
Binder i Oliveira u KTM, Petrući u Teh 3
Iako se očekivalo da Danilo Petrući od naredne godine bude vozač fabričkog tima KTM, po svemu sudeći ide u satelitski tim koji koristi ove motore.
Kako prenosi Sport Klub, KTM je u četvrtak potvrdio da će za fabrički tim u 2021. godini voziti Bred Binder i Migel Oliveira. Južnoafrikanac i Portugalac tako su se ponovo ujedinili u kraljevskoj klasi nakon što su zajedno vozili i u obe niže kategorije.
Danilo Petrući će uz Ikera Lekuonu voziti za Teh 3.
Očekivalo se da Petrući bude fabrički vozač austrijske ekipe u 2021. i 2022. godini, ali će se on neočekivano nači u stelitskom timu Teh3.
Istovremeno, KTM se zahvalio Polu Espargaru koji će u ovoj neobičnoj i skraćenoj sezoni još voziti za tim u kome je skoro četiri godine.
Sezona konačno počinje 19. jula u Herezu, a na istoj stazi biće vožena i druga trka sezona 26. jula.
Izvor: Sportklub.rs
Foto: Mirco Lazzari gp/Getty Images
Dalinja: Lorenco želi lepši kraj karijere
Prvi čovek fabričkog Dukatija Luiđi Dalinja je pričao o kraju karijere Horhea Lorenca sa kojim je sarađivao dve sezone, u 2017. i 2018. godini.
Horhe Lorenco je na kraju sezone 2019. rešio da završi karijeru. Španac je imao niz povreda ali i niz neuspeha zbog čega nije završio svoj ugovor sa Repsol Hondom. Činilo se da je pre prelaska u Hondu konačno ostvario dobru saradnju sa Dukatijem pa se opet spekuliše da bi ta saradnja mogla da bude obnovljena.
"Teško je imati jasnu ideju šta bi moglo da se desi. Ono što je razumljivo je da vozač sa Horheovom statistikom namerava da završi karijeru na bolji način nego onaj na koji je završio prošle sezone. Teško je shvatiti pravu motivaciju", rekao je generalni menadžer Điđi Dalinja.
"Lorenco nije završio svoju karijeru na najbolji način. Da sam ja on ne bi mi se to svidelo. Ima mnogo nepoznatih, teško je analizirati situaciju. Ako bi imao specijalnu pozivnicu za neku trku ili da uradi neki drugi test možda bi bilo lakše oceniti njegove mogućnosti. Ne mogu da kažem da nisam pričao sa Horheom, čestitao sam mu rođendan ali za mene to nije situacija o kojoj vredi misliti", dodao je Dalinja.
Horhe je inače imao priliku i da bude vozač sa specijalnom pozivnicom jer je test vozač Jamahe. Međutim zbog pandemije koronavirusa MotoGP je rešio da ukine vozače sa specijalnom pozivnicom naredne godine.
Izvor: Sportklub.rs
Bez publike na Heresu!
Na otvaranju MotoGP sezone na Heresu 19. jula, kao i trci koja će se voziti sedam dana kasnije, neće biti publike.
Gradsko veće Heresa je nedavno saopštilo da će na sastanku sa Dornom i regionalnom vladom Andaluzije ispitati mogućnost da se dozvoli prisustvu određenog broja navijača na dve MotoGP trke, ali i na WSBK trci koja će se voziti na ovoj stazi.
Nakon održanog sastanka, tri strane su se „jednoglasno složile“ da se trke ipak održe iza zatvorenih vrata.
„Analizirani su različiti faktori, uključujući ograničenaj u kapacitetu kako bi se ispoštovale mere socijalne distance i sprečilo širenje Kovida-19“, stoji u saopštenju.
„Prisustvo publike bi dovelo do dodatnih troškova u organizaciji trke.“
„Sve tri strane su se složile da trenutna situacija zahteva maksimalnu posvećnost bezbednosti članova timova i osoblja staze.“
Ovakva odluka ne predstavlja iznenađenje, imajući u vidu da celokupna 2020. zavisi od prve dve trke na Heresu. MotoGP želi da dokaže da može održati trke na bezbedan način, a u tu svrhu je usvojen i novi bezbednosni protokol. Prisustvo publike bi predstavljalo potencijalni zdravstveni rizik.
Uz Heres, publike neće biti ni na Katalunji, dok se Mizano, Le Man i Valensija nadaju da bi eventualno olakšavanje mera moglo da dovede do prisustva određenog broja navijača.
Održavanje trka van Evrope zavisi od prisustva publike, jer u protivnom njihovo održavanje ne bi bilo isplativo.
Izvor: Moto-berza.com