home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Malo je nedostajalo da Valteri Botas pobedi Luisa Hamiltona i zauzme pol poziciju na prvom gran priju za Veliku nagradu Rusije. Ali, Finac za volanom Vilijamsa napravio je grešku, pa će vozač Mercedesa startovati sa prve pozicije, do koje je stigao sa vremenom 1:38.513.

U skladu sa očekivanjima na drugom startnom mestu biće njegov kolega Niko Rozberg, koji je zaostao 0.200 stotinki. Hamilton ima 10 bodova više u generalnom plasmanu u odnosu na prvog pratioca Rozberga, a u Sočiju ima dobru priliku da dođe do devetog trijumfa u sezoni, a četvrtog u nizu.

Iza Hamiltona, Rozberga i Botasa, poredali su se ovog vikenda odlični Džejson Baton i Danil Kvjat, potom Magnusen, Daniel Rikardo, Fernando Alonso, Kimi Raikonen i Žan Erik Vernje. Mada, Magnusen će morati da startuje sa pet mesta slabije pozicije jer je promenio menjač.

Felipe Masa je zbog problema sa bolidom već nakon prvog dela završio kvalifikacije za Veliku nagradu Rusije. Nije mnogo bolje prošao ni četvorostruki šampion Formule 1 Sebastijan Fetel. Vozač Red Bula nije uspeo da izbori mesto među deset najbržih i bori se za što bolje startno mesto. Drugi deo kvalifikacija okončao je na 11. poziciji. Više sreće od njega imao je Kimi Raikonen, koji je “pet do 12” odvezao sjajan krug i našao se u poslednjem delu kvalifikacija.

Pored Fetela kvalifikacije su posle drugog dela okončali Niko Hulkenberg, Serhio Perez, Esteban Gutieres, Adrijan Sutil i Roman Grožan.

Izvor: Sportal.rs

Foto: Beta/AP/Pavel Golovkin



čitanja : 791



Komentari

mange & toma, šta bi sa vašim najavama ? RB toliko napredovao da je sada iza Toro Rosa ! Ajde što je Kvjat bio brži od Fetela, nego i od Rikarda. Očigledno da one proročanske najave u stilu vidovite Zorke ili Milana Tarota, imaju istu toliku težinu i istinitost, kao kod ove dve pomenute osobe.

Autor Pit 11 Okt 2014, 14:37

Pogledajte našu zastavu kod braće :D
http://f1-forum.eu/download/file.php?id=419&sid=3eea6401cadb4a6c20c29ce29564fe95&mode=view

Autor Pit 11 Okt 2014, 17:53

Fetel je veliki deo sezone kalkulisao. Jos od Aprila se znalo da zeli da predje u Ferari i da su mu ponudili bogatstvo. Problem je bio ugovor sa RB. Morao je da 30. septembra bude plasiran ispod 3. mesta da bi mogao da raskine ugovor. Od kada je to "obezbedio", Rikardo nijednom nije bio bolji od njega. Sledeca sezona je sezona koju ljubitelji IC kljuca verovatno nece pratiti.

Autor toma 11 Okt 2014, 18:46

Napisao sam juce da ce od juna najkasnije krenuti dominacija Vettela. Verovatno ce biti i ranije. Trebace im tri-cetiri trke da se sastave, a onda....fijuuuu

Autor toma 16 Mar 2014, 12:49

Nisam rekao da je Mercedes gotov do juna, vec da ce Vettel poceti da pobedjuje do juna (najkasnije).

Autor toma 06 Apr 2014, 22:33

Fetel je veliki deo sezone kalkulisao. Jos od Aprila se znalo da zeli da predje u Ferari i da su mu ponudili bogatstvo. Problem je bio ugovor sa RB. Morao je da 30. septembra bude plasiran ispod 3. mesta da bi mogao da raskine ugovor. Od kada je to "obezbedio", Rikardo nijednom nije bio bolji od njega. Sledeca sezona je sezona koju ljubitelji IC kljuca verovatno nece pratiti.

Autor toma 11 Okt 2014, 18:46

:)))

Bajdvej, izgleda da "stručnjak" nije primetio da je Rikardo opet bolji od Vetela. :D

Autor Pit 11 Okt 2014, 21:22

Sledeće sezone počinje se iznova. Mercedes je dobio što je platio. Izgleda da Ferari stupa na scenu. Velike su pare uložene.
Mene lično, bilo bi sramota svega što je uradio Mercedes. Bilo je svašta u F1, ali ovako prljavo do trona nikada. Brown je nešto slično izveo, mada ovaj Merc je i nastao od Browna.

Autor eki 11 Okt 2014, 22:29

U novu sezonu se ne kreće iznova već se motor razvija sve do 2019. godine kada će razvoj biti zaključan kao što je bilo sa prethodnim 2.4 motorom. Razvoj svakog podsklopa nosi određeni broj poena a ukupan broj poena se progresivno smanjuje svake godine. Već iduće godine na primjer, zabranjeno je mijenjati rastojanje između cilindara ili prečnike ležajeva radilice kao i promjene na usisu uključujući kompresor. Mercedes je sada u velikoj prednosti i malo je vjerovatno da će na primjer Ferari imati na kraju snažniji motor ali to ne mora biti ključno.

Autor bakicar 12 Okt 2014, 10:15