home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Kia EV4 GT
 
Kia je najavila električni hot heč model EV4 GT, a istovrememo je otkrila i novi "GT Wrap", dizajn folije namenjen električnim GT prototipovima kompanije. Kreiran da istakne emotivni karakter svojih visokoperformansnih automobila, GT dizajn folije unosi u modele u razvoju energiju i stav koji definišu Kijine GT serijske modele.

Kako najavljuje Kia, GT folija nagoveštava brzinu, emocije i maštu, dok istovremeno postavlja scenu za sledeće poglavlje visokoperformansne mobilnosti. 

Više od kamuflaže, GT folija implicira dinamičan i stalno evoluirajući dizajnerski jezik. Inspirisan svetlošću, univerzalnim simbolom brzine i energije, kombinuje oštru geometriju, elegantno ponavljanje i temu „kontinuiranog, ali fragmentisanog“ dizajna.

Efekat je referenca na zamućenje pokreta, izazivajući osećaj zamaha i velike brzine.

Električni GT modeli se odlikuju neonskim tonovima. Za Kiju, ova akcentna boja, koja je postala simbol elektriciteta, otelotvoruje dinamičnu energiju i preciznost u pokretu. Uparen sa nijansama crne, dizajn stvara slojevit, živahan efekat, dok suptilni grafički elementi evociraju agilnost i pokret.

Kia je započela svoju električnu GT seriju predstavljanjem modela EV6 GT, lansiranog 2022. godine, a nastavila je sa EV9 GT, predstavljenim krajem 2024. godine. Evolucija je najavljena tokom Dana električnih vozila u februaru, a EV4 GT je zakazan za lansiranje 2026. godine.

Kia EV4 GT

EