home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Robert Kubica

Poljski vozač Robert Kubica prelomio je čime želi da se bavi u dolazećoj sezoni: po svemu sudeći, on će kombinovati, ili želi da kombinuje DTM trkačku kampanju s F1 rolom rezervnog, test ili vozača u simulatoru.

Potvrda ovih planova “uslediće uskoro”, ali na nju još mora da se sačeka, jer Poljak u sklapanju programa za 2020. mora da poštuje i prohteve svojih sponzora, prenosi Serbiaring.

Kubica se ove godine vratio u Formulu 1 i njegova sezona u Vilijamsu nije prošla slavno. Robertova avantura u najprestižnijoj kategoriji jednoseda dovedena je do logičnog završetka kada je Vilijams objavio da će njegov kokpit iduće sezone preuzeti Kanađanin Nikola Latifi. Moguće F1 test ili angažmane u simulatoru Kubica pokušava da pronađe u timovima Has (koji mu je takvu ulogu i ponudio) ili Rejsing point (Racing Point).

Uoči svog poslednjeg starta za Vilijams F1, Poljak je u Abu Dabiju otkrio šta su mu želje za nastavak karijere, ali je istakao da izbor ne zavisi samo od njega.

“Mislim da sam ja u jednom trenutku doneo svoju odluku. Ne želim da se sada previše upuštam u detalje. Stvari su malo komplikovanije i moramo da se postaramo da to funkcioniše iz različitih perspektiva i s različitih tačaka.”

“Kada jednom sve to bude uređeno, nadam se da će uslediti direktna procedura, a trebalo bi da bude uređeno prilično skoro.”

“Još sam u septembru mislio da će to biti skoro, ali evo nas skoro u decembru. Međutim, u priličnoj meri sam optimista, iako ne zavisi sve od mene. Sve je malo komplikovanije jer bih ja voleo da kombinujem različite programe, a to zahteva nešto više rada i nešto više kompromisa.”

“Međutim, mislim da su sastojci tu, sada ih samo treba izmešati kako valja. Nadam se da će sve ispasti dobro”, rekao je Kubica, čiji lični sponzor želi da ostane prisutan u Formuli 1.

Eventualni Robertov F1 program svakako ne bi bio trkački, a takmičarski segment svojih ambicija on bi najradije zadovoljio vozeći DTM.

Kubica je prvi put otvorio karte u tom smislu, mada samo delimično: “Definitivno tražim veliki izazov, a DTM – gde je najveća verovatnoća da ću se trkati – je verovatno najteži šampionat u Evropi, ako se izuzme Formula 1.”

“Hajde da to formulišem ovako: biću srećan ako budem uspeo da se trkam tamo, time bih bio zadovoljan. A ako to uspemo da iskombinujemo s još ponečim, svi će biti zadovoljni. Otvoren sam za to rešenje.”

Međutim, gde bi Kubica mogao da završi ako DTM zaista bude sledeći korak u njegovoj karijeri? Kako se pretpostavlja, velika je verovatnoća da će Audi zadržati nepromenjen sekstet fabričkih vozača. Ukoliko bi Robert vozio “RS 5 DTM”, to bi značilo da sedište može da stekne samo u privatnoj, klijentskoj ekipi WRT.

Alternativa je BMW. Prema rečima direktora BMW Motorsporta Jensa Markvarta, Bavarci još analiziraju postojeću strukturu svoje DTM ekipe i njenu vozačku postavu, te razmatraju potencijalne privatne interesente za ulazak u šampionat 2020, u prvom redu nemački Motopark.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 736



Komentari