
Iako se nedavno Peugeot odlučio na povlačenje iz trka izdržljivosti, nećemo
biti uskraćeni za atraktivne dvoboje u najsnažnijoj klasi. Tako se bar nadaju u
Toyoti, koja je predstavila svoj bolid i prvi tim.
Toyota TS030 HYBRID je trkački bolid napravljen kako bi se takmičio u LMP1 klasi trka izdržljivosti, a razvila ga je Toyota Motorsport GmbH. Šasija bolida napravljena je od lakog i čvrstog karbona, a pokreće ga 3,4 litarski atmosferski V8 agregat uz pomoć dva elektromotora.

Hibridni sistem nazvan THS-R (Toyota Hibrid System – Racing) sastoji se od prednjeg elektromotora firme Aisin AW i zadnjeg koji je razvio DENSO. Toyota je najavila da će se takmičiti sa dva bolida u ovoj sezoni, a prvi tim čine Alex Wurz, Nicolas Lapierre i Kazuki Nakajama. Sastavljanje drugog tima još je u toku, a uskoro će biti objavljen i njegov sastav tog tima.
Toyota u međuvremenu nastavlja sa testiranjima bolida, a svoj prvi takmičarski nastup biće 5. maja na stazi Spa-Francorchhamps, kada počinje sezona trkom u trajanju od šest sati.
Izvor: Automoto-portal.hr
Nema podataka o snazi, momentu, pojedinačno i zbirno. Zapremina benz. motora, sama za sebe, ne govori nam mnogo
Govori no ti vidim nisi upucen... Snaga ce biti oko 550 ks a obrtni moment... ne bih garantovao, ali veci zbog elektomotora ...
1199 Panigale
Bez uvrede, ali tvoja saznanja ne deluju revolucionarno. Toliko o momentu načelno zna i moje dete. Ja ne znam ni snagu, ni moment ovog motora, a ti, ako znaš - reci da i svi mi znamo. I ja ću reći "hvala"
Naravno, razumem te. Ono sto ja znam da snaga nece biti veca nego kod Audija ili Pezoa... To je 540-550ks, a obrtni moment... Diskutabilno je sta ce objaviti, zvanicni podaci ne postoje zasad... Mada, kad znas da je 2006./7./8. za Audi R10 TDi stajao podatak da ima 650ks a on zapravo imao 720ks, a Pezo 740ks(700)...