Novi Dacia Sandero

Dacia (u vlasništvu francuskog Renaulta) je u prvoj polovini godine već predstavila dva nova modela (Lodgy i Dokker), dok će na Salonu u Parizu premijeru imati i druga generacija Sandera.
Dok se to ne desi, evo i jedne slike / rendera konačnog izgleda novog Sandera koju će u svom najnovijem izdanju objaviti francuski magazin Auto Plus. Zvanične fotografije i svi detalji bi inače trebalo da budu objavljeni tokom sledeće nedelje.
Kako stvari sada stoje, bez obzira na brojna poboljšanja u odnosu na još uvek aktuelni model, cena se neće bitnije menjati.
Nemački Auto Bild je nedavno pisao da je Sandero II napravljen na novoj platformi, kao i to da će imati duže međuosovinsko rastojanje i više mesta za putnike i prtljag.
Novi model će i dalje ostati jednostavan i pristupačan automobil, a pored savremenijeg dizajna u odnosu na sadašnji Sandero, dobiće i moderniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, poboljšanu bezbednost, kao i osveženu paletu motora sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2.
Motori su naravno iz Renaulta, i to to benzinci i dizelaši sa rasponom snage od 75KS do 115KS.
U ponudi će i dalje biti i Sandero Stepway koji će ponovo karakterisati nešto atraktivniji izgled (modifikovani branici, novi pragovi, proširenja blatobrana, krovni nosači, veći alu točkovi, srebrni retrovizori...).
Foto: Auto Plus via Worldscoop.forumpro.fr
Donji deo fara uvučen kao na Rapidu!
Ovo je prva Dačija koja ne izgleda jeftino i ružno. Bravo za dizajnera.
Sasvim korektno. Još bi bolje izgledala sa nekim lepšim i malko većim felnicama...
Mnogo lepša od Fabije, prvog konkurenta. Ima napred po nešto i VWovsko.
Kad bi bila galvanizovana karoserija, za ove pare daleko najnaj kupovina.
@ Mange
Pa posle 2007. su galvanizovali i zadnju polustranicu i sajtne i koševe, jer se kod nekoh Logana pojavljivala preuranjena korozija.
Drugo linija ispod maske koja se nastavlja na rubove je ono što mi se sviđa, a što Toyota i Honda nikad neće umeti da urade. Oni saseku blatobran nekom nedefinisanom linijom ovalno vrljavog oblika, a kod ovog Sandera je savršeno pravilna. Čekam još da vidim Logan!
Dejan L
Znam ja da su oni poboljšali zaštitu rubova i pragova, nekom vrstom galvanizacije i boljih premaza.
Recimo takav nivo zaštite je imao Renault 5, pre 1985 godine. Tako da ima da napreduju dosta.
Elem, mislim da će ovaj Sandero imati bolju zaštitu od većine Koreanaca, pa čak i pojedinih Opela koji se i dalje prave... pojedinih Japanaca...
Ha-ha-ha. Nisam video logana koji nije "rdjav". Nisam vdeo stepway kome se nisu ogulile fensi srebrne palstike. Sada lici na restilizovane Lade. Sve u svemu veliko nista, ko zeli da se hvali da je kupio nova kola prvi u selu, za njega je ovo pravo vozilo, za ostale par godina stari folksvageni i svi srecni-svi zadovoljni.
Izgleda fino, distanciran je od Renoove game tam toliko da ne "smeta". Relno, ja za svog Logana (izuzimam ga od price o dizajnu jer istog nema buduci da je kreiran iz racunice a ne da bude dopadljiv)imam zamerke jedino na koroziju koja ce biti problem u narednim godinama. Gde god ga je neko ogrebao, kamencic na putu udario, pojavili su se zlosutni znaci korozije.
Predrage,
plete Mangeta po "Mladoj Boleslavki" skoro kao ti po Soičiru :)))
Subjektivno ni meni nije za isti koš Fabija i DAČIJA-sku Romanjesku :)
Fabija i Dačija na Euro N-Cap crash testu... šta reći?
Fabija sa garancijom na koroziju od 12 god... Dačija... :))))
Kako mogu biti ista klasa, kad Dačija nema ništa sem plastike i sntetike u enterijeru, a sedišta bez bočne potpore, zarozaju se nakon god dana, zvučna izolacija NULA! ITD...
U svemu pobeđuje Škoda
Predrag, Đenka, Moron
Za nešto bolji kvalitet fabije i cena je veća, u odnosu na daciju. Najveća razlika je baš vidnoj stvari - enterijeru.
Uvek kad kažem dobro ili bolje, mislim na donos cena - kvalitet.
Naveo sam gore, da Sandero ima galvanizovanu karoseriju, za ove iste pare, pre bi je kupio od fobije. Znači i ja biram fobiju ;)
Mnogo ste poceli da hvalite Fabiju. Pa nemojte tako, uobrazice se Predrag ;))