Mercedes CLA bez maske

Mercedes je u aprilu ove godine na Salonu automobila u Pekingu predstavio Concept Style Coupe koji je najavio novi Mercedesov manji kupe sa četvora vrata CLA. Sada je nemački Spiegel objavio komplet fotografija nemaskiranog primerka serijskog CLA modela, uhvaćenog tokom snimanja promotivnog materijala.
Po ranijim najavama, prodaja Mercedesa CLA počinje 2013. godine, s tim što se njegova premijera očekuje krajem ove godine. Po nekima, to će se ipak desiti u januaru 2013. godine, na Salonu u Detroitu.

Kako bilo, proizvodnja Mercedesa CLA će se odvijati u našem komšiluku - u Mađarskoj, i to u novoj Mercedesovoj fabrici u Kečkemetu koja je pre nekoliko meseci i zvanično počela sa radom. U fabriku u Mađarskoj je inače uloženo oko 800 miliona evra, a ima oko 3.000 radnika. Pojedini izvore navode da će se CLA proizvoditi i u Nemačkoj.

CLA je napravljen na Modular Front Architecture (MFA) platformi, cilj su pre svega mlađi kupci, a ponudu će kasnije dopuniti još jedna karoserijska verzija, i to Shooting Brake.

CLA će biti dostupan u verzijama sa prednjim i pogonom na sva četiri točka, šestostepeni manuelni menjač će biti standardan, a opciono će moći da se dobije i 7-stepeni menjač sa duplim kvačilom.
Što se motora tiče, ponuda benzinaca će po ranijim informacijama startovati verzijom sa 122KS (model CLA 180), dok će dizelaši biti dostupni u verzijama sa rasponom snage od 109KS do 170KS.
Sportska CLA 45 AMG verzija će imati isti motor kao i Mercedes A 45 AMG, što znači 2,0 litarski turbo motor sa oko 350KS i 450 Nm.
CLA 45 AMG će dobiti i AMG body kit, AMG SPEEDSHIFT DCT sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, modifikovano ogibljenje, jači kočioni sistem, nove alu točkove, sportski izduvni sistem i sportsku unutrašnjost.
Kako je ranije pisao nemački Auto Bild, cena za CLA bi u Nemačkoj trebalo da startuje od oko 28.000 evra.
Podsećanja radi, Mercedes Concept Style Coupe je dugačak 4637 mm, širok 1891 mm, visok 1398 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2699 mm. Pod haubom je 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 155 kW/211KS, u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom (pogon je na sva četiri točka).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Spiegel.de
Nije los. Samo mi se cini da je prekratak za ovakav dizajn i linije.
Једна је банана!! :)
Овако на овим шпијунима ми ни изблиза не делује као представљени концепт модел.
Штавише мало сам се и насмејао кад сам видео колико су скарабуџили онако симпатично возило...
Wooooow
To je to!!!!!!!!!
Bad look, Fantom's eyes!
Proporcije idealne, ovo će razbiti na tržištu!
"Samo mi se cini da je prekratak za ovakav dizajn i linije." to je to.pre mi je licio na cls,a sad na produzenu a klasu.
I siri i duzi od aktuelne C klase. Imam utisak da ce ovaj bolje da se prodaje od C klase. Gledam rezultate u Njemackoj, A4 bese presao C klasu u proslom mjesecu dok Passat ostaje prvi. Ima li neko fotke enterijera ovog automobila?
Malo mi se cini cudan, tj nekako nije to to sto su hteli. Nezgrapan je malo.
A farovi, A, B, SL, klase...
U svakom slucaju, lepsi od C klase, ali mislim da nije funkcionalniji. Prednji pogon = tuga.
covek dok nevidi uzivo nista ne moze da prica.na slikama mi izgleda zdepasto.i BMW 5 kad je izasao i dok ga nisam video uzivo bio sam razocaran.medjutim,kad sam u salonu...promenilo se misljenje za 180 stepeni.
Nemanja, pa i Audi ima prednji pogon pa shije Mercedesa i BMW-a u mnogo stvari. :-) Sto se tice farova nisu isti nego im samo dioda ide u slicnom pravcu. Inace sve je drugacije... Po tome ce novi Mercedesi biti prepoznatljivi u sve ce klase to dobiti. Pogledaj A,B, SL i vidjeces da su svi farovi razliciti.
