home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Moto GP vesti

5 Feb 2021 - 19:36 Sport Link
Honda Moto GP

Honda ostaje u Moto GP do 2026. godine

Honda ostaje u Moto GP šampionatu, potvrđeno je to novim petogodišnjim ugovorom između Honde i Dorne. Ugovor su dve strane potpisale za period od 2022. do 2026. godine, prenosi Sport Klub.

Honda je svoje putovanje u svet motociklizma započela još davne 1954. godine. Od tada je Hondine motore vozilo više od 100 vozača koji su zabeležili više od 800 pobeda u svim kategorijama.

Samo u kraljevskoj klasi Honda ima 850 podijuma i 25 titula.

„Pre svega bih želeo da izrazim poštovanje i zahvalnost prema Karmelu Espeleti i svim ljudima u Dorni za sav napor koji su uložili kako bi se trke vozile i tokom pandemije koronavirusa. Veoma sam zadovoljan što smo obnovili ugovor o saradnji. Mi u Hondi verujemo da je Moto GP od vitalnog značaja za motociklizam, podstiče razvoj različitih tehnologija i kroz uzbudljivo takmičenje dodatno uči naše inženjere. Na taj način možemo da pravimo i bolje proizvode za svoje potrošače. Nastavićemo da sanjamo velike snove“, poručio je Noriaki Abe direktor motociklističkih operacija u Hondi.

Karmelo Espeleta istakao je da je obnova ugovora sa Hondom izuzetno važna za Dornu:

„Ponosni smo zbog produžetka saradnje jer je Honda jerno od prvih imena koje ljudima pada na pamet kada pomisle na motociklizam. Honda je izuzetno važan deo naše prošlosti, sadašnjosti i budućnosti“, rekao je prvi čovek Dorne.

Izvor: Sportklub.rs

Foto: Honda Racing Corporation         

Rosi će već posle 6,7 trka odlučiti o nastavku karijere

Valentino Rosi i VR46 će u prvom delu sezone doneti neke važne odluke, prenosi Moto-berza.

Prva se tiče Rosijeve karijere, jer je sa Petronasom potpisao samo jednogodišnji ugovor.

“Odluka o eventualnom nastavku karijere će zavisiti od rezultata. Nakon šest, sedam trka ćemo videti koliko je Valentino konkurentan i koliko uživa u vožnji. Tada ćemo doneti odluku”, izjavio je direktor V46 akademije i istoimenog tima, Alesio Saluči.

Druga važna odluka se tiče eventualnog dolaska VR46 tima u premijernu klasu 2022. Luka Marini, Rosijev mlađi brat, ove godine kao vozač VR46 vozi za Avintiju. Marini je treći vozač VR46 akademije koji je stigao do MotoGP-a, uz Franka Morbidelija i Frančeska Banjaju, a sledeći u redu su Marko Beceki i Ćelestino Vijeti.

“Naš tim se razvijao brže nego što smo očekivali i konačno je vreme da razmišljamo o MotoGP-u”, rekao je Saluči. “Put pred nama je dugačak, a takav korak ima i ogroman ekonomski značaj.”

“Još uvek ne znamo s kojim motociklom ćemo krenuti u MotoGP, ali je naše srce uz Jamahu.”

Jamahin ugovor s Petronasom ističe na kraju 2021, što je i razlog zašto je Rosi potpisao samo jedogodišnji ugovor. Ipak, obe strane su uverene da će doći do nastavka saradnje. Tu je i mogućnost da VR46 vozi Suzuki motocikle, jer svetski šampioni i dalje traže satelitskog partnera. Aprilija je takođe bez satelitske ekipe.

Od svog debija u premijernoj klasi, 2000. godine, Rosi se u svakoj sezoni našao makar jednom na podijumu, ali na trci nije pobedio još od 2017. Ukoliko VR46 zaista debituje u MotoGP-u naredne godine, a Rosi odluči da nastavi vozačku karijeru, ne treba se čuditi ako upravo on bude predvodio svoj tim.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 666



Komentari