
Finskog vozača već neko vreme povezuju sa Kadilakom, a kako prenosi Formula.hu, naredne nedelje će biti predstavljen kao njihov novi član.
Na ruku ide i to što Kadilakom trenutno rukovodi Grej Loudon, koji dobro poznaje Botasa, dok je sa druge strane radi kao menadžer Gvanjua Džoa, koji je tri godine vozio zajedno sa Botasom pre nego što su se obojica povukla krajem prošle godine.

Bivši član Zaubera, Alfa Romea, Vilijamsa i Mercedesa, vratio se u Mercedes tim ove sezone kao rezervni vozač i učestvovao je na testiranjima, dok je pomogao Kimiju Antoneliju tokom njegove debitantske sezone.
Kao potencijalne opcije za drugog vozača Kadilaka, pominju se Serhio Peres i Danijel Rikardo.
Izvor: Sportski Žurnal
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo / Cadillac
Malezija odustala od povratka Formule 1 - visoki troškovi
Malezija ne planira da ponovo bude organizator trke u šampionatu Formule 1 zbog visokih troškova i gustog kalendara takmičenja, izjavila je ministarka sporta Malezije Hana Jeo, preneo je Rojters.
Jeo je izjavila da bi Malezija morala da potpiše ugovor na tri do pet godina sa kompanijom "Liberti media", koja poseduje komercijalna prava F1. Ona je istakla da bi Malezija morala da izdvoji 71,09 miliona dolara na godišnjem nivou za organizaciju trke u šampionatu F1 na stazi Sepang.
Malezija bi takođe morala da se takmiči sa drugim zemljama u jugoistočnoj Aziji, kao što su Singapur i Tajland, za mesto u kalendaru F1. Malezija, međutim, ostaje otvorena za domaćinstvo događaja ako bi neke privatne kompanije bile spremne da snose troškove organizacije, navela je ministarka sporta Malezije.
"F1 je prestižni sportski događaj koji prate navijači širom sveta. Ako to budemo mogli sebi da priuštimo, onda bi bilo dobro da trka se održi u Maleziji", dodala je Jeo.
Malezija je organizovala trke u F1 od 1999. do 2017. godine na stazi Sepang.
Izvor: Rts.rs / Tanjug.rs