
Smit u Apriliji za trke na startu sezone
Kako prenosi Sport Klub, Britanac Bredli Smit voziće za Aprilija Rejsing Tim Gresini na trkama za Veliku nagradu Španije i Andalusije, potvrdili su Italijani.
Smit će na prve dve trke u sezoni biti timski kolega Alešu Espargaru sa kojim se trenutno nalazi u Mizanu, gde se sprovode privatni testovi.
To, ipak, ne znači da će 29-godišnji motociklista celu sezonu voziti za Apriliju.
Ime drugog člana biće naknadno određeno, pošto Andrea Janone čeka ishod slučaja u vezi sa doping aferom.
Iz Aprilije su nekoliko puta naglasili da će zadržati Italijana ukoliko mu se suspenzija ukine.
Ovogodišnji Moto GP šampionat trebalo bi da startuje 19. jula, kad je planirana trka u Heresu.
Sezonu možete da pratite na kanalima Sport Kluba.
Izvor: Sportklub.rs
Foto: Mirco Lazzari gp, Getty Images Sport
Ćabati: Markez ima najmanje 15 miliona evra po sezoni
Mark Markez (27) je godinama najbolji motociklista na svetu. Španac na Hondi ruši sve pred sobom i već je šestostruki šampion sveta u najjačoj, Moto GP klasi.
Uz uspehe ide i novac, a danas je u Mizanu, Paolo Ćabati, direktor konkurentskog Dukatija otkrio, koliko zapravo Španac zarađuje u japanskom timu.
„Nije tačno da nismo kontaktirali Markeza, ali on nam je rekao da mu je prioritet da ostane u Hondi. Japanci su mu obezbedili platu koja, ako nije 20, jeste sigurno 15 miliona evra godišnje!”, rekao je Ćabati, koji je u potrazi za novim vozačima, pošto će Dukati u 2021. godini očigledno menjati pilote.
Uz ovu priču ide i rečenica da je Markez u januaru potpisao novi četvorogodišnji ugovor sa Hondom i sasvim je jasno gde želi da bude u narednim godinama.
Nova sezona Moto GP, trebalo bi da počne 19. jula, na stazi u Herezu, u okviru Velike nagrade Španije.
Izvor: Sportklub.rs
Mađarska ne odustaje od MotoGP-a, debi spreman za 2023.
Vlada Mađarske, koja je prošlog novembra potpisala memorandum o razumevanju sa Dornom, a sve u vezi domaćinstva MotoGP runde, objavila je još detalja o projektu.
Ministar za inovacije i tehnologiju, Laslo Palkovič, saopštio je da će nova staza biti napravljena u Hajdunanašu, na severoistoku Mađarske.
Investicija vredna 188 miliona evra uključivaće servisne i trening objekte, konferencione centre i hotel. Kako navode tamošnje vlasti, projekat bi trebalo da doprinese oporavku mađarske ekonomije nakon pandemije virusa korona.
Staza će ispunjavati uslove i za MotoGP i F1, a kako je Palkovič obelodanio, osmogodišnji ugovor sa premijernom klasom će stupiti na snagu 2023, do kada bi kalendar MotoGP-a trebalo da ima 22 trke.
Mađarska je trku klase 500 kubika ugostila 1990. i 1992. godine, a planirani povratak na Balatonring 2010, na krilima titule koju je Gabor Talmači osvojio u klasi 125 kubika, nikada nije realizovan.
I sam Talmači je bio prisutan na konferenciji za štampu.
Komentarišući planove Mađarske, direktor Dorne, Karmelo Espeleta, je rekao: „Nova trka i nova staza predstavljaju uzbudljiv projekat za sve nas. MotoGP će se tako vratiti u zemlji bogate trkačke tradicije i drago nam je što je tako.“
Ove godine je finski Kimiring trebalo da debituje u MotoGP-u, ali se na kraju našao među osam događaja otkazanih zbog pandemije. Indonežanska Mandalika će se najjačoj klasi pridružiti naredne godine, a slede Rio i možda Portimao, 2022.
Izvor: Moto-berza.com