Novi Porsche 718 i sa SUS motorima

Promene u svojim planovima je krajem prošle nedelje potvrdio i sam Porsche, kada je izvršni direktor Oliver Blum priznao da tržište električnih vozila više ne raste dovoljno brzo da bi kompanija mogla da nastavi sa ranije najavljenom strategijom proizvoda usmerenom na električna vozila.
Kao rezultat pada, Porsche menja svoje planove da bi uključio više modela sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, od kojih će neki biti „veoma emotivni“ derivati koji će se pojaviti na „vrhu“ linije 718.
Kako prenosi Carscoops, nisu objavljeni konkretni detalji, ali verovatno objašnjenje je da bi zamene za Cayman GT4 i GT4 RS, kao i 718 Spyder, mogle da nastave sa šestocilindričnim benzinskim motorima. Redovne verzije 718 će imati električni pogonski sklop sa jednim ili dva elektromotora koje Porsche razvija otkako je osmislio sportske automobile sledeće generacije isključivo kao električna vozila.
718 EV će debitovati 2026. godine, ali je potvrđeno da ćemo morati da sačekamo neko vreme u modelskom ciklusu da bismo videli verzije sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Porsche će ih očigledno predstaviti kao izbor entuzijasta, i zvuči kao da će to biti najskuplje verzije.
Podsećanja radi, Porsche je već potvrdio da pravi izmene u svojim planovima za električna SUV vozila. Macan će dobiti novu SUS/PHEV liniju pre kraja decenije. A vodeći SUV model, pod kodnim nazivom K1, koji je takođe ranije planiran kao električno vozilo, na početku će biti ponuđen sa izborom motora sa unutrašnjim sagorevanjem i hibridnim pogonom.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs