home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 500 Hybrid
 
U razgovoru za španski list „El Mundo“, glavni izvršni direktor Fiata, Olivije Fransoa, potvrdio je da će uskoro da debituje novi hibridni Fiat 500 koji će se proizvoditi u Mirafjoriju. On je, takođe, najavio da će kompanija sa sedištem u Torinu u narednih 18 meseci da lansira tri nova modela: SUV, fastbek i pikap C-segmenta.

Prema rečima Olivijea Fransoa, ova tri modela će dovesti italijanski brend na poziciju koju dugo nije zauzimao: „Do kraja 2025. godine imaćemo novi Fiat 500 hibrid. U narednih godinu i po dana predstavićemo SUV, fastbek i pikap iz C segmenta. To će biti automobili za različitu publiku u različitim regionima. Zapravo, do tada će naša strategija da postanemo globalni brend biti u potpunosti u toku“, pojasnio je prvi čovek italijanskog brenda.

Grande Panda iz Kragujevca, Afrike i Južne Amerike

Grande Panda je prvi globalni Fiat, još od modela Palio iz 90. godina prošlog veka, koji će se, pored Evrope, prodavati i na Bliskom istoku, u Africi i Južnoj Americi. „Sa pravom platformom i inspirativnim dizajnom, možemo da dostignemo veoma velike količine proizvodnje i da zaradimo novac na automobilom iz B segmenta, što je veoma teško“, dodao je Olivije Fransoa.

Fiat C-SUV & Fastback

Fiat C-SUV & Fastback

Iako nije ulazio u detalje, tri modela o kojima Fransoa govori trebalo bi da budu Pandisima ili Giga Panda, koji bi trebalo da debituju ove godine. Biće to SUV C-segmenta, dugačak približno 4,4 metra, koji će na tržište stići u verzijama sa 5 i 7 sedišta. Proizvodiće se u Maroku. Drugi model bi trebalo da bude automobil pod imenom Fiat Panda Fastback koji će se prodavati širom sveta, uključujući i Evropu. Konačno, što se tiče pikapa C-segmenta, on bi trebalo da bude naslednik Strade.

Fiat Fastback

Fiat Pick-Up

Za sada ništa od povratka Fiat Punta

Što se tiče Grande Pande, Fransoa predviđa da će biti prodata u oko 300 hiljada primeraka i da će se proizvoditi u tri fabrike - u Kragujevcu, Severnoj Africi i Južnoj Americi. Međutim, u Latinskoj Americi, automobil bi mogao imati drugačije ime i možda će se zvati novi Fiat Argo. Što se tiče Fiat Pande, Fransoa je potvrdio: „Nastaviće da se proizvodi i imaće naslednika. Drugi brendovi Stellantisa bi takođe mogli da proizvode neke druge modele A-segmenta u fabrici u Pomiljanu. Nadam se da će to učiniti“.

Na pitanje o novom Puntu, Fransoa je dao diplomatski odgovor: „Zavisi. Danas ljudi više vole SUV vozila, dok električni modeli moraju da budu niskog profila. Ako se baterije razviju do tačke u kojoj aerodinamika postaje manje važna, mogli bismo se vratiti modelima sa oblicima koji su Punto ili Uno učinili uspešnim.“

Izvor: Sportal.blic.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 196



Komentari