Audi će od sledeće godine proizvoditi EV automobil u C segmentu

“Auto Express” je razgovarao sa izvršnim direktorm Audija Gernotom Delnerom, koji je rekao da će “ovde u Ingolštatu od sledeće godine da se proizvodi EV automobil u C segmentu”. S obzirom na taj vremenski okvir, jasno je da će električni Audi biti zasnovan na tehnologijama koje su već dostupne u Volkswagen grupi, a ne na novoj SSP arhitekturi koja dolazi tek 2027. godine. Kao rezultat toga, očekujemo da će novi Audi model verovatno deliti tehniku sa redizajniranim ID.3 koji bi trebalo da se pojavi otprilike u isto vreme, i da će imati kombinaciju električnog motora na zadnjoj osovini i baterijskog paketa postavljenog ispod poda, piše “Auto Express”.

Render: Auto Express
Ne znamo da li postoje neke velike promene u trenutnoj tehnologiji baterija, ali očekujemo da će novi Audi verovatno biti dostupan sa baterijama od 58 kWh, 77 kWh i 79 kWh koje koristi aktuelni ID.3. Takođe, možemo da budemo prilično sigurni u to i kako će da izgledati novi električni A3, jer će morati da deli određene elemente sa drugim automobilima na MEB platformi koji su u prodaji.
Da li to znači da Audi A3 neće imati naslednika?
Međutim, ono što znamo jeste da je automobil predaleko u svom razvoju da bi usvojio novi dizajnerski jezik koji razvija novi šef Masimo Frasela, koji je postavljen pre samo 12 meseci. Pretpostavlja se da će Audi da posegne za kompromisom i da će iskoristiti dosta rešenja sa postojećih modela. Naravno, Audi A3 EV će dobiti i neke originalne, prepoznatljive elemente, kao što će biti kratka hauba i kupe linija krova. Plan Audija je bio i ostao da proširi svoju ponudu samo neznatno nadole, odustajući od naslednika superminija A1 i malog krosovera Q2, ali stvarajući indirektnog naslednika nedavno osveženom A3.
To bi, zauzvrat, brendu moglo da da jeftiniju početnu tačku u poređenju sa Mercedesom i BMW-om. Audi želi da napravi pometnju na tržištu predstavljanjem čak 20 modela, što može da dovede do pomeranja u planiranom lansiranju. Takođe, nemački proizvođač želi i da se proširi na ključnim tržištima kao što su Kina i SAD, gde mali automobili nemaju prođu.
Izvor: Sportal.blic.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Audi