
DTM kalendar za iduću sezonu predviđa proširenje na deset takmičarskih rundi, odlazak na četiri klasična nemačka autodroma i još pet staza širom Evrope, kao i jedan rezervisani termin o kojem će detalji biti saopteni kasnije.
Format takmičenja ostao je isti: na svakoj rundi voze se po dve trke, a za svaku od njih zasebne kvalifikacije.
Kršeći dosadašnju lokacijsku tradiciju, sezona 2020. startovaće krajem aprila sa belgijskog Zoldera, na kojem je DTM 1984. i započeo život kao Nemački šampionat produkcijskih automobila. Serija je na njemu uspešno gostovala ove godine, a bio je tradicionalno na rasporedu i u periodu od 1984. do 1994. (uz izuzetak 1987).
Osim što više nije domaćin uvodne runde šampionata, Hokenhajmring je izgubio svoja dva termina na kalendaru. Ipak, veliko finale 2020. biće održano na autodromu u Baden-Virtembergu, početkom oktobra.
Jedno mesto na rasporedu rezervisano je za poslednji vikend maja, ali će ime staze na kojoj će se voziti biti objavljeno tek na finalu tekuće sezone. Organizator je najavljuje kao “vrlo uzbudljivo iznenađenje”.
Verovatno najveće iznenađenje u programu za 2020. predstavlja odlazak na švedski autodrom Anderstorp, u periodu od 12. do 14. juna. DTM se tamo nikada ranije nije trkao, a direktor serije Gerhard Berger čak je i negirao postojanje takve namere. Anderstorp je poznat i kao domaćin šest F1 Velikih nagrada Švedske u sedamdesetim godinama prošlog veka.
Kao što je ranije najavljeno, DTM dogodine debituje na legendarnoj Monci. Nemačka premijum turing serija dosad je u Italiji bila na Adriji, Muđelu i Mizanu, ali nikada u “Hramu brzine”.
Uspešnom organizacijom i odzivom publike u 2020. holandski Asen je obezbedio opstanak na kalendaru, a DTM će koncem avgusta ponovo, treću godinu zaredom, otići na GP verziju Brends Heča.
Uz Hokenhajmring, još tri tradicionalne nemačke piste zadržale su svoje mesto na maršruti DTM karavana. Termin za Lauzicring je sredina maja, za Norisring sredina jula, a Nirburgring će sredinom septembra biti i pretposlednja stanica šampionata.
DTM je uveo dužu letnju pauzu od pet sedmica između Norisringa i Brends Heča.
Organizator serije opisuje kalendar kao “savršenu mešavinu autodroma i lokacija”, odraz ambicije da istovremeno postigne i rast i stabilnost. Obilazak evropskih (vannemačkih) destinacija podići će svest o šampionatu na ključnim tržištima i obratiće se nacionalnim publikama, a prva poseta Švedskoj treba da “otključa” potencijal koji ova zemlja poseduje.
Četiri trke u Nemačkoj odraz su lojalnosti ključnoj navijačkoj bazi, dok su Zolder i Asen zbog svoje blizine lako dostupni nemačkim poklonicima šampionata.
DTM kalendar 2020.
april, 24–26. Zolder (BEL)
maj, 15–17. Lauzicring (GER)
maj, 29–31. (biće naknadno objavljeno)
jun, 12–14. Anderstorp (SWE)
jun 26–28. Monca (ITA)
jul 10–12. Norisring (GER)
avgust 22–23. Brends Heč (GBR)
septembar 4–6. Asen (NED)
septembar 11–13. Nirburgring (GER)
oktobar 2–4. Hokenhajmring (GER)
Izvor: Serbiaring.com