Najavljen novi Opel

Još ranije je najavljeno da će Opel od 2028. godine preći samo na električni pogon, a jedan od modela na tom putu je i naslednik Crosslanda koji će poneti ime Frontera (naziv već korišćen za Opelov terenac između 1991. i 2004. godine).
Električna Frontera se pridružuje Astri Electric i Astri Sports Tourer Electric u EV asortimanu, koji čine i Corsa Electric, Mokka Electric, Combo Life Electric i Vivaro Life Electric.

Dolazak električne Frontere označava „značajnu prekretnicu“ za proizvođača automobila, navode iz kompanije.
"Naziv 'Frontera’ savršeno odgovara našem novom uzbudljivom SUV-u. Odlikovaće ga samouvereni karakter i biće pozicioniran u sam centar tržišta", navodi Florian Huettl, glavni izvršni direktor Opela.
Nova Frontera nudi mnogo prostora i svestranosti za ljude koji vode aktivne živote i kupce s velikim porodicama. Novi model će takođe nastaviti Opelovu dugogodišnju tradiciju nuđenja pristupačne mobilnosti širokom krugu kupaca zahvaljujući atraktivnim cenama.
Frontera bi trebalo da koristi sličan pogon kao Corsa Electric. Popularni hečbek je opremljen baterijom od 54 kWh (bruto) i motorom od 115 kW/156 KS, a ima domet od 402 km. Baterija se može napuniti od 20 do 80 procenata za 30 minuta.
U odnosu na Corsu Electric, kod Frontere se očekuje blagi pad u dometu jer se radi o većem i težem vozilu.
Budući da se električna Corsa nudi i sa motorom od 136 KS, verovatno će to biti dostupno i na ovom novom modelu.
Očekuje se da će se Frontera možda takođe nuditi i u benzinskim verzijama, sa 1.2 PureTech blagim hibridnim motorom.
Novi model usvaja i novu robusnu interpretaciju Opelove filozofije odvažnog i besprekornog dizajna.
Kompletan izgled za novi automobil tek treba da bude otkriven, ali se očekuje da će pratiti najnovije modele Corse i Astre sa novim, elegantnijim prednjim delom.
Očekuju se i potpuno digitalni kokpit sa novim infotainment sistemom i sistemi pomoći dizajnirani da vožnju i manevrisanje učine opuštenijim (od nove panoramske kamere za vožnju unazad preko inteligentnog regulatora brzine do sistema upozorenja na prednji sudar sa automatskim kočenjem i detekcijom pešaka).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs