home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vesti iz Formule 1

25 Sep 2019 - 23:32 Sport 1 Komentar
Ferstapen

Maks: Trebalo je da se borimo za pobedu u Singapuru

Kako prenosi Sport Klub, vozač Red Bula Maks Ferstapen je u Singapuru završio kao trećeplasirani i nije bio blizu dvojca Ferarija koji je zauzeo prva dva mesta. Holanđanin veruje da je u Singapuru morao da se bori za pboedu i da je ta trka alarm za njegovu ekipu.

Red Bulovi vozači nisu mogli da isprate ritam Mercedesa i Ferarija u kvalifikacijama, pa su na stazi na kojoj obično mogu da budu dobro plasirani imali loše rezultate. Maks Ferstapen, koji je imao veoma loše nastupe na stazama Spa i Monca, je očekivao pobedu.

"Nije dovoljno dobro. Došli smo da pobeimo. U subotu je bilo gore nego u nedelju, ali rekao bih da je ovo poziv za buđenje. Od Austrije pa na ovamo ovo je najlošiji nastup jer smo očekivali da budemo veoma dobri. Imam neke ideje zašto je ovde bilo ovako loše. Analiziraćemo ih i probaćemo da budemo bolji u Sočiju. Ovde bolid nije bio dovoljno dobar u krivinama kao što smo želeli", poručio je Maks Ferstapen.

On je zadovoljan što je obišao Luisa Hamiltona na stajanju, ali nije mogao da stigne Ferarijeve vozače.

"U trci sam mogao malo da ih pratim. Nisam mogao da ih napadnem, ali bar sam mogao da pratim vozilo ispred sebe i da se nikada ne odvoji previše. Naravno radilo se najviše o čuvanju pneumatika. Bio sam u pit stopu u pravo vreme, pretekao sam Luisa i od tada je bilo sve pozitivno. Sve smo dobro izveli i posle svih problema koje smo imali u kvalifikacijma mislim daje dobro što smo završili na podijumu", kazao je Holanđanin.

Priliku da popravi utisak Ferstapen će imati u Rusiji već narednog vikenda kada se vozi trka u Sočiju.

Izvor: Sportklub.rs

Botas: Imam neka nezavršena posla u Sočiju

Valteri Botas je minulog vikenda u Singapuru morao da poštuje timska naređenja i da tako izgubi borbu za četvrtu poziciju, a Finac je veoma slično i pre 12 meseci na Velikoj nagradi Rusije u Sočiju morao da prati šta naređuju ljudi iz pit lejna.

Na poslednjoj trci u aktuelnom šampionatu Botas je morao da uspori kako ne bi prestigao Luisa Hamiltona koji je izlazio iz boksa. Tako je Hamiltonu omogućio četvrto mesto, Finac je bio peti, a ideja Merecedesa je bila da se zadrži Aleksander Albon koji bi završio ispred Hamiltona da Botas nije usporio svoj tempo.

Valteri sada ide na Veliku nagradu Rusije sa željom da mu se vrate neki stari dugovi, jer je prošle sezone tamo imao odličan vikend ali je morao da prepusti pobedu Luisu Hamiltonu takođe zbog timskih naređenja.

"Imam neka nezavršena posla u Sočiju. Obično je to za mene dobra staza i moram da se pobrinem da tako bude i ovog puta. To bi mogla da bude dobra staza za Ferari sa mnogo pravaca, ali idemo tamo sa dobrim osećajem i sa odlučnošću da završimo bolje nego prošle godine", rekao je Botas pred put iz Singapura u Rusiju.

"Sa tako brzim prelazom iz Singapura u Rusiju ne možeš mnogo da uradiš sa bolidom, ali nešto ćemo uraditi sa podešavanjima. Najvažnije je da smo uzeli poene i da smo naučili iz ovog vikenda, da smo zaboravili to i nastavili. Za mene lično se radi o tome i onda idem u Rusiju gde ću početi od nule. Pokušaću da se setim dobrih osećaja iz prethodnih godina i da probam da nađem isti ritam kao i pre" , kazao je drugi vozač Mercedesa.

Soči je inače omiljena staza za Botasa jer je 2014. u Vilijamsu tamo bio treći, 2015. ga je u poslednjem krugu u borbi za treće mesto izbacio Kimi Raikonen, dok je 2016. takođe u Vilijamsu imao sjajno četvrto mesto. U 2017. je Botas konačno trijumfovao u bolidu Mercedesa, dok je prošle godine dominirao tokom celog vikenda ali je morao da prepusti pobedu Luisu Hamiltonu.

Inače trka u Rusiji je na programu predstojećeg vikenda, dok je prvi trening na programu u petak od 10 časova.

Izvor: Sportklub.rs

Štajner: Has nije na prodaju

Prethodnih dana objavljena je vest da kompanija „Rič Enerdži”, koja je bila glavni sponzor „Hasa” sve dok nije prekršila neke detalje iz ugovora, sugeriše prodaju tima neimenovanim investitorima iz Saudijske Arabije.

Ipak, šef ekipe, Ginter Štajner, demantovao je ove informacije.

„Ne znam kako da odgovorim na ovo. Investitorima želim sve najbolje. Hvala im. Ali, ja ih ne poznajem”, rekao je Štajner.

Prvi čovek ekipe je još dodao da „Has” nije na prodaju.

„Tim se ne prodaje. Samo su oni u Rič Enerdžiju objavili taj tvit. Ja ne odgovaram na takve stvari. Mi to nismo napisali i ne želim da ulazim u to.”

Šest trka pre kraja sezone, ekipa „Hasa” ima 26 bodova i zauzima deveto, pretposlednje mesto u šampionatu konstruktora. Iza njih je samo ekipa „Vilijamsa”.

Izvor: Sportklub.rs

Volf upozorava Fereri na rivalstvo Fetela i Leklera

Šef tima Mercedesa Toto Volf upozorio je rivale iz Ferarija da njihovi vozači Sebastijan Fetel i Šarl Lekler razvijaju veliko rivalstvo koje vodi potencijalnom sukobu i koje bi moglo da zatruje tim.

Sebastijan Fetel slavio je na Velikoj nagradi Singapura, a čini se da je profitirao od ranijeg oslaska u boks. Iz tima su prvo pozvali Fetela, a tek kasnije lidera trke Leklera pa je tako stariji od dvojice Ferarijevih vozača uspeo da se probije napred.

Lekler se žalio preko timskog radija uz poruku da će "učiniti sve da pobedi".

Ovo nije prvi put u sezoni da je Ferari u nekoj trci prednost dao Fetelu, ali je on ipak upisao tek prvu pobedu ove godine.

Ako neko zna kako se održava mir u kući uz timske naredbe to je onda glavni čovek Mercedesa Toto Volf, a on upozorava Ferari da bi odnosi između Fetela i Leklera mogli da odu u pogrešnu stranu.

"Uvek mislim da, kada se za poziciju bore dva 'alfa' vozača, dolazi do razvijanja rivalstva koje može da eskalira. Imali smo takvu sitiaciju ranije, ali mislim da smo danas kao tim jaki sa jasnom filosofijom. Što se nas tiče, njih dvojica jedan drugom oduzimaju poene tako da se ne žalimo", rekao je Volf.

Izvor: Sportklub.rs

Kubica: DTM bi mogao da bude moje odredište 2020, u kontaktu sam sa timovima

Robert Kubica je potvrdio da ga zanima prelazak u DTM 2020, ali tvrdi da bi bila greška tu stvar smatrati rešenom i definitivnom, jer konačna odluka još nije doneta. Poljski F1 pilot je na Velikoj nagradi Singapura objavio da će napustiti Vilijams F1 tim na kraju ove godine, po završetku izuzetno neuspešne povratničke kampanje u najprestižnijoj kategoriji jednoseda.

Spekulacije o nemačkoj premijum turing seriji kao disciplini u kojoj bi pilot iz Krakova možda mogao da nastavi karijeru dobile su na zamahu kada je šef Audi motorsporta Diter Gas pustio u opticaj informaciju da je s Kubicinim menadžmentom razgovarao o potencijalnom angažmanu. Kubica tim pričama ne pridaje preveliki značaj, čak pominje da i nema menadžera i da sa prvim čovekom Audi sporta godinama nije bio u kontaktu, ali ne poriče da mu DTM jeste na radaru.

“Sa Diterom Gasom sam poslednji put razgovarao pre verovatno tri ili četiri godine,” kazao je Robert. “Istina je da bi DTM mogao da bude moje odredište, ali videćemo.”

Kubica je DTM auto vozio u januaru 2013, kada je testirao za Mercedes i čak imao i otvorena vrata ka takmičarskom kokpitu u postavi proizvođača iz Štutgarta. Ukoliko DTM nije postao stvarnost tada, moguće je da će to biti u bliskoj budućnosti.

“Ako mislim da bi to moglo da mi bude odredište, to znači i da ne razmišljam o stvarima koje me ne privlače”, dodao je Kubica. “U prošlosti sam imao nekoliko ponuda da pređem u DTM, pogotovu pre četiri ili pet godina, ali sam u to doba imao drugačije zamisli. Međutim, sada neću o tome mnogo da razmišljam, jer će, ako budem govorio samo o DTM-u novinari napisati da ću biti tamo.”

“Međutim, to jeste jedno od mojih mogućih odredišta. Nije ispravno reći da ću se tamo trkati, ali jeste ispravno kazati da sam u kontaktu s DTM timovima, mada ne direktnom.”

Poljak namerava da pre okončanja aktuelne F1 sezone zaokruži svoj plan za 2020. On trenutno ima ponudu ekipe Has F1 da dogodine bude njen test i pilot u simulatoru, ali ga takav angažman “iza kulisa” ne zanima mnogo. “Mislim da su male šanse za to,” objasnio je Kubica. “Posle sveg truda da se vratim trkanju na visokom nivou, ne vidim sebe zatvorenog u mračnoj sobi na sto dana kako virtuelno vozim jedno te isto, osim u slučaju da je simulator odmah pored moje kuće. Ja to ne isključujem, ali bih samo kazao da su šanse vrlo male.”

Izvor: Serbiaring. com



čitanja : 901



Komentari