Nije loš
http://i62.photobucket.com/albums/h112/Porsche-Power/mercedescla.jpg
Enterijer će biti standardno kao kod svih zadnjih mercedesa
http://www.themotorreport.com.au/content/image/2/0/2013_mercedes_benz_cla_class_spy_photos_18-0730.jpg
Dosta ublazeno u odnosu na koncept, previse lici na aktuelnu C klasu. Tek se sad vidi koliko CLS jeste skulptura, umetnicko delo, u centimetar adekvatan. Ovaj ce svakako biti lep, ali za CLS look je ipak bitna velicina. Ne sumnjam da ce prodajne brojke CLA biti vise nego dobre.
Bolje bi mu stajao niži prednji deo,ovako lici na sedan varijantu A klase,a treba da bude elegantna limuzina.
@ milan
Ma to su se konji propeli na zadnje noge. Biće to raketa!
Sa A klasom i ovim CLA, ima da tuku na mlade, CLS uživo kao da kaže MRŠ BRE, a to se danas traži
volim mercedes, ali nikad nisu znali kako da linije sa vecih auta prenesu i na manji. ovaj cla bi trebali produziti i napred i nazad i onda bi izgledao ok (naravno, kad bi to uradili nebi vise bio cla vec bi bio cls)
MRŠ BRE LOOK
http://dailycar.info/wp-content/uploads/2011/01/03-2012-mercedes-cls-63-amg.jpg
Леп, али ЦЛС је пуно лепши. :)
Види се да је настао од А класе ( као 6ГЦ од серије 6 ).
Док је ЦЛС потпуно јединствен.
Сигурно ће бити хит, али ово ће узимати само они који немају за ЦЛС.
Или који воле мања кола ( има и таквих ). :)))
@mile
Ne znam da li ti imas nekih problema sto se vida tice ali po tebi su sva evropska auta (jednog proizvodjaca) ista. Ovo nimalo ne lici na CLS, mozda jedino zadnji stopovi malo podsjecaju.
Meni liči na CLS kojeg je neko udario otpozadi. Nekako mi nije skladan sa tim linijama, a tako kratak. Ipak, pravi utisak se može steći samo uživo, slike umeju da prevare.
u pravu si; svi mercedesi (kao i svi audiji, vw, porscheovi ...) se toliko razlikuju da covek nikad nebi ni mogao posumnjati da dolaze is iste kompanije
Sa ovom duzinom ne moze nista bolje. To je ko ovi hatchback automobili (astra, megan, i sl.) kad ih pretvore u sedane. Proporcije katastrofa. E sad, pomenuti automobili ne pretenduju da budu lepi, vec prakticni, sa velikim prtljaznikom, a OVO zeli da bude pozeljna sportska limuzina. FAIL.
koga briga za nasa misljenja,ali iskreno sam malo razocaran.koncept je bio mnogo elegantniji,ostriji,sportskiji...kao sto rekoh,vise mi lici na produzenu a klasu nego na smanjeni cls.pogon na prednji pogon je jos jedna greska merca.pocetni dizelas 109ks.ma kakva kriza bila i ma koliko ekonomicni bili ovo je za moj ukus malo previse.
Ма биће бољи уживо, нема сумње ту, него је штета што су онако добар концепт успели да утупе прво са Смарт-Актрос фаром а онда и некако Кореја задњим светлима, бочне линије А класе, а о предњој вучи сувишно је коментарисати.
Све у свему "Банана" је "Банана" а ово ме подсећа на комерцијални наставак одличног првог филма...
Ovo bi trebalo da bude konkurent A5 Sportback-u?Ako je tako onda je zavrsio karijeru :)))
Izgledao je zanimljivo kao koncept,sada mi je ceo nekako nedovrsen,kao da su nesto hteli ali nisu uspeli...Ne znam...
@Dejan L
Bad look ima Audi,devil eyes...A Mercedes ima...Ksenone! :)
Simpatican autic, ali treba ovo videti uzivo, pa tek onda doneti zakljucak...
Ko bi rekao da je ovo duze od C klase, uopste ne izgleda tako na slikama
juuuuuuuuuu ja sam sokiran kako grozno ovo izgleda, wooow ovo je stvarno lose!!!
Pa ako serija 2GC bude imala ovakve proporcije popljuvacu je zesce. Mada ne verujem, posto vec serija 1 ima u odnosu na ovo veooooma dugacku haubu.
@dusan
"Ovo bi trebalo da bude konkurent A5 Sportback-u?"
Ne, vec buducem Audiju A3 Sedan. Ti jos uvek nisi ukacio segmente... :)