Novi šef Peugeota otvoren za sportski 208 GTI

On ističe da je vraćanje imena GTI bilo „pitanje koje je sebi mnogo postavljao” otkako je preuzeo ulogu generalnog direktora Peugeota od Linde Džekson u sklopu nedavne široke promene menadžmenta Stellantisa.
Značka GTI se nije pojavila na 208-ici od kada je druga generacija automobila stigla 2019. i nije odlikovala Peugeot automobil od kada je 308 GTI izašao iz prodaje 2021.
Kada su ga tokom E-Lion Daya pitali da li postoje planovi za e-208 GTI, Favej je rekao: „Veoma sam nestrpljiv da povežem brend Peugeot sa onim što predstavlja, sa njegovim nasleđem u svakom smislu. „Zato ćemo se osvrnuti na ono što je nasleđe brenda i videćemo u kojoj meri se to može prilagoditi modernom svetu – i ništa nije isključeno, a svakako ne i GTI bedž, sigurno.”
Bilo bi logično da sportski električni model koristi istu postavku kao Lancia Ypsilon HF i Abarth 600e crossover, sa kojim e-208 deli svoju e-CMP platformu. Abarth 600e se inače nudi u verzijama sa 240 KS i 280 KS.
Ostaje da se vidi da li u Peugeotu smatraju da je električni hot heč komercijalno održiv.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs