
Dvadesetčetvorogodišnji Marko Simončeli je na žalost podlegao povredama koje je doživeo u drugom krugu GP Malzije posle incidenta kada je izgubio kontrolu nad motorom. Simončeli je bio u borbi za četvrtu poziciju sa Alvarom Bautistom kada mu je skliznuo prednji kraj motora i počeo da kliza po stazi.
Na žalost, na njega su naleteli Kolin Edvards i Valentino Rosi a Simočeli je ostao da leži na stazi bez kacige ne glavi koja mu je spala tokom incidenta. Ambulantnim kolima je odvezen do bolnice ali je u 16.56 po lokalnom vremenu proglašeno da je podlegao povredama.
Simončeli je bio jedan od najboljih ali i najproblematičnijih vozača MOTO GP šampionata jer je tokom ove godine učestvovao u nekoliko incidenata. Ovo mu je bila druga sezona u ekipi Honde Gresini za koju je potpisao i ugovor kojim je bio obavezan i za naredne sezone, a nedavno se i po prvi put popeo na pobedničko postolje gde je po prvi put proslavio osvajanje drugog mesta.
Tužan dan za sve ljubitelje dvotočkaša ali i celog moto sporta, jer je otišla zvezda u usponu još jednom nas podsetivši koliko je opasan auto moto sport.
Preuzeto sa : Supersport.rs
DOPUNJENO: Simončeli preminuo od višestrukih povreda
Zvezda u usponu, Marko Simončeli preminuo je usled masivnih povreda glave, vrata i grudnog koša, potvrđeno je u izveštaju koji je objavljen. Mikele Makjiagodena kaže da je vozač Gresini Honde bio bez svesti kada je medicinska ekipa stigla do njega na stazi.
Odmah potom pokušana je reanimacija već u transportnom vozilu koja je nastavljena i u bolnici narednih 45 minuta, ali na veliku žalost, doktori su bili nemoćni.
„Udes je bio stravičan i drugi vozači su naleteli na njega. To je izazvalo masivne traume glave, vrata i grudnog koša“, napisao je u izveštaju Makjiagodena.
„Kada je naše medicinsko osoblje doprlo do njega, bio je bez svesti, Već u ambulantnim kolima smo počeli sa reanimacijom a kada smo stigli u bolnicu, Marko je intubiran i primećena su i unutrašnja krvarenja. Reanimacija je nastavljena narednih 45 minuta i učinili smo sve što je bilo moguće ali nismo uspeli da ga spasimo i morali smo da proglasimo smrt u 16.56 časova po lokalnom vremenu."
Direktor trke je najavio da će udes biti istražen ali se sa istragom neće početi danas.
Preuzeto sa : Supersport.rs
Užas,još ne mogu da verujem. :(
https://www.youtube.com/watch?v=aONglEDt5ZI
Jadan.
Počivaj u miru legendo...
:(
Uzasan udes...jos jedno podsecanje koliko su motocikli opasni, cak i kada ih voze najbolji vozaci na svetu
R.I.P. Marco Simoncelli...
bas mi je zao...nisam mogao da verujem kad sam cuo :-(((
I to ga je dobar prijatelj Rossi potkacio po glavi, sto je i bilo fatalno...RIP
Za ovog gore,Rossi i Edvards nisu mogli da ga eskiviraju !
Kakva tragedija... :(
Eeeee SuperSič,ne mogu da verujem da te nema... :(
strasno mi je zao! bas sam ga gotivio...gledao sam jutros trku i nisam mogao da verujem sta se desilo!tragedija!pocivaj u miru sic!
Ovde je u programu pre prenosa trke upravo on predstavio svoj motocikl a samo 30ak minuta kasnije je objavljena njegova smrt.
Posle gubitka ravnoteze Rosi ga nije mogao izbeci, podleteo mu je pod motocikl i levim "osloncem za nogu" je udario u nezasticenu glavu Simoncelija usled spadanja kacige.
Bice tu dosta polemike o svemu a najvise kritike ce pretrpeti proizvodjac zastitne opreme. Sa druge strane odgovornost moze da snosi i sam Smonceli zbog "frizure" i licnog stajlinga jer zbog velicine njegove kose ta kaciga nije mogla da pravilno obuhvati konture lobanje i zbog toga je lako spala(moje licno misljenje).
Excentricnost, vedar duh i talenat su nepovratno ugaseni Simoncelijevom smrcu. Neka pociva u miru.
@ChedomirADELAIDE
U dnu kacige imaš kopču,tako da nema veze frizura. Nije mi jasno kako mu je spala kaciga,kao ni to kako je Markez i pored kacige povredjen (podliv ispod oka i brada povredjena)??? Stvarno je neverovatno,mislim da odgovornost leži i na proizvodjačima opreme. Za njih bi još trebalo da prave specijalnu opremu,a oni izgleda nose lošiju nego što može da se kupi na tržištu. Kao što posebno razvijaju gume za njih (F1),tako bi trebalo i opremu... Nažalost,izgleda da nije tako,šta više,ova oprema koju nose (makar kacige),kao da je bazna ponuda tih proizvodjača.
@PITBULL™
Znam da ima kopca, nekad sam i ja vozio motor. Problem kod Simoncelija je upravo sloj kose koji je bio barem 10mm veci nego kod "normalnih" frizura a upravo taj sloj je suvise fleksibilan i on je prakticno nosio jedan ili dva broja vecu kacigu da bi uopste mogla da stane na njegovu glavu. Da nije kopca "pukla" silina udara bi mu sigurno otkinula glavu ili u najmanju ruku slomila vrat (sto se verovatno i desilo ali se zvanicno ne pominje) ali cak i u tim situacijama kaciga ne bi smela skroz da spadne. Kod Markeza je bio drugi problem sa kacigom: otvorio mu se vizir prilikom pada i pokupio je kamenje sa staze.
@ChedomirADELAIDE
Taj "višak" kose je delovao kao sundjer,njega kaciga sabije. Ali čak i da mora da nosi za broj veću,opet kopča mora da drži. Nisam znao za Markeza,to je jedino logično objašnjenje. A i kod Siča je vrv ovo što si rekao bilo. Samo da nisu naleteli na njega...
Tako je i Tomizawa poginuo,naletela dva vozača na njega... Ali jednostavno nisu mogli da ga izbegnu,nikako... Baš kao i Tomizawu...
@PITBULL™
taj visak kose je napravio isti efekat kao kad obujes na dva-tri para vunenih,debelih,domacih,pletenih carapa kopacke i pokusas da igras fudbal, na prvom startu ce se kopacka izuti iako je vezana jer je "mekana" veza izmedju unutrsnjosti kopacke i stopala sto znaci da ces u tom slucaju lako izvrnuti zglob ili ga slomiti u najgorem slucaju.