home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
DTM

Pojedine runde DTM kalendara 2020. preklapaju se s drugim značajnim trkačkim događajima i to je bilo neizbežno, tvrdi šef nemačkog šampionata Gergard Berger.

Na DTM kalendaru za 2020, objavljenom u septembru, nalazi se deset rundi, prenosi Serbiaring.

Serija će prvi put u svojoj istoriji otići na švedski Anderstorp, na Nacionalni autodrom Monca i na najnoviju stazu u Rusiji, Igora drajv u blizini Senkt Peterburga. Međutim, istog vikenda (13/14. jun) kada DTM bude debitovao na Anderstorpu, održava se i 24 časa Le Mana.

Poklapanja ima i u slučaju trke Formule E u Njujorku. Ona je na programu 11. jula, a DTM tada pohodi Nirnberg i trka se na prestižnom Norisringu.

Ovakve situacije umeju da štete vozačima. Podudaranje Anderstorpa i Le Mana potencijalno ugrožava poziciju Audijevog DTM pilota Majka Rokenfelera. On ima sedište i u fabričkom Korveta rejsingu i tvrdi se da je taj angažman doveden u pitanje jer Roki neće moći da se trka na Le Manu.

DTM/Formula E podudaranje u slučaju Njujorka i Norisringa smetaće aktuelnom Audijevom DTM viceprvaku Niku Mileru. On je u sveelektričnoj FIA formuli pilot timua Dregon rejsing i e-pri Njujorka će morati da preskoči kako bi u matičnoj seriji branio boje fabrike iz Ingolštata. Međutim, njegov Audi kolega Robin Frajns odlučio je drugačije: u istom slučaju, on će voziti Virdžin Formulu E na ulicama Njujorka, pa će neko morati da odmeni u kokpitu “audija RS 5 DTM” na Norisringu.

Upitan da li bi DTM mogao da pomeri datum održavanja svoje švedske runde kako bi preklapanje sa 24 časa Le Mana bilo izbegnuto, Berger je odgovorio direktno i nedvosmisleno: “Ne. Nije to zato jer ja to ne želim, već je to košmar, potpuni košmar, samo da znate.”

“Postoje neke staze kojima dajete datum – kao što je, na primer, Norisring – i taj datum je blokiran.”

“Zatim, sledeća važna stvar – da održite TV publiku. Imate trku, pa četiri nedelje pauze, pa trku, pa dve nedelje pauze… Za TV kanale vam je potreban određeni ritam šampionata.”

“Dalje, imate proizvođaće čiji vozači nastupaju u Formuli E. I to morate da prihvatite. Onda, postoje 24-časovne trke na kojima učestvuju proizvođači, poput 24 sata Spa. I tu kažete ‘OK’. A onda dolazi Le Man…”

Uprkos najboljim namerama promotera, opisana podudaranja u 2020. bila su neizbežna, dodao je Berger.

“Svake godine pokušavamo (da izbegnemo preklapanja), ali je čak i Formula 1 imala isti termin sa Le Manom 2016. DTM sezona počinje u martu, a završava se u oktobru, a potrebna vam je i letnja pauza. Nije bilo načina da izbegnemo poklapanje s Le Manom 2020.”

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 560



Komentari