
Želi osvetu: Doviciozo između Markesa i titule
"Jedva čekam da izađem na stazu i da pokušam da se osvetim Markesu", kaže Andrea Doviciozo pred nedeljnu trku za Veliku nagradu Japana.
Andrea Doviciozo "stoji" između Marka Markesa i nove titule svetskog šampionata koji će u Japanu potvrditi titulu ukoliko završi trku ispred Dovicioza.
Ne može Doviciozo da ugrozi Markesovo osvajanje titule jer zaostaje 77 bodova za vozačem Honde, ali može bar malo da odloži ono što je već izvesno.
Upravo se to dogodilo prošle godine na Motegiju kada je Doviciozo sjajnim manevrom u samom finišu stigao do pobede. Na isti način je Markes slavio pre dve nedelje na Tajlandu i Italijan sada želi "osvetu".
"Mislim da je borba za titulu praktično završena čak iako nije matematiči potvrđena još uvek, ali to ne znači da nećemo biti potpuno fokusirani u narednim trkama. Moj tim i ja bolje razumemo neke važne detelje pred svaku narednu trku i sa takvim radom ćemo nastaviti i na Motegiju gde želimo pobedu", rekao je Doviciozo.
"Volim stazu u Japanu, uvek mogu da budem dobar na njoj i jedva čekam da pokušam da se osvetim Markesu za prethodnu trku", poručio je Doviciozo.
Trka se vozi u nedelju, a prve treninge možete da pratite na Sport Klubu od noći četvrtak na petak.
Izvor: Sportklub.rs
Ko je jači, trojica motociklista ili sumo rvač?
U nedelju se vozi Velika nagrada Japana u Moto GP, Moto2 i Moto3 šampionatima, a nekoliko dana pre glavne akcije vozači su imali jedinstvenu priliku - da se oprobaju u sumo rvanju.

Tradicionalno japansko rvanje je na dalekom istoku veoma popularno, a koliko je teško oboriti jednog rvača imali su priliku da uvide vozači Franko Morbideli, Horhe Martin i Takaki Nakagami.
Trojica motociklista su dobila i osnovnu obuku i informacije o pravilima sumo rvanja, a naučili su i bazične pokrete. Prvi je pokušao Japanac Nakagami, trudio se, ali je bez problema izguran sa polja za borbu.

Pokušao je Horhe Martin, ali ga je sumo rvač lako podigao i izneo van "ringa".
Kada nije uspeo ni Morbideli, sva trojica su pokušali da izguraju jednog sumo rvača. On je zakoračio korak unazad, ali je to bilo sve, motociklisti su lako pobeđeni.
"Svi smo pokušali da pomerimo rvača, trudili smo se iz sve snage, ali bilo je kao da hoćemo da pomerimo kamen. Oni su tako jaki, lako su nas izgurali iz ringa, bez ikakve muke. Zaista sam iznenađen koliko su jaki, to je neverovatno", rekao je Morbideli.
Izvor: Sportklub.rs
Nakagami ostaje kod Lučija Čekinela
Japanski motociklista Takaki Nakagami će i naredne sezone MotoGP šampionata voziti za satelitski tim LCR koji koristi Hondine motocikle.
U aktuelnoj sezoni je Takaki Nakagami zaradio tek 18 poena i trenutno je na 20. poziciji u MotoGP šampionatu. Klupski kolega Kala Kračloua u ovoj sezoni je međutim prilično pouzdan jer je svega dva puta odustao i to u Barseloni i Sahsenringu. Nema Nakagami još uvek nijedan podijum, a zapravo je i bio prilično daleko od njega. Najbolji plasman mu je bilo 12. mesto koje je ostvario u Aragonu.
Nakagami je međutim u borbi za novajliju godine na trećoj poziciji iza Hafiza Šarina i Franka Morbidelija.
