
Više puta je odlični TIJERI NUJVIL bio na prvom mestu podijuma, ali, nikada na ŠVEDSKOM RELIJU. Već dugo je 29-godišnji TIJERI NUJVIL u samom vrhu elitnih majstora. Ima 86 WRC takmičenja, 6 pobeda i 27 podijuma, sa 139 najboljih rezultata na specijalnim ispitima. Uknjižio je eto puno uspeha ali i neverovatnih malera koji su ga na samom pragu najlepšeg gurali u odustajanje.

Čini se da je za NUJVILA greškama došao kraj, bar kada je reč o ŠVEDSKOJ. Do kraja ovog takmičenja preostaju još tri teška ispita, u nedelju pre podne, sa vrlo delikatnim poslednjim POWER STAGE. Kada se vozi maksimalno brzo i to još u ovakvim prilikama sve je mogućno, medjutim, stabilnost NUJVILA na dosadašnjim ispitima u ŠVEDSKOJ, držanje liderskog mesta već posle trećeg ispita, nagoveštavaju VELIKU POBEDU mladog Belgijanca koji stiče sve veći broj poklonika. Svojom dosadašnjom sigurnošću NUJVIL je iskreno govoreći potpuno zaslužio PRVU VELIKU POBEDU NA SEVERU EVROPE…..nadamo se da će izdržati pritisak i otvoriti šampanjac za pobednika. To je zaista velika stvar, da vozač iz središnjeg dela Evrope pobedi na terenu nordijaca, koji su od malih nogu naučili da voze po klizavom putu.
U generalnom poretku posle 16 specijalnih ispita, šestorica vozača mogu biti zadovoljni učinkom. Posle NUJVILA ti je izvanredni Irac KREG BRIN koji je na pragu osvajanja svog drugog podijuma u karijeri. MIKELSEN se kao domaćin verovatno nadao boljem mestu od trećeg, ali, ako zadrži tu poziciju napraviće puno. PADON je sa četvrtim mestom uradio dosta, OSTBERG sa „sitroenom“ takodje a šestoplasirani ESAPEKA LAPI u sebi prosto vrišti od sreće…. razbija iskusnog timskog kolegu iz TOJOTE, JARI MATI LATVALU, kome nije baš svejedno.
SUNINEN je takodje radostan a za TANAKA, OŽIE i EVANSA ostalo je razočaranje. Nadaju se da će nešto uraditi na POWER STAGE ispitu i osvojiti dodatne bodove, ali i to je baš veliko pitanje. Potpuno je deprimiran KRIS MIK, em ga je preslišao veteran KREG BRIN, njegov timski drug, em je izleteo i izgubio previše vremena…..Medju timovima će se slaviti u HJUNDAIU, znatno manje u TOJOTI a o razlozima neuspeha govoriće se u FORDU. Tim SITROENA bi morao da obeleži uspeh KREG BRINA a i OSTBERGA.
Sutra oko 13 časova znaćemo da li je SREĆA i dalje pratila TIJERI NUJVILA i ko će od elite da zauzme mesta na podijumu.
Generalni poredak posle 16 ispita:
1. NUJVIL – „hjundai“
2. BRIN – „sitroen“ ………..+ 22,7 sek.
3. MIKELSEN – „hjundai“……..+ 32,0
4. PADON – „hjundai“………….+ 48,6
5. OSTBERG – „sitroen“……….+ 56,8
6. LAPI – „tojota“……………..+ 1,o5,8 min.
7. LATVALA – „tojota“…………+ 2,03,3
8. SUNINEN – „ford“…………..+ 2,20,5
9. TANAK – „tojota“……………+ 3,41,3
10. OŽIE – „ford“……………….+ 4,24,9
Izvor: Mojsvetbrzine.rs