home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

MotoGP vesti

14 Jul 2020 - 22:01 Sport Link
Rosi i Vinjales

Rosi: Konačno uživanje, Vinjales: Jedva čekam pun gas

Kako piše Sport Klub, Valentino Rosi i Maverik Vinjales započinju još jednu sezonu kao tandem Jamahe. Ova dva vozača su pred prvi trkački vikend koji počinje 17. jula u Heresu govorili o tome koliko im je trkanje nedostajalo.

Valentino Rosi će u petak početi svoju poslednju sezonu u fabričkom timu Jamahe pred prelazak u satelitski tim Petronas. Italijan kaže da je početak sezone za njega veliko olakšanje.

"Konačno možemo da uživamo u MotoGP ponovo! Iskreno ovo je veliko olakšanje za mene jer mi je falila moja M1 mnogo, mislim i da će navijači biti veoma srećni. Sutra počinjemo nova testiranja u Heresu, napravili smo pozitivne korake na zimskim teistiranjima u Sepangu i Losailu ali to je bilo davno. Moramo da budemo organizovani, da naporno radimo i da počnemo Veliku nagradu Španije sa dobrim osećajem i dobrim razumevanjem. Spreman sam da počnem sezonu sa svojim timom", kazao je Valentino Rosi.

Maverik Vinjales je verovatno i ove sezone vozač u kog se Jamaha više uzda s obzirom na to da je već godinama u boljoj formi od devetostrukog šampiona sveta.

"Veoma sam srećan da je čekanje gotovo! Završili smo zimske testove na pozitivan način. Imao sam dobru predsezonu jer sam bio miran, imao dobar ritam i u Maleziji i Kataru i mislim da dolazimo u dobroj formi. Heres je drugačija staza i videćemo na testu kakva je situacija. Jedva čekam da se vratim na motocikl, pun gas i da opet imam taj osećaj trkanja. Super je vratiti se timu, jer su mi mnogo nedostajali. Sigurno je da će navijači gledati VN Španije od kuća, tako da želim da uradim sve što mogu tokom testa kako bih se spremio za dobru bitku za pobedu ili podijum", kazao je Maverik Vinjales.

Izvor: Sportklub.rs

Foto: Mirco Lazzari gp/Getty Images

Espargaro u Hondi, Aleks Markes u LCR-u, Kračlou u Apriliji

I dok se MotoGP šampion sprema za premijernu trku nove sezone, iz Heresa stižu važne novosti.

Prva vest je da će Franko Morbideli nastaviti saradnju s Petronas SRT timom, s kojim je potpisao novi dvogodišnji ugovor. Sam potez je bio očekivan i ne predstavlja nikakvo iznenađenje.

Iz Honde, konačno, stižu zvanične potvrde skorašnjih glasina. Pol Espargaro je vozač fabričke ekipe, za koju će voziti 2021. i 2022, dok će Aleks Markes preći u LCR Hondu. Mladi Španac je ipak potpisao novi, takođe dvogodišnji ugovor s japanskim proizvođačem.

Ostaje da se vidi kako će ova rokada uticati na odnos Honde i Aleksovog starijeg brata i aktuelnog MotoGP šampiona, Marka.

Ova zamena mesta je imala i druge posledice, pa će tako Kal Kačlou ostati bez mesta u LCR-u, što njegov prelazak u Apriliju čini izvesnijim. Italijani su spremni da „odreše kesu“, a iskustvo koje Britanac ima bi moglo da bude izuzetno korisno u razvojnom procesu RS-GP mašine.

Takav rasplet bi najverovatnije ostavilo Andreu Janonea bez posla, mada je, ruku na srce, Italijan sam zaslužan za takvu situaciju.

Izvor: Moto-berza.com

Do kraja meseca poznato hoće li se voziti trka na Sepangu

Nakon otkazivanja MotoGP trke u Ostinu, ostaje pitanje koliko će trka na evropskog kontinenta uopšte moći da se vozi u 2020.

Mnoge, svakako, zanima, hoćemo li ove godine gledati nastup na Sepangu, u Maleziji.

Tamošnja motosport asocijacija je odobrila nastavak trkačkih aktivnosti od 15. jula, ali se ne pominje da li je u premijerna klasa dobila zeleno svetlo.

Prema informacijama koje stižu iz ove azijske zemlje, krajem meseca možemo očekivati i zvanično saopštenje o ovogodišnjoj budućnosti gran prija Malezije. Ukoliko do trke i dođe, biće do izuzetno zahtevan poduhvat u koji će biti uključen veliki broj ljudi.

Može se čuti da su Malezijci uvereni da mogu bez većih zdravstvenih rizika da organizuju trku, jer bi, kao što je Dorna već ranije saopštila, na njoj bilo omogućeno prisustvo publike. Konačna odluka je na tamošnjoj vladi i medicinskih stručnjacima, koji će dati konačnu reč da li trka može da se vozi, a da pritom ne napravi novo žarište virusa korona.

Ukoliko bude odlučeno da se trka vozi, ona će se u kalendaru naći nakon što se završe runde u Evropi, dakle od polovine novembra pa na dalje. Do tada bi trebalo da znamo sudbinu i preostale dve trke van Evrope, koje su još uvek u igri – Argentina i Tajland.

Izvor: Moto-berza.com

Markes: Vreme je da zabavimo svet

Vozač Repsol Honde i osmostruki svetski šampion u motociklizmu Mark Markes kaže da je red na MotoGP vozače da olakšaju ljudima ovo teško vreme.

