home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Peugeot 408

Peugeot je potvrdio da će novi model pod nazivom Peugeot 408 biti predstavljen 22. juna, a očekuje da će biti pozicioniran između 308 hatchbacka i 3008 SUV-a.

Kako prenosi Autocar, francuski proizvođač navodi da model „kombinuje karakteristične kodove SUV-ova sa dinamičnom siluetom fastbacka“.

Ranije se smatralo da će se zvati Peugeot 4008 i da će biti kupe-SUV brat 3008, međutim ime 408 koje je danas objavljeno sugeriše da će umesto toga biti više fokusiran na dizajn povišene fastback limuzine.

Pored potvrde imena 408, Peugeot je objavio sliku prednjeg dela automobila, koja pokazuje evoluciju trenutne Peugeotove maske.

Komentarišući model, Peugeot je rekao: „Što se tiče dizajna i inženjeringa, potraga za visokom efikasnošću i želja da se ponude nova iskustva bili su u srcu razvoja novog Peugeota ​​408. Namenjen onima za koje je automobil zadovoljstvo, 408 donosi neviđenu privlačnost porodici Peugeot.”

Nomenklatura 408 se već koristi u Kini za verziju modela 308 sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Peugeot je potvrdio da će taj model ostati u prodaji i da će se „u Kini koristiti diferencijator kako bi se izbegla zabuna“, a čiji detalji će biti potvrđeni prilikom otkrivanja modela.

Novi model će deliti osnovu sa modelima 308 i 3008, što znači da će ponuditi isti niz SUS motora i elektrifikovanih pogona.

Stellantisova EMP2 platforma može da prihvati i SUS i plug-in hibridne pogone, a očekuje se da će model biti ponuđen sa istim pogonima kao 308 baziran na EMP2: dva plug-in hibrida, 1,5 litarski dizel i 1,2 litarski benzinac.

Međutim, i 308 i blisko povezana Opel/Vauxhall Astra će takođe biti ponuđeni u potpuno električnim verzijama 2023. godine, što će otvoriti put ovom novom modelu da krene istim putem, u skladu sa Peugeotovim planom da bude potpuno električan do 2030. godine. Potpuno električni e-308 će ponuditi 154KS i više od 400 km dometa iz baterije od 54 kWh.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1278



Komentari