
Kako prenosi Sport Klub, pred Veliku nagradu Japana u Motegiju devetostruki svetski šampion u motociklizmu Valentino Rosi je otrkio planove o tome da on konačno proba bolid Formule 1, dok će Luis Hamilton sesti na MotoGP motocikl.
Veze između Formule 1 i MotoGP šampionata nisu samo u istim stazama na kojima se voze trke. Vozači često međusobno posećuju trke, a obično su sponzori ti koji spoje vozače. Nedavno je tako Luis Hamilton bio u poseti Petronas Jamahi najviše zbog toga što je malezijska naftna kompanija sponzor i Mercedesu, ali je poznato da je Britanac dobar prijatelj i navijač Valentina Rosija. Italijan je otkrio da postoje planovi da on i Hamilton konačno zamene uloge.
"Da pokušvamo da napravimo trampu sa Hamiltonom, biće to fantastično. On će probati moju Jamahu M1, a ja ću sesti u Mercedes. Nadam se da će se to desiti, bilo bi veoma kul. Voziti bolid Formule 1 je uvek sjajno", kratko je rekao Rosi u Japanu.
Ovaj događaj će se sigurno desiti tokom zime, kada se završe Moto GP i prvenstvo Formule 1, a šuška se da će se sve desiti u Abu Dabiju posle završnice Formule 1. Tada će Hamilton biti tu zbog testiranja, dok će i Rosi u posetu Ujedinjenim Arapskim Emiratima zbog trke sportskih automobila koja se dešava sredinom decembra.

Rosi je inače 2008. vozio Ferarijev bolid u Španiji, dok Hamilton još uvek nije imao priliku da sedne na MotoGP motocikl iako ima veliku želju i privatno vozi motor.
Izvor: Sportklub.rs
Lorenco: Honda najmanje odgovara mom stilu
Vozač Repsol Honde Horhe Lorenco rekao je za Veliku nagradu Japana da mu je to bila najbolja trka otkako se vratio na stazu posle povrede.
Lorenco je treću trku zaredom završio bez bodova, pošto je kroz cilj prošao kao 17, sa 40 sekundi zaostatka u odnosu na pobednika Marka Markesa, inače svog timskog kolege.
Ranije tokom vikenda na stazi „Tvin Ring Motegi“, petostruki svetski šampion je drugi slobodan trening opisao kao najbolji otkako je u padu u Asenu doživeo prelom pršljena, zbog čega je propustio četiri trke.
„Od Asena, ovo mi je najbolja trka na Hondi. U drugom delu trke sam počeo da se igram sa motorom, da bolje kočim. Pronašli smo nešto što je učinilo da se boje osećam na motoru, ali je šteta što je takav slučaj bio pri kraju trke. U prvih deset krugova sam za po sekundu bio sporiji od Markesa. Razlika je i dalje velika, ali cilj mora da nam bude da imam dobar osećaj od starta. Moramo da razumemo stvari pred sledeću godinu, da pokušamo da napravimo motor koji bolje odgovara mojim potrebama i stilu. Postoji napredak, moramo ponovo da pogledamo podatke, ali mislim da ću istu šasiju koristiti u Australiji, pa ćemo videti šta će se desiti u petak“, naglasio je Lorenco.
Španac je u Hondu stigao na početku sezone i od tada mu je najbolji rezultat 11. mesto. Uprkos problemima, japanski tim je stao uz dvog vozača, uprkos tome što su mnogi povezali da je angažovanje Žoana Zarka u LCR Hondi na poslednje tri trke vid pritiska na Lorenca. Francuz će u italijanskom timu zameniti Takakija Nakagamija, koji mora operaciju, a petostruki šampion priznaje da postoji osnova za mnogo oštriji pristup u timu, nego što je slučaj sada.
„Iz Honde su mogli oštrije da se ponašaju, pošto su rezultati loši. Svi čelnici tima su bili puni razumevanja i strpljivi sa mnom, kako u javnosti, tako i privatno. Jedino što mogu jeste da im se zahvalim“, istakao je Lorenco.
Iako naglašava želju da ostane u Hondi do kraja dvogodišnjeg ugovora, španski motociklista ističe da nije siguran da tim može da napravi motor koji će odgovarati i njemu i Markesu.
„Ako do sada nisam uspeo da budem bolji, to nije zbog nedostatka napora. Honda je motor koji najmanje odgovara mom stilu. Znam da radimo na tome da rešimo problem u krivinama, ali ne znam da li je za Hondu moguće da napravi motor koji odgovara Markes i drugi koji odgovara meni. Ako u budućnosti motor bude bolji i kompletniji, to će omogućiti svim vozačima da ga voze dobro, a to će biti dobro za sve“, rekao je Lorenco.
Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja već predstojećeg vikenda Velikom nagradom Australije.
Izvor: Sportklub.rs