home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Heres

Kako prenosi Sport Klub, prva trka ovogodišnjeg Moto GP šampionata mogla bi da bude održana u Heresu, svakako ne u terminu kada je Velika nagrada Španije bila planirana na stazi „Anhel Nijeto“, već 19. jula.

Sezone u Moto2 i Moto3 kategorijama su već počele trkom u Kataru, posle čega je Svetski šampionat stopiran zbog pandemije koronavirusa i za sada nema zvaničnih informacija kada će biti nastavljen, osim da to neće biti pre sredine jula.

Austrijski „Spidvik“ prenosi da Dorna planira početak sezone u Heresu, što bi moglo da bude lakše nego što se prvi mah misli jer se većina opreme timova trenutno nalazi u Ljeidi, u Španiji. Dorna podršku ima u vlastima Andaluzije koji vide priliku da održavanjem trke promovišu svoj region i turizam u njemu.

Po tom planu trka u Heresu bi bila održana 19. jula bez gledalaca, a potom bi sledile one u Češkoj, 9. avgusta, i Austriji sedam dana kasnije. Dorna za većinu evropskih trka ove godine neće dobiti novac od organizatora, pošto neće biti prihoda od prodaje karata. Svakako, organizator šampionata novac dobija od vlasnika televizijskih prava, a takođe i od kompanija koje sponzorišu trku.

Dorna je od timova tražila da pošalju spiskove ljudi koji će prisustvovati trkama, što će im biti dozvoljeno ukoliko su imali negativni test na koronavirus u poslednja četiri dana. Po dolasku na stazu ponovo testirani, a svakodnevno će se svima meriti temperatura, a ukoliko se ustanovi da neko boluje od koronavirusa biće izolovan i stavljen u karantin.

Izvor: Sportklub.rs

Foto: Mirco Lazzari gp/Getty Images

Suzuki čuva Mira

Španski motociklista Đoan Mir potpisao je novi ugovor sa Suzukijem po kojem će u japanskom timu ostati do kraja 2022. godine.

Mir, šampion Moto3 kategorije iz 2017. godine, potvrdio je tu vest na Instagramu, tokom uključenja uživo, slično kao što je ranije učinio njegov timski kolega Aleks Rins.

Mladi Španac je prošlu sezonu, svoju debitantsku u kraljevskoj klasi, završio na 12. mestu u generalnom plasmanu, a najbolji rezultat mu je bilo peto mesto na Velikoj nagradi Australije. Mir je, inače, propustio dve trke zbog teškog udesa koji je doživeo tokom testiranja u Brnu.

Pored Suzukija, Španca je u svojim redovima želeo i Dukati, ali je još pre nekoliko nedelja bilo jasno da je samo pitanje vremena kada će biti potvrđen nastavak saradnje.

„Izuzetno sam srećan što ću ostati u Suzukiju još dve godine, obnova ugovora je najbolja stvar koja je mogla da se desi i to je za mene ostvarenje snova ponovo. Važno mi je da nastavljamo zajedno jer imam više vremena da učim, kao i da pokažem svoj pravi potencijal. Dve godine mogu da prolete, spreman sam da dostignem najviši nivo i radim svakodnevno da bih se postarao da tako i bude. Zadovoljan sam i na ličnom nivou jer imam zaista odličan tim oko sebe“, istakao je Mir.

Suzuki je drugi tim koji je potvrdio svoju vozačku postavu za naredne dve sezone, pošto je prethodno Jamaha objavila da će njene boje braniti Maverik Vinjales i Fabio Kvartararo, koji stiže iz Petronas Jamahe. Pored njih dvojice, ugovore za sledeću godinu imaju samo još aktuelni šampion Mark Markes, koji se obavezao na novu dugogodišnju vernost Hondi, i Tito Rabat, koji ostaje u Avintiji.

Ovogodišnji Moto GP šampionat je trenutno na čekanju zbog pandemije koronavirusa i izvesno je da ne bi mogao da počne pre kraja jula.

Izvor: Sportklub.rs

Janone: Kao da vam je devojka u krevetu sa drugim...

Italijanski motociklista Andrea Janone rekao je da je zahvalan jer se u Apriliji nisu odlučili za lakše rešenje i raskinuli ugovor sa njim pošto mu je izrečena suspenzija na 18 meseci jer je pao na doping testu.

Početkom aprila objavljeno je da je Janone suspendovan na godinu i po dana pošto je na Velikoj nagradi Malezije prošle godine bio pozitivan na zabranjeni anabolički steroid. 30-godišnji Italijan je negirao krivicu i najavio da će se žaliti Sudu za arbitražu u sportu.

Iako je šef Aprilije Masimo Rivola prethodno najavio da će duža suspenzija označiti kraj saradnje sa Janoneom, italijanski tim je stao uz svog vozača i kaznu koja mu je izrečena okarakterisao „apsurdnom“. Sezona u Moto GP šampionatu je trenutno na čekanju, što znači da bi Italijan mogao da zadrži mesto u slučaju uspešne žalbe, a da je akcija počela u timu bi ga zamenio Bredli Smit.

„Apriliji moram da se zahvalim jer nisu odustali od mene, sve vreme su verovali u moju nevinost. Bilo bi lakše za njih da su me ostavili na cedilu i angažovali drugog vozača, ima ih mnogo koji bi rado zauzeli moje mesto. Da je bilo tako našao bih se sam u ovoj apsurdnoj situaciji i bilo bi mi teže“, istakao je Janone za „Motosprint“.

Janone je otkrio da mu je mnogo značilo to što je bio pozvan da učestvuje u zvaničnom predstavljanju novog motora Aprilije pred početak testiranja u Kataru, iako je morao da ode ranije nazad.

„Kada sam otišao u Katar, Rivola je od mene tražio da ostanem još jedan dan, ali sam ga molio da mi dozvoli da odem prvim slobodnim letom te večeri. Bio sam u situaciji da nisam bio ključni igrač, nisam mogao da sednem na motor na kojem smo radili cele godine, a koji ima potencijal, i to je bilo bolno. Izgledalo je kao da vam je devojka sa drugim u krevetu ped vama. To je najgora stvar koja može da se desi. Bio sam pomalo ljubomoran i zato sam želeo da se distanciram. Kao što kažu – daleko od očiju, daleko od srca. Ali, poziv da učestvujem u predstavljanju znači da je Apriliji stalo do mene. Tako nešto ću teško ikada zaboraviti. Možda im drugi ne daju na važnosti, ali je meni vredno“, naglasio je Janone.

Izvor: Sportklub.rs

Doviciozo je hteo da se vrati u Hondu?

Iako ni ova sezona još uvek nije počela, već su počele glasine i spekulacije oko sastava vozača za 2021, a priče stižu sa svih strana.

Glavni akteri najnovije priče su šef Honde, Alberto Puđ i aktuelni prvi vozač Ducati tima, Andrea Doviciozo, koji su navodno razgovarali o mogućem povratku Italijana u Hondinu fabričku ekipu.

„Pre izvesnog vremena, Doviciozo nas je direktno upitao da li bi mogao ponovo da vozi za Hondu, a sada se pravi iznenađen što je Mark potpisao novi ugovoro. Ne razumem. Zna on o čemu ja pričam“, izjavio je Puđ.

Još uvek nismo sigurni šta tačno znači „pre izvesnog vremena“, ali je svakako u toku poslednje sezone ili dve, od kako je Puđ u timu. Za one koji se ne sećaju, Dovi je za Repsol Hondu vozio od 2009. do 2011, ostvarivši svega jednu pobedu za to vreme.

Uz jednu pobedu u tri sezone, Doviciozo je osvojio ukupno 13 podijuma, tako da ovo i nije naročito uspešan deo njegove karijere. U Ducati je stigao 2013, ali dobri rezultati kreću tek od 2017.

Izgleda da polako gubi strpljenje nakon sedam sezona u italijanskoj ekipi i usled stalnog pritiska da donese prvi naslov prvaka još od 2007.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 888



Komentari