home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Corolla

Foto: Toyota

Najprodavaniji automobil u istoriji će uskoro dostići svoju 13. generaciju, a debi će verovatno biti između 2026. i 2027. godine. Nova generacija će imati dizajn po uzoru na Prius i C-HR, kao i još efikasnije potpuno hibridne pogonske sisteme. Još uvek je neizvesno da li će postojati i GR verzija od 300 KS.

Kako piše Klix.ba, prema nepotvrđenim informacijama, koje dolaze iz japanskih medija, Corolla 13. generacije bi trebalo da bude potpuno hibridna, ali će doći do vrlo važnih ažuriranja, i estetski i u ponudi motora.

Prema pisanju japanskih medija, nova Corolla bi mogla da usvoji mnogo izraženiji dizajnerski jezik od aktuelne generacije. Dizajn je navodno inspirisan Priusom i C-HR-om s tankim, horizontalno razvijenim svetlosnim grupama i novim svetlosnim potpisom u obliku slova "C". Maska bi mogla da bude kompaktnija i uvučenija, dok bi prednji branik trebalo da ima zategnute i dinamične linije.

Toyota Corolla

Render: Motor1 

Zadnji deo bi takođe bio predmet značajne evolucije: proporcije bi ostale slične, ali s tanjim svetlima povezanim svetlosnom trakom. Prema tradiciji, Corolla bi trebalo da bude ponuđena u verzijama limuzine (ne na svim tržištima), hatchbacka i karavana, da bi nastavila da zauzima sve glavne segmente.

Najočigledniji korak napred mogao bi da bude u putničkom prostoru, potpuno redizajniran u hi-tech maniru. Instrument tabla bi trebalo da bude u potpunosti digitalna, uz veliki centralni ekran za infotainment sistem, kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto. U skladu s najnovijim trendovima, Toyota bi mogla da integriše naprednog glasovnog asistenta baziranog na veštačkoj inteligenciji, sposobnog za prirodniju interakciju s vozačem i putnicima.

Što se tiče motora, potvrda potpuno hibridnih jedinica se čini očiglednom, možda ažuriranih u smislu snage i efikasnosti. Ovoj varijanti bi mogao da se doda plug-in hibrid, možda implementirajući novu arhitekturu sposobnu za prelazak najmanje 100 km u električnom režimu, da bi bila konkurentna s rivalima.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com



čitanja : 139



Komentari