home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MotoGP

Timovi premijerne klase polako ali sigurno kompletiraju svoje postave za narednu sezonu.

Aprilia je i zvanično potvrdila da će Migel Oliveira i Raul Fernandes voziti za RNF tim, pa sada broj potvrđenih mesta iznosi 18. Sva fabrička mesta su zauzeta, a svega četiri pozicije su slobodne i to samo u satelitskim ekipama.

Doduše, pitanje je koliko su zaista te pozicije slobodne, imajući u vidu da je gotovo izvesno ko će se na njima naći. Ostaje pitanje samo kada će saopštenja o tome stići.

Čekamo da vidimo ko će voziti za Rosijev VR46 u 2023. Sva je prilika da će to i dalje biti Luka Marini i Marko Beceki. Jedina nepoznanica je hoće li obojica voziti Desmosedici GP23 ili samo Marini.

Takaki Nakagami će najverovatnije ostati u LCR Hondi, iako se dugo mislilo da će ga zameniti Aji Ogura. Njegov zemljak je izabrao da ostane u Moto2 klasi i da se 2023. bori za šampionski naslov.

Gotovo je izvesno da će Augusto Fernandes biti novi kolega Polu Espargaru u GASGAS timu. Prošlogodišnji Moto2 šampion, Remi Gardner, neće ostati u MotoGP naredne godine i svoju budućnost traži van najjače klase.

KTM nastavlja s politikom otpuštanja MotoGP debitanata nakon samo jedne godine. Osim Gardnera, isto je prošao i Raul Fernandes, dok je Iker Lekuona izdržao ukupno dve godine pre nego što je dobio kartu u jednom pravcu.

Od deset fabričkih mesta, samo jedno će ostati prazno na kraju 2023. Franko Morbideli i dalje čeka na produžetak ugovora s Yamahom.

Kod satelitskih tmova, samo vozači RNF tima i Aleks Rins iz LCR Honde imaju dvogodišnje ugovore. Ostalima ugovori ističu na kraju naredne sezone, pa će biti zanimljivo videti ko će zaslužiti ostanak u društvu najboljih.

Izvor: Moto-berza.com

Foto: MotoGP



čitanja : 994



Komentari