home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW-ova serija 5 će dobiti novog člana, i to model M550dX (u sedan i Touring verzijama) o kome se već duže vreme priča.

Po poslednjim vestima, ovu "peticu" sa pogonom na sva četiri točka će pokretati novi dizel motor koji trebalo da se nađe i pod haubom modela X5 i X6.

Radi se o novom šestocilindričnom tri-turbo dizelašu koji bi u BMW-u M550d trebalo da raspolaže sa 280 kW/381KS i sa više od 700 Nm obrtnog momenta.

Maksimalna brzina će biti ograničena na 250 km/h (podatak o ubrzanju do 100 km/h još nije poznat), a M550dX bi u proizvodnji trebalo da se nađe u martu sledeće godine.

Više detalja međutim tek sledi. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1362



Komentari

Ovo će biti životinja, sa tolikim momentom.

Autor Milan 22 Nov 2011, 19:22

Najverovatnije ce 100 km/h dostizati za manje od 5 sec, uz potrosnju kao da je rec o penzionerskom modelu. Kome ce trebati 4.4 V8 benzinac pored ovog? Jos ce kod nas registracija biti povoljnija. :) Ako se pokaze kao kvalitetan, bice to za nase uslove odlicna kupovina polovnjaka, za jedno 5 godina.

Autor Marko 22 Nov 2011, 19:43

Marko, posle 5 godina niko neće smeti da ga kupi zbog mogućih kvarova, kao što je bio slučaj sa E60 535d. Sve to veštačko nabacivanje nije dobro... Dok je nov u redu ali posle haos. E da je V8 onda bi bio bolji.

Autor McLaren 22 Nov 2011, 19:56

ala ce ovo da gazi.5ica admiralski brod ima sa ovakvim motorom da leti kao perce.

Autor bmw 22 Nov 2011, 20:06

Ovo će definitivno biti moj novi BMW "dream car".

Koja kubikaža? Pošto je tri-turbo, verujem da BMW ume ovo da izvuče i sa 3 litre?

Autor Miki 22 Nov 2011, 20:23

mclaren:
ti jos dosta toga neznas.

on topic:
dosta suzdrzana snaga i momenat s obzirom na tri turbo.
ali vjerovatno ce taj momenat bit dostupan od 1200 pa je vjerovatno u tome zvrcka ovog motora.

Autor Hahe 22 Nov 2011, 20:31

takav motor i mecka i audi za 5 godina nece imati..

Autor ivan 22 Nov 2011, 20:38

Iskreno bolji izbor, po meni zbog upotrebivosti, od bilo kog modela 550, 535 sa RWD je ovaj 550xd M. Stvarno je ubica a i dobro je sto su mu stavili X-drive jer je tako realno moguce iskoristiti ovoliku snagu i obrtni moment.

Autor Orlo 22 Nov 2011, 20:46

Izgleda se radi o 3000ccm, .. sve pohvale za BMW, ovaj motor ce po boicaju da daje domaci zadatak konkurenciji iz Nemacke

Autor krle 22 Nov 2011, 21:14

Nadam se da ce u ovom motoru biti premijera BMW-ovog patenta - elektricni turbo punjac. To bi onda bio bi-turbo iz modela 535d gde je kod prve, manje turbine dodat elektricni turbopunjac koji se aktivira cim se startuje motor. On radi na nizim obrtajima dok se ne "zavrte" klasicne turbine. Zatim se sistemom kvacila funkcionisanje prebacuje na klasicnu turbinu. Elektricni turbopunjac nastavlja da se okrece pri cemu punu akumulator ili sopstveno napajanje. Ima jos jednu vrlo bitnu funkciju - sprecava da se prevrti velika turbina tako da ce biti omogucen rad na visokim obrtajima. Ako je u pitanju ovaj elektricni turbopunjac, max. obrtni momenat se nece isporucivati od 1200 obrtaja, vec mnogo nize. Doduse za ovaj elektricni turbopunjac se spekulise da ce se pojaviti kod M3, ali ja se nadam da je to ta treca turbina kod ovog dizela. Sa ovih 381ks i 720Nm, ubrzavace kao benzinac sa 430ks. A znamo da 550ix benzinac sa 407ks ubrzava za 4,8 sec:)

Autor toma 22 Nov 2011, 21:15

@McLaren
Ovo je BMW- mašina, a ne kao Merc koji bi imao problem kontinualne prirode sa ovakvim tehnologijama.
I ja ne bi ovo kupio pod znakom mete sa tri kraka, ali od BMW uvek.

Autor Energy saver 22 Nov 2011, 21:38

Kakav te 4,8 našao Tomiceeee. .DD

http://www.insideline.com/bmw/5-series/2011/2011-bmw-550i-vs-2011-infiniti-m56-comparison-test.html

Ovaj dizel ako uopšte izađe, nema šanse ispod 5,2.

Energy, pa pouzdaniji je Mercedes, jesi ti lud. A ja ovo pričam zato što znam situacije oko toga. Kad se u nešto ne razumeš, batali to. Idi tamo raspravljaj se oko Alfi. :D

Autor McLaren 22 Nov 2011, 23:06

bice ovo dobra masina za sve bmw modele. ponajvise za 1seriju ima da leti uz krila kad se stave.

Autor Hahe 22 Nov 2011, 23:10

@McLaren
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/technical_data/index.html
pogledaj za 550ix - 4.8sec.
I ako moze bez tog femkanja kad mi se obracas!

