
U vesti se ističe da automobil između ostalog dobija ogromno zadnje krilo i upadljivi zadnji difuzor. Između ta dva masivna aero elementa se nalaze zadnja svetla i perforirani umetak.

Prednji deo vozila ima masivni prednji spliter koji odgovara smelosti zadnjeg dela i izgleda mnogo ravnije i šire od serijskog Mach-E modela.

Ford još kaže da električno vozilo može da stvori 3130 kg potisne sile, kao i da ga pokreću tri elektromotora sa ukupno 1421 KS.

Ford je ovaj trkački automobil opremio specijalnim kovanim magnezijumskim točkovima obuvenim u Pireli P-Zero gume, dok se karbonske kočnice brinu za zaustavljanje.

„Nastavljamo da pomeramo granice mogućeg sa električnim vozilima. Ovaj Super Mustang Mach-E predstavlja sledeću fazu u našem putovanju ka elektrifikaciji — lakši je, vitkiji, podjednako snažan i sposobniji za takmičenja na velikim nadmorskim visinama“, kaže Mark Rašbruk, globalni direktor u Ford Performance.
Ovogodišnja trka Pikes Peak International Hill Climb se održava 22. juna, a treba podsetiti da je prošle godine pobedio Romejn Dima za volanom Forda F-150 Lightning SuperTruck.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs