
Rukovodstvo Formule 1 potpisalo je 10-godišnji ugovor sa grupom luksuznih brendova LVMH, koji će postati globalni partner tog sporta od 2025. godine.
Ugovor uključuje nekoliko legendarnih LVMH kuća među kojima su Luj Viton, Moet Henesi i Tag Hojer, navodi se na sajtu Formule 1.
U zajedničkom saopštenju dogovor je opisan kao "sporazum bez presedana između svetskog lidera u luksuzu i vrhunca motosporta" koji će biti započet sledeće sezone "u vreme neverovatne popularnosti, kulturnog značaja i opšteg uzbuđenja za Formulu 1 kao most između globalnog sporta i zabave".
Predsedik i izvršni direktor Liberti Medije vlasnika Formule 1, Greg Mafej rekao je da su LVMH i Formula 1 dva globalna brenda koja dosledno pomeraju granice kreativnosti i inovacija, vrednosti koje su ključne za Liberti Mediju.
Predsednik i izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenikali naveo je da je taj sport zasnovan na nemilosrdnoj potrazi za izvrsnošću, vrednosti koja leži u srcu LVMH i da mu je drago što će to istorijsko partnerstvo početi naredne godine.
Uprava Formule 1 odustala od trke za vozače početnike
Uprava Formule 1 odložila je planove za organizaciju trke za mlade vozače početnike najmanje do sledeće godine.
Ideja nazvana trka rukija - početnika je da se održi sprint trka u sklopu poslesezonskih testiranja u Abu Dabiju, kako bi se mladim vozačima pružila bolja prilika da pokažu svoje kvalifikacije za Formulu 1, navodi se na sajtu takmičenja.
- Iako je koncept dobio široku podršku, utvrđeno je da zbog vremenskih i organizacionih ograničenja događaj neće biti održan ove godine, a razgovori će se nastaviti kako bi se napravili potencijalni koncept i plan za 2025. godinu. Ekipe, upravno telo i vlasnik komeracijalnih prava Liberti Medija složili su se da postoji utisak da se plan požuruje - navodi se u saopštenju.
Među zabrunutostima navedeno je opterećenje članova ekipa koji će već imati najdužu sezonu u istoriji Formule 1, a koji će biti primorani da ostanu u Abu Dabiju i posle poslednje trke u sezoni, kao i transport i logistika i da li će događaj biti privlačan bilo kojoj publici.
Izvor: Sportski Žurnal
Foto: Screenshot Formula 1 / YouTube