home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lucid Gravity X
 
Nakon modela Air i Gravity, Lucid sada fokusira svoje napore na pristupačnija vozila. Još ranije je potvrđeno da je u pripremi SUV sa cenom ispod 50.000 dolara, a nedavno je saopšteno da će nova platforma srednje veličine takođe iznedriti još dva modela, uključujući i robusniji SUV koji je inspirisan konceptom Gravity X (na prvoj slici).

Lucid je jednu sliku svog svog trećeg modela objavio pre otprilike 12 meseci (druga slika). SUV, potencijalno nazvan Earth, imaće poznate Lucidove dizajnerske karakteristike, ali će biti primetno manji od Gravityja.

Lucid Earth

Dok je nedavno govorio na sajmu u Minhenu, privremeni izvršni direktor Lucida, Mark Vinterof, otkrio je da će Gravity X oblikovati izgled i osećaj jednog od njegovih predstojećih vozila srednje veličine. Taj uticaj bi se mogao pretvoriti u standardne detalje za terensku vožnju kao što su povećani klirens, terenske gume, prepoznatljivi branici, zaštitne ploče i kuke za vuču. Dizajn ukazuje na krosover koji spaja Lucidovu elegantnu estetiku sa avanturističkijom ličnošću.

Lucid planira da počne proizvodnju svog električnog SUV-a ispod 50.000 dolara do kraja sledeće godine, ali u razgovoru za Car and Driver, Vinterof je potvrdio da je Lucidu potrebno dodatno finansiranje da bi se to ostvarilo. Kada obezbedi tu podršku, tada će moći da poveća proizvodnju i verovatno će biti u poziciji da lansira terensku verziju početkom 2027. godine.

Kada se srednje veliki SUV i njegov robusni brat pojave u prodaji, Lucid će krenuti sa trećim modelom koji za sada ostaje misterija. Kompanija je potvrdila da neće biti sedan, ali je rekla da cilja na lansiranje do kraja 2028. godine. Očekuje se da će sva tri vozila biti pravljena u Lucidovoj fabrici AMP-2 u Saudijskoj Arabiji.

Dok je govorio o modelima srednje veličine za CarBuzz, viši potpredsednik za dizajn i brend u Lucidu, Derek Dženkins, rekao je da je kompanija željna da uzme tehnologiju iz svojih skupljih modela i da ih učini dostupnim većoj bazi kupaca. „Trenutno radimo na našem programu srednje veličine i, naravno, to će biti kompaktna, lakša vozila sa svakim fokusom na aerodinamiku, efikasnost i prostor“, rekao je. „Neće biti brza kao Air, ali će biti impresivna i biće po ceni kojoj će mnogo više ljudi imati pristup. Čitava ideja je da uzmemo našu tehnologiju i dopremo do šireg kruga potrošača i ubrzamo tu tranziciju.“ 

Pripremio: Ivan Mitiić – Autoblog.rs



čitanja : 54



Komentari