
Automobil s kojim će američka kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) u novoj najsnažnijoj kategoriji naredne godine učestvovati u trci 24 sata Le Mana ipak neće pokretati ranije najavljeni V6 motor.
Prvi čovek američke automobilske manufakture SCG Jim Glickenhaus objavio je da će njihov automobil s kojim se pripremaju za učešće u Svetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC - World Endurance Championship) pokretati V8 biturbo motor koji će za SCG razviti i napraviti francuska kompanija Pipo Moteurs u kojoj se decenijama bave proizvodnjom motora samo za trkačke automobile.

Još uvek nema informacija o specifikacijama V8 biturbo motora koji će zameniti ranije pominjanu trolitarsku V6 biturbo opciju, ali nema sumnje da će lagani SCG 007 LM i njemu slični modeli koje je za učešće u novoj najsnažnijoj kategoriji (LMH - Le Mans Hypercar) najavilo i nekoliko drugih automobilskih kompanija biti dostojni naslednici superbrzih hibridnih prototipa iz kategorije LMP1 koji uskoro idu u penziju.

U SCG-u, u kojem su se već oprobali u višesatnim trkama izdržljivosti, uvereni su da će im iskustvo i stručnost francuskih specijalista za motore pomoći da (nakon davnog uspeha Forda) budu druga američka kompanija čiji automobil će nakon bespoštedne 24-satne jurnjave legendarnom stazom Sarthe u Le Manu biti prvi u generalnom poretku.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: arhiva Autoblog.rs