home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyunda i20 STC

8 Feb 2009 - 09:17 Top secret Link

Nakon promocije standardnog modela i20 sa 5 vrata na prošlogodišnjem Salonu automobila u Parizu, Hyundai je pripremio i njegovu STC (SporTy Compact) varijantu sa parom vrata manje, čija se premijera inače očekuje za manje od mesec dana na Salonu u Ženevi.

Ipak, zahvaljujući ovim procurelim slikama, nećemo morati da čekamo ženevski salon kako bi videli njegov konačni izgled. Još nije poznato koje motore će koristi i20 STC (biće iste dužine kao i model sa 5 vrata) ali se očekuje da to bude većina agregata iz ponude varijante sa petora vrata.

i20 je inače dizajniran u Hyundaijevom Evropskom dizajn centru (Riselshajm, Nemačka), koji je ovaj hatchback oblikovao nešto dinamičnije (ističu se hromirana maska, izdužena svetla, "grba" na haubi, branik sa velikim centralnim otvorom za vazduh) u odnosu na još aktuelni Hyundai Getz, od koga se i20 razlikuje i po dužem međuosovinskom rastojanju i većem unutrašnjem prostoru (zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji inače iznosi 295 litara).

Ovde i podsećanje da će Hyundai, prema pisanju britanskog magazina Autocar, ponudu modela i20 najverovatnije proširiti i pravom sportskom GTI verzijom koju će pokretati 1,6 litarski agregat sa oko 200 konja.

Ali taj motor neće biti benzinac (kao kod konkurentskih modela Clio RS, Corsa OPC, Mini Cooper S, Peugeot 207 RC), već se navodno radi o 1.6 CRDi dizelašu sa kojim će i20 GTI od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 8 sekundi i postizati brzinu veću od 210 km/h. Pritom, emisija CO2 bi trebalo da bude manja od 120 grama po kilometru, a cena ne bi trebalo da prelazi 14.000 funti.

Naravno, sem jačeg motora, i20 GTI bi raspolagao i sa novim aero body paketom, aluminijumskim točkovima od 17 inča, pojačanim kočionim sistemom, spuštenim ogibljenjem i doteranom kabinom u sportskom stilu.



čitanja : 1383



Komentari