BMW M550dX sa tri-turbo dizelašem sa 381KS

BMW-ova serija 5 će dobiti novog člana, i to model M550dX (u sedan i Touring verzijama) o kome se već duže vreme priča.
Po poslednjim vestima, ovu "peticu" sa pogonom na sva četiri točka će pokretati novi dizel motor koji trebalo da se nađe i pod haubom modela X5 i X6.
Radi se o novom šestocilindričnom tri-turbo dizelašu koji bi u BMW-u M550d trebalo da raspolaže sa 280 kW/381KS i sa više od 700 Nm obrtnog momenta.
Maksimalna brzina će biti ograničena na 250 km/h (podatak o ubrzanju do 100 km/h još nije poznat), a M550dX bi u proizvodnji trebalo da se nađe u martu sledeće godine.
Više detalja međutim tek sledi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Najverovatnije ce 100 km/h dostizati za manje od 5 sec, uz potrosnju kao da je rec o penzionerskom modelu. Kome ce trebati 4.4 V8 benzinac pored ovog? Jos ce kod nas registracija biti povoljnija. :) Ako se pokaze kao kvalitetan, bice to za nase uslove odlicna kupovina polovnjaka, za jedno 5 godina.
Marko, posle 5 godina niko neće smeti da ga kupi zbog mogućih kvarova, kao što je bio slučaj sa E60 535d. Sve to veštačko nabacivanje nije dobro... Dok je nov u redu ali posle haos. E da je V8 onda bi bio bolji.
ala ce ovo da gazi.5ica admiralski brod ima sa ovakvim motorom da leti kao perce.
Ovo će definitivno biti moj novi BMW "dream car".
Koja kubikaža? Pošto je tri-turbo, verujem da BMW ume ovo da izvuče i sa 3 litre?
mclaren:
ti jos dosta toga neznas.
on topic:
dosta suzdrzana snaga i momenat s obzirom na tri turbo.
ali vjerovatno ce taj momenat bit dostupan od 1200 pa je vjerovatno u tome zvrcka ovog motora.
Iskreno bolji izbor, po meni zbog upotrebivosti, od bilo kog modela 550, 535 sa RWD je ovaj 550xd M. Stvarno je ubica a i dobro je sto su mu stavili X-drive jer je tako realno moguce iskoristiti ovoliku snagu i obrtni moment.
Izgleda se radi o 3000ccm, .. sve pohvale za BMW, ovaj motor ce po boicaju da daje domaci zadatak konkurenciji iz Nemacke
Nadam se da ce u ovom motoru biti premijera BMW-ovog patenta - elektricni turbo punjac. To bi onda bio bi-turbo iz modela 535d gde je kod prve, manje turbine dodat elektricni turbopunjac koji se aktivira cim se startuje motor. On radi na nizim obrtajima dok se ne "zavrte" klasicne turbine. Zatim se sistemom kvacila funkcionisanje prebacuje na klasicnu turbinu. Elektricni turbopunjac nastavlja da se okrece pri cemu punu akumulator ili sopstveno napajanje. Ima jos jednu vrlo bitnu funkciju - sprecava da se prevrti velika turbina tako da ce biti omogucen rad na visokim obrtajima. Ako je u pitanju ovaj elektricni turbopunjac, max. obrtni momenat se nece isporucivati od 1200 obrtaja, vec mnogo nize. Doduse za ovaj elektricni turbopunjac se spekulise da ce se pojaviti kod M3, ali ja se nadam da je to ta treca turbina kod ovog dizela. Sa ovih 381ks i 720Nm, ubrzavace kao benzinac sa 430ks. A znamo da 550ix benzinac sa 407ks ubrzava za 4,8 sec:)
@McLaren
Ovo je BMW- mašina, a ne kao Merc koji bi imao problem kontinualne prirode sa ovakvim tehnologijama.
I ja ne bi ovo kupio pod znakom mete sa tri kraka, ali od BMW uvek.
Kakav te 4,8 našao Tomiceeee. .DD
http://www.insideline.com/bmw/5-series/2011/2011-bmw-550i-vs-2011-infiniti-m56-comparison-test.html
Ovaj dizel ako uopšte izađe, nema šanse ispod 5,2.
Energy, pa pouzdaniji je Mercedes, jesi ti lud. A ja ovo pričam zato što znam situacije oko toga. Kad se u nešto ne razumeš, batali to. Idi tamo raspravljaj se oko Alfi. :D
bice ovo dobra masina za sve bmw modele. ponajvise za 1seriju ima da leti uz krila kad se stave.