Autor toma 23 Nov 2011, 00:01

Super.

Autor ... 23 Nov 2011, 00:55

@Mc

http://fastestlaps.com/cars/bmw_550i_xdrive_f10.html

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=217250

Polako, ovo je 50d, ja sam isto samo za x varijantu, jer iako su tezi malo ti auti, bolje prenesu snagu an tockove i ubrzaju.
550i : 550xi = 5.0s : 4.8s
Jos da sacekam M d varijantu...pa to ce haos da bude!
Ne znam da li ce uspeti 50xd da spuste ispod 5 s, tesko, ali i to je fenomenalno za tu kubikazu i vrstu goriva,realno :)

E sad, ako u 1 ugrade neki od ovih motora, pa to ce da bude cao :)))

Autor NemanjaBB 23 Nov 2011, 01:04

Bravo ! 3.0 je motor (neko je pitao). Bilo bi dobro da ima i verzija sa zadnjim pogonom. :)
Kom pametnjakoviću je palo na pamet da će 5.0d da ide u seriju 1???
Pa neće ni u trojku,a kamoli u keca...

Autor PITBULL™ 23 Nov 2011, 02:26

@PIT
Pa ako ugradjuju 35i motor, mozda ce i 35d. Sto da ne. Prosli je imao samo verziju benzinca od 3L ali mozda sada promene.
Mada ce kecu da cucne i 25d sto je u najavi...
Ja nisam za 4x4 inace, ali nekim autima to treba da bi izvukli max potencijal iz svog motora...720nM :)

Autor NemanjaBB 23 Nov 2011, 10:47

@NemanjaBB
Ovaj motor sigurno nece ici u Seriju 1, a 99.99% nece ni u Seriju 3. 325d ce biti vrh dizel ponude.

@McLaren
Po nemackim oglasima imas starih 535d koji su presli vec po 400.000 bez problema...

Autor Marko 23 Nov 2011, 11:40

@NemanjaBB
Ja govorim o 5.0d. On neće ni u trojku a zamisli tek onda kakve su šanse u keca. :)

Autor PITBULL™ 23 Nov 2011, 13:25

Autor Marko 23 Nov 2011, 11:40

Izvini, 35 d nece ici u bmw 3 ? :) Pa ako je isao u starog e90, zasto ne bi i u ovog...

@PIT
Pa ne verujem da ce biti taj, 4.0d mozda.. :)
Mada, ako novi m3 bude imao 3.0 motor, ne bi me cudila i dizel verzija neka i za njega...za god-dve dana, realno, sto da ne :)

Autor NemanjaBB 23 Nov 2011, 15:50

Ovo ce ici u trojku samo ako konkurencia bude u toj klasi ponudila neki, kakav-takav odgovor. Dakle, ovaj motor nikada nece videti seriju 3:)

Autor toma 23 Nov 2011, 16:06

E da, postojace i standardna, "ne M" verzija ovog motora sa, kazu, 354ks. Mozda se on nadje u trojci. Ali bi se to onda verovatno desilo tek posle restilizacije, dakle kraj 2015.

Autor toma 23 Nov 2011, 16:10

Marko
To ne mogu da izdrže oni normalni a kamoli ti komplikovani. :D Oni su poznati kao nepouzdani kao polovnjak, to i mala deca znaju. BMw se vozi samo novi ili eto nekoliko god starosti.

Autor McLaren 23 Nov 2011, 17:29

Ovo mi deluje kao zvanicna stvar:
http://img695.imageshack.us/img695/1296/bmwm550dxdrivebig.jpg

Dakle to je to. E da, kaze da ce imati trapezoidne izduve kao 50i modeli, i bice od tamnog hroma.

Autor toma 23 Nov 2011, 23:50

@McLaren
"Oni su poznati kao nepouzdani kao polovnjak, to i mala deca znaju"
Dobro si to rekao, ali cini mi se da samo vas nekoliko na ovom blogu to znate:D

Autor toma 23 Nov 2011, 23:59

Toma

Pa znam koliko se ljudi žale i koliko ih izbegavaju. A neke gluposti se kvare da to nije normalno.

Autor McLaren 24 Nov 2011, 00:14

"...to i mala deca znaju...";)
Ispravka - ne "i mala" vec "samo mala"

Autor toma 24 Nov 2011, 01:00

@ McLaren = automobil sa BMW-ovim motorom

"posle 5 godina niko neće smeti da ga kupi zbog mogućih kvarova"

Vidi kako ti to sve znaš. Sada si postao Kleopatra, ili si, možda, potomak slavnih tarabića.

Autor Cvele 25 Nov 2011, 00:24

Proćitaj malo bolje šta sam napisao. To samo pričaju nezadovoljni kupci. :) ne bi džabe svi vikali, ako hoćeš bmw samo nov. :D Što kaže jedan moj komšija što je 30 god radio u Nemačkoj: bmw je odličan auto, ali šteta što se kvare majku mu... :))))

Autor McLaren 25 Nov 2011, 01:27

Evo jednog clanka samo za McLarena:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html

Da vidis kako se lome novi v6 i v8 benzinci iz Stutgarta posle manje od 100.000km. Nema povlacenja i zamene, vec samo:"potrudicemo se vise sa buducim generacijama v6 i v8 benzinaca."
A motori se bukvalno "LOME"!!!

Autor toma 25 Nov 2011, 01:52