Najbolji motociklisti sveta će to uraditi već predstojećeg vikenda. Od petka tačnije počinje Velika nagrada Španije nezvaničnim treninzima, a svoj pohod na devetu titulu šampiona sveta Mark Markes će probati da počne pobedom kod kuće na stazi "Anhel Nieto" u Heresu.  

"Želim da se zahvalim svima koji su pomogli i radili u ovim teškim i čudnim vremenima. Sada je vreme da se mi vratimo na posao i da napravio šou i da zabavimo sve širom sveta, da im damo malo uzbuđenja u ova teška vremena", kaže Mark Markes.

"Heres je staza koju dobro poznajem i test u sredu će biti važan jer iako smo uspeli da vozimo motokros i da održavamo formu ništa se ne može porediti sa MotoGP motociklom. Moramo da adaptiramo naš rad i da ostanemo bezbedni i zdravi ali sam uzbuđen da vidim tim ponovo i da vozim Hondu", kazao je Mark Markes.

Mark će ovu sezonu voziti sa bratom Aleksom koji već ide iz Repsol Honde a da je u nju maltene jedva i došao. Njega u 2021. godini menja Pol Espargaro.

"Biće malo drugačiji vikend, ali mislim da kada počnemo sa radom na stazi, naš fokus će se prebaviti i možemo da napredujemo na dobar način. Ključ je da idemo polako da budemo realni i naravno da sam uzbuđen. Sanjao sam da budem na startu MotoGP trke od kada sam bio klinac", rekao je Aleks Markes.

Braća Markes će inače nositi kacige na kojima će odati počast svima onima koji su tokom najgorih dana pandemije koronavirusa radili.

Izvor: Sportklub.rs

Puđ: Prelazak u LCR u Markesovom interesu

Šef Honde Alberto Puđ rekao je da je prelazak Aleksa Markesa u LCR naredne sezone najbolja moguća odluka za sve strane koje su uključene.

Japanska kompanija je u ponedeljak potvrdila da će Pol Espargaro preći u njen fabrički tim naredne sezone i biti timski kolega Marka Markesa. Espargaro će u timu naslediti mlađeg Markesa, koji će karijeru nastaviti u LCR Hondi uz Takakija Nakagamija, što znači da će Kal Kračlou na kraju sezone koja počinje predstojećeg vikenda ostati bez angažmana.

Mlađi brat osmostrukog svetskog šampiona je mesto u timu dobio posle odluke Horhea Lorenca da se povuče iz šampionata. A pošto još nije dobio priliku da pokaže na motoru kraljevske klase mnogi su odluku da se preseli u LCR sledeće godine okarakterisali preoštrom.

„Razumemo da za debitanta, u zavisnosti kakva vam je karijera bila do tada, Repsol Honda nije najbolje mesto u smislu pritiska i zbog toga morate da imate dobre rezultate od prvog dana. A kada se trkate pored osobe kao što je Mark Markes, bez obzira da li vam je brat ili ne, teško je za svakoga. Stalo nam je do Aleksove budućnosti i zbog toga smo odlučili da će kao fabrički vozač više napredovati ako bude u komfornijem okruženju nego u Repsol Hondi, gde je situacija drugačija“, naglasio je Puđ i dodao, „Uzeli smo u obzir da zbog njegovih godina treba da trenira, da mi treba da ga pratimo jer je on vozač koji nas interesuje, ali da u isto vreme angažujemo iskusnijeg vozača za fabrički tim, a takav je Pol Espargaro, koji od sledeće godine odmah može da se bori za bolje pozicije. Verujemo da od ovakve vozačke postave svi možemo da profitiramo, to je bilo najlogičnije“.

Puđ je istakao da Honda nije razmatrala opciju da mlađeg Markesa već ove godine smesti u LCR jer bi to dovelo do pomeranja odnosa u timu koji ima kompleksan vid finansiranja sa više manjih sponzora.

„U to vreme nismo želeli da se mešamo u tim Lučija Čekinela tako što bismo uzeli njihovog vozača jer bi to poremetilo njihovu strukturu, a LCR je za nas veoma važan tim koji nam mnogo pomaže“, naglasio je Puđ.

Nova sezona Moto GP šampionata startuje predstojećeg vikenda Velikom nagradom Španije, a akciju iz Heresa ćete od petka moći da pratite na Sport Klubu.

Izvor: Sportklub.rs

Doviciozu zeleno svetlo za otvaranje sezone

Vozač Dukatija Andrea Doviciozo prošao je lekarske preglede pred Veliku nagradu Španije kojom startuje ovogodišnji Moto GP šampionat, 19 dana pošto je operisan zbog povrede leve ključne kosti.

34-godišnji Italijan je povredu doživeo u padu tokom motokros trke u Faenci, na severu Italije, a potom je hitno operisan u Modeni.

„Spreman je! Posle pregleda kod doktora Anhela Čartea ovog jutra, Andrea Doviciozo je proglašen spremnim za trku ovog vikenda“, objavio je Dukati.

Doviciozo, koji je poslednjih godina bio najveći rival Marka Markesa u borbi za titulu, istakao je da ne može da dočeka povratak na stazu.

„Posle operacije ključne kosti nastavio sam da vredno radim da bih bio što spremniji za Veliku nagradu Španije. Osećam se dobro, ali dok ne sednem na Dezmosediči neću znati kakvo je moje pravo stanje. Moraćemo da se naviknemo na vrućinu u Heresu, a zbog zgusnutog rasporeda, biće još važnije da se izbegnu greške“, naglasio je Doviciozo.

Trka za Veliku nagradu Španije vozi se predstojećeg vikenda, kompletnu akciju iz Heresa moći ćete da pratite na Sport Klubu od petka.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 787



Komentari