@McLaren
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/technical_data/index.html
pogledaj za 550ix - 4.8sec.
I ako moze bez tog femkanja kad mi se obracas!
@Mc
http://fastestlaps.com/cars/bmw_550i_xdrive_f10.html
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=217250
Polako, ovo je 50d, ja sam isto samo za x varijantu, jer iako su tezi malo ti auti, bolje prenesu snagu an tockove i ubrzaju.
550i : 550xi = 5.0s : 4.8s
Jos da sacekam M d varijantu...pa to ce haos da bude!
Ne znam da li ce uspeti 50xd da spuste ispod 5 s, tesko, ali i to je fenomenalno za tu kubikazu i vrstu goriva,realno :)
E sad, ako u 1 ugrade neki od ovih motora, pa to ce da bude cao :)))
Bravo ! 3.0 je motor (neko je pitao). Bilo bi dobro da ima i verzija sa zadnjim pogonom. :)
Kom pametnjakoviću je palo na pamet da će 5.0d da ide u seriju 1???
Pa neće ni u trojku,a kamoli u keca...
@PIT
Pa ako ugradjuju 35i motor, mozda ce i 35d. Sto da ne. Prosli je imao samo verziju benzinca od 3L ali mozda sada promene.
Mada ce kecu da cucne i 25d sto je u najavi...
Ja nisam za 4x4 inace, ali nekim autima to treba da bi izvukli max potencijal iz svog motora...720nM :)
@NemanjaBB
Ovaj motor sigurno nece ici u Seriju 1, a 99.99% nece ni u Seriju 3. 325d ce biti vrh dizel ponude.
@McLaren
Po nemackim oglasima imas starih 535d koji su presli vec po 400.000 bez problema...
@NemanjaBB
Ja govorim o 5.0d. On neće ni u trojku a zamisli tek onda kakve su šanse u keca. :)
Autor Marko 23 Nov 2011, 11:40
Izvini, 35 d nece ici u bmw 3 ? :) Pa ako je isao u starog e90, zasto ne bi i u ovog...
@PIT
Pa ne verujem da ce biti taj, 4.0d mozda.. :)
Mada, ako novi m3 bude imao 3.0 motor, ne bi me cudila i dizel verzija neka i za njega...za god-dve dana, realno, sto da ne :)
Ovo ce ici u trojku samo ako konkurencia bude u toj klasi ponudila neki, kakav-takav odgovor. Dakle, ovaj motor nikada nece videti seriju 3:)
E da, postojace i standardna, "ne M" verzija ovog motora sa, kazu, 354ks. Mozda se on nadje u trojci. Ali bi se to onda verovatno desilo tek posle restilizacije, dakle kraj 2015.
Marko
To ne mogu da izdrže oni normalni a kamoli ti komplikovani. :D Oni su poznati kao nepouzdani kao polovnjak, to i mala deca znaju. BMw se vozi samo novi ili eto nekoliko god starosti.
Ovo mi deluje kao zvanicna stvar:
http://img695.imageshack.us/img695/1296/bmwm550dxdrivebig.jpg
Dakle to je to. E da, kaze da ce imati trapezoidne izduve kao 50i modeli, i bice od tamnog hroma.
@McLaren
"Oni su poznati kao nepouzdani kao polovnjak, to i mala deca znaju"
Dobro si to rekao, ali cini mi se da samo vas nekoliko na ovom blogu to znate:D
Toma
Pa znam koliko se ljudi žale i koliko ih izbegavaju. A neke gluposti se kvare da to nije normalno.
@ McLaren = automobil sa BMW-ovim motorom
"posle 5 godina niko neće smeti da ga kupi zbog mogućih kvarova"
Vidi kako ti to sve znaš. Sada si postao Kleopatra, ili si, možda, potomak slavnih tarabića.
Proćitaj malo bolje šta sam napisao. To samo pričaju nezadovoljni kupci. :) ne bi džabe svi vikali, ako hoćeš bmw samo nov. :D Što kaže jedan moj komšija što je 30 god radio u Nemačkoj: bmw je odličan auto, ali šteta što se kvare majku mu... :))))
Evo jednog clanka samo za McLarena:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html
Da vidis kako se lome novi v6 i v8 benzinci iz Stutgarta posle manje od 100.000km. Nema povlacenja i zamene, vec samo:"potrudicemo se vise sa buducim generacijama v6 i v8 benzinaca."
A motori se bukvalno "LOME"!!!