"Prvo srećan sam zaista što i dalje nastavljam saradnju sa LCR Honda Idemicu timom u 2019. godini. Zahvaljujem se sponzoru i velikoj podršci Honde koja veruje u moje umeće i što nam daje odličan motor. Tim je profesionalan i nisam mogao da tražim ništa bolje u svojoj prvoj sezoni u kraljevskoj klasi. Ne mogu da dočekam novu sezonu, a sa druge strane sam fokusiran i za moju trku na domaćem terenu u Motegiju", poručio je Nakagami.
"Debi u MotoGP nikad nije lak za vozača jer je nivo veoma ekstremno visok ali Taka je pokazao fantastično umeće i voljan je da nauči. On veoma često završava kao najbolji novajlija u trkama", kaže šef tima Lučio Čekinelo.
Takakiju će i naredne sezone kolega u garaži biti Britanac Kal Kračlou. On je trenutno šesti u generalnom plasmanu.
Naredna trka MotoGP šampionata je u Japanu, a direktne prenose treninga i kvalifikacija možete da gledate od noći petak na subotu na Sport Klubu 3, dok je trka na Sport Klubu 1 u nedelju u 7 ujutru.
Izvor: Sportklub.rs
Lorenco: Lakši prelazak sa 250cc, nego na Dukati
Španski motociklista Horhe Lorenco rekao je da mu je prelazak sa Jamahe na Dukati na početku prošle sezone bio najteži u karijeri.
Lorenco je u italijanski tim stigao posle devet godina u Jamahi, ali je posle godinu i po dana promenljivih rezultata bilo jasno da će na kraju ove sezone toj vezi doći kraj.
Iako je petostruki svetski šampion na kraju uspeo da dođe do najvišeg stepenika pobedničkog postolja, to se desilo prekasno da bi imao šansu da ostane u Dukatiju. Zbog toga će od naredne sezone braniti boje Honde, uz Marka Markesa.
„Imam talenat da budem brz na motoru posebno jer sam, rekao bih, kao sunđer. Vredno radim i ako nešto ne funkcionišem dvostruko više se trudim. Na Jamahi sam jedva koristio zadnju kočnicu, kasno sam puštao prednju da bih povećao svoju brzinu u krivinama. Na Dukatiju je potpuno suprotno, dobijate vreme na tačkama kočenja time što blokirate zadnji točak u poslednjem trenutku i tako profitirate od ubrzanja na izlasku iz krivine“, rekao je Lorenco u intervjuu za motorsport.com, „Za mene je to bilo kao promena kategorije. Rekao bih da je prelazak sa Aprilije u kategoriji do 250 kubika na Jamahu u kraljevskoj klasi bio manje dramatičan nego moj prelazak u Dukati. Aprilija je manje ‚nervozna‘ od Dukatija, što je bilo savršeno za moj stil. Dukati je potpuno suprotno što se mene tiče i zbog toga sam bio šokiran kada sam prvi put seo na njega. Ali, naglašavam, uvek mi uspe. Proživeo sam to u 125 kubika, potom u 250 kubika, ali i kraljevskoj klasi. Problem je što su pojedini ljudi mislili da ću biti šampion na Dukatiju u mojoj prvoj sezoni. Uz to, Markes je bio na čelu, koji je u tom trenutku već pet godina vozio Hondu“.
Iako Lorenco priznaje da je potcenio to šta je potrebno da bi bio konkurentan na Dukatiju, naglašava da je italijanski tim do svoje jedine titule došao u čudnim okolnostima. Jedini vozač koji je na Dukatiju uspeo da postane šampion je Kejsi Stoner, kojem je to pošlo za rukom 2007.
„Mislio sam da ću biti brži od početka, a nije bilo tako. Ali je takođe tačno da je Dukati osvojio samo jednu titulu u istoriji, i to kada su imali Bridžstonove pneumatike i 30 konjskih snaga više od ostalih. Stoner je vrhunski vozač, posle 2007. godine je nastavio da pobeđuje, ali nije više bilo sve isto“, naglasio je Lorenco.
Izvor: Sportklub.rs