accord, C5...
I na kraju opet dodjes na YUGA!!!
@Sava
kako mislis srednje slabije ili jace klase?
Ako mislis kom segmentu pripadaju, svi su C-segment ili niza srednja klasa a sto se jacine motora tice ima da biras ali i da platis...:)
Golf nikako ne uzimaj! Preskup a nudi najmanje, sve se doplacuje a jos ce i da ga ukradu, mada ne znam zasto...
@Predrag
da, Florida je pripadala C segmentu u svoje vreme.
Sta ti znaci "u D. Pi" ?
Nisi mi odgovorio za Astru I Mazdu 3?
@ Sava
Golf 6 nisam ni predložio, što ne znači da nije odličan auto, ali mu je cena previsoka. Zbog toga sam ti predložio njegovu zamenu, Škodu Octaviu koja je dosta povoljnija.
Kada kupuješ Škodu, možeš da tražiš listu dodatne opreme, koja je napisana na neke tri strane, i možeš da poručiš šta god poželiš sa te liste, što znači da možeš sam da kreiraš opremu svog automobila. Auto se proizvodi na osnovu tvojih zahteva, i stiže u roku od 45 dana. Jako mali broj proizvođača radi po tom principu, tako da ti uvaljuju pakete opreme, u kojima nema ono što želiš, a istovremeno plaćaš ono što ti nije potrebnio.
Znam da je kod Škoda doplata za tempomat 100 eura (ja sam ga naručio), a naknadno su mi u ovlašćenom servisu ugradili i parking senzore takođe za 100 eura, koji su za tako velika kola zaista neophodni.
Upravo vodim borbu sa pojedinima na ovom blogu, jer tvrdim da kola koja želiš da kupiš pripadaju D segmentu - viša srednja klasa.
@ carobnjak
Spadaju u D segment. Pa i jadna Florida spada u C segment, još uvek:)
Ja u klin ti u ploču i obrnuto :)))
@Predrag
znaci ti smatras da Kadett D,E, Astra F, G, H i nova "J" nisu ista klasa?!?
E, gresis momce!
To je sve niza srednja klasa, svaka u svoje vreme!
2.pitanje: po tebi Golf 6 i nova Astra nisu ista klasa ?!?
Skoda je upravo zbog tih doplata na kraju i skuplja za 25% od neke pocetne cene.
Meni se licno podigne zeludac kada vidim samo onaj ruzni znak skoda. Neki covek-riba sa afro frizurom...
@ carobnjak
Porašće i Golf 6, pa će postati Golf 7... Prerasla ga je konkurencija. Trenutno je sa na pr. i30 u C segmentu.
Pokušavaš da me ubediš u to da jednoga dana, ako Astra K,L,M,N,O.... dostigne 5 m, da će i dalje da pripada istom segmentu samo zato što se zove Astra? U međuvremenu će izaći neki drugi modeli koji su manji od nje. Gde njih da "spakujemo"? Zar je Clio 1 isti segment kao i Clio 3? Ne može da bude. A današnji automobili veličine Clia 1, koji su oni segment po tebi, ako je Clio 3, kako kažeš B segment? Gde je onda Ford Ka? Gde je IQ?
@Predrag
evo prijatelju, da i ti nesto naucis, sve crno na belo o cemu smo pricali, gde spada Astra, sve generacije i ko su joj konkurenti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra
@Predrag
Oni su A segment tj. micro/mini gradski automobili, kao i Fiat 500, C1/107/aygo...
Ti zaboravljas cinjenicu da uporedu rastu i svi ostali konkurenti?!?
Upravo u tome je i poenta da segmenti nemaju granice niti po dimenzijama niti kubikazi motora kako ti tvrdis...
@ carobnjak
Odgovori mi za Clio 1, Clio 3, Ford Ka i Toyotu IQ, kom segmentu pripada svaki od ovih automobila? To je opet verovatno, napisao neki novinar, koji pojmove zove pogrešnim imenom: kvačilo, lamela, korpa, komercijalna vozila, felne, gume.....
Više verujem svojim knjigama.
@Predrag
odgovorio sam!
IQ je premijum A klase.
Po mom misljenju-tesko sranje!
I dalje pokušavaš da me ubediš u to da će Astra ako dostigne 5 m, i dalje da pripada istom segmentu samo zato što se zove Astra?
Ford Ka i IQ ne mogu nikako da budu isti segment.
@ carobnjak
Izvinjavam se! Nisam video, pošto sam pisao. IQ jeste teško sranje.
@Predrag
nista ja ne pokusavam, ko zna sta ce biti, to si ti izokrenuo, ja ti govorim kako je sada i kako je bilo...
jedna napomena-neki modeli su medjuklasa tj. na sredini, imaju obelezja 2 klase. Jedan primer je tvoja Octavia, bazirana na C platformi, ali je mnogo veca, tako da se priblizila D klasi ali ne i po motorima i ceni...
IQ je takodje klasa za sebe, kao i Smart.
Znaci, izuzetaka uvek ima...
Da li si procitao tekst o Astri?
@ carobnjak
Letimično. Od svih Astri do sada, dopada mi se jedino ova poslednja. Ne sviđaju mi se samo Opelovi "zujavi" 1.2 i 1.4 motori. Sada ćeš reći: "pa i Fabia 1.2 HTP ima motor sa lancem", a ja ću reći da je zbog toga nisam ni uzeo.
@Predrag
necu to reci, o tome smo pricali, motor 1.4 je druga prica.
Znaci, rezime:
C segment=niza srednja klasa=
small family car: Astra, Golf, Megane, Focus, Civic, Auris, Mazda 3 itd.
Ostele klase na engleskom:
A microcar
B supermini
C small family car
D large family car
E executive car
F full size luxury vehicles
@ carobnjak
Gde sam ja to toliko pogrešio?:
A-mini klasa
B-mala vozila
C-niža srednja klasa
D-viša srednja klasa
E-klasa namenskih vozila - Executive
F-klasa luksuznih vozila
@Predrag
nisi nigde pogresio sto se tice podele nego u svrstavanju pojedinih modela u odr. segment a takodje i u dimenzijama vozila i kubikazi. To jednostavno nije tako! Granice ne postoje vec se novi model prilagodjava postojecim tj. ide u onaj segment gde mu je bio i prethodnik koji odlazi sa trzista. Vrlo jednostavno... :)
@Predrag i ostali ...
Licno zaista cenim skodu, to je WV kvalitet. Ali, u pravilu, VW skodi daje "odbacenu" tehniku. Primera radi, "pumpa brizgalja" dizel motore ( koje vise kod golfa ili audija naci neeces ). Istine radi, naci ces kod skode i TSI i CR dizel motore, ali po cenama od kojih otpadaju usi kao da su WV ili audi.
Sa druge strane, ni cena skode nije tako povolja kako se na prvi pogled cini. Otidjite na sajt skode i pogledajte novi superb i pakete opreme. Bazni paket je teska "beda". I ne samo to. Dobar deo opremee iz tog baznog paketa mozes da dobijes samo ako kupis one najjace motore ili pogono 4X4. Prakticno, u baznom paketu uz bazni motor 1,4 TSI ili pupma brizgaljka dizel dobijas "sipak". "Cemer i jad". Samo pogledajte. A da ne pricam o ESP-u ili ASR-u. Ato te klase ne moze da bude serijski bez toga, ali kod skode moze. To je sramota. Teska kradja. I kod ostalih modela skode, naravno ...
Sto se "klasa" kola tice ( A,B,C... ) definicije i granice klasa se menjaju, kao i sve. Golf ili Astra su bili, sada su i bice uvek C klasa... Jer, kada oni budu imali "pet" metara, D klasa ce imati "sest" ...
A i to sto uzmes mazdu 3 MPS od valjda 250 ili 260 ks, ne znaci da je time postala F klasa. To je i dalje samo C klasa, kao da si uzeo njne dizel od 90 ks.
Te knjige Predraze sto iz njih ucis "klase" su samo knjige za skolu ( koje je pisao neko u vreme dok je C klasa bila duga 3,5 metra ) i ti to tak nauci dok ispit ne polozis, a posle uci onako kako stvarno jeste.
Pozdrav svima ...
@Moron
potpuno isto mislimo! Odmah se prepoznaje ko je dugogodisnji poznavalac automobila...:)
Pozdrav!
@ Moron
Škodu Fabiu 1.4 16V 86 KS , paket opreme Ambiente, uz dodatak: ESP-A (koji uključuje: EDS, ASR, MSR i pomoć pri naglom kočenju), tempomata, dnevnih svetala, još četiri zvučnika i sklopivog ključa sa daljinskim zaključavanjem/otključavanjem,platio sam 11.676 eura.
Voleo bih da mi neko nađe auto sličnih karakteristika (dimenzije, komfor, snaga motora, performanse, ista oprema, itd.) po toj ceni, da bih pokušao da shvatim, koliko je to Škoda skuplja od ostalih.
@ Moron
Koda nas su sva kola "osakaćena", tako da to nije zaobišlo ni Škodu.
Od maja, ni Škoda neće više u upotrebi imati pumpa-brizgaljka dizel motore, jer će biti zamenjeni CR dizelima. Konkretno, za Fabiu to piše na zvaničnom sajtu.
Škoda i Seat do skoro, nikada nisu ponudili nešto novo pre VW, jer bi ga to na neki način ugrozilo. Izuzetak je bio 1.4 16v 86 Ks, koji je u Fabiu počeo da se ugrađuje 2007. a u Polo tek 2009. godine. Isto se dogodilo i sa 1.2 Tsi motorom koji je najpre počeo da se ugrađuje u Yeti. Međutim, Škoda (pre svega) i Seat će u buduće biti "zamorčići" za ispitivanje novih VW tehnologija.
@Predrag
Ne shvati pogresno, ali kada već pitaš šta jos ima po ceni te tvoje fabie (11.676), pogledaj astru H sa 1,4 motorom ( 10.990 ). Ima, recimo 2 vazdusna jastuka vise ( a ti vodis racuna o bezbednosti, jer si uzeo ESP ) i jos neke "zezalice", ali, ako si porodican covek, pogledaj ovo - fabia ima razmak osovina 2462 mm, a astra 2614 mm ( 15 cm vise ), a gepek joj je jedno 50 litara veci, tako da unutrasnji komfor i upotrebna vrednost ne moze da se poredi. A cak da na astru "nakacis" ESP ili tempomat ( sa kojim samo mozes da zaspes i pogines ). nece biti skuplji od fabie, pri cemu fabia spada u B, a astra u C klasu.
Nista od toga ne znaci da fabia ne valja - svaki auto ima svog kupca.
Inace, posto si jednom pominjao potrosnju svoje fabie, je li to pokazao "bord" ili je to fakticko stanje. Svaki "bord" laze ( bar 5-10% ) i to zato da bi se vozac osecao bolje. Ako nisi do sada, istestiraj taj bord ( ali objektivno ), na barem 2-3.000 km i tada ces da znas koliko imaju "smisla" podaci koje on ispisuje.
Pozdrav
@ Moron
Bio sam danas na sajmu, i seo sam u gomilu automobila, između ostalog i u Astru H. Ne vidim na šta je, osim na prtljažnik potrošeno dodatnih 25 cm, u odnosu na Fabiu. Astra jeste unutra šira, prostor za noge je vrlo sličan (iskreno ne primećujem razliku), mesta za glavu ima manje, a pozadi se sedi kao u Zastavi 128 (sa kolenima u ustima). Unutrašnjost je napravljena od odvratne tamno sive plastike, a i dizajn je totalno out (posebno dizajn tapacirunga), i sa malim brojem ostava za stvari. Ne dopada mi se ni Opelov zujavi 1.4 motor sa lancem, za koji smatram da nije dovoljan za ovoliki automobil. Tako da uz dodatak opreme, i 1.6 motor, suma bi bila mnogo veća.
Potrošnju na Fabii sam merio, dok nisam shvatio da je bord computer tačan.
Fabiu sam kupio pre 7 meseci.
P.S. Kia Venga me je totalno razočarala. Unutrašnjost joj je napravljena od najtvrđe i najsjajnije moguće plastike, a i nije mi jasno zbog čega Ceed 1.4 sada ima 90 ks, a ranije je imao 109 ks. I sa 109 ks je bio vrlo neelastičan, mogu da zamislim samo kakav je sada. Obrtni moment mu je ostao isti.
Dakle ima neko ko bi i zivot dao u odbrani Fabie.
Ne razumem kako neko ko stalno sedi u istoj, moze da kaze za nesto negativno za druge enterijere. Skoda je jedna od najdosadnijih na trzistu po tom pitanju.
@ Panchev9
Skupljao sam pare 4 godine da bih je kupio, i naravno da ću da je branim :))
Škodini enterijeri jesu pomalo dosadni, pre bih rekao klasični (posebno u Fabii), ali su zato vrlo upotrebljivi. U Astri H je još dosadniji, a od Astre Classic ne bih ni da komentarišem.
Čekam da izađe Yeti 1.4 TSI, za jedno dve-tri godine... pare se za njega već gomilaju:)))Po ovim "dobrim" putevima, on i slična vozila su pravo rešenje.
OK.
Mislim da su Fabia i Yeti previse kockasti i da je lenjir previse upotrebljen.
Najvaznije po meni je to da Skada automobili vise nisu jeftini u odnosu na konkurenciju ali kada imaju pristojnu opremu...
Jer ona osnovna Fabia je bruka za sve koji se bave prodajom u Skodi...
@Predrag
Slazem se da je motor 1,4 nejak za kola C klase.
Ne mislim da je lanac u glavi motora mana,vec prednost sa aspekta troskova odrzavanja bar 200.000 km.
Sto se tice tvojih poredjenja komfora fabie i astre H,predlazem ti da negde procitas podatke o unutrasnjim dimenzijama u kabini jer to sto pricas tacno nije.
Konacno,nadji negde clanak sa rezultatima 'laganja' bord kompjutera raznih marki. Bord u skodi (i ostalim vozilima) ne pravi NASA..
@ moron
Nervira me zvuk dizel motora (baš)i motora sa lancem. Stvar ličnog izbora?
Potrošnju sam merio neko vreme (prvih 3000 km), ali pošto su razlike minimalne (na pr. ako sam izmerio 7.5 l/100 km, bord je pokazao 7.3 l/100 km), odustao sam od daljih provera. Nije mi to toliko bitno, jer imam uređaj za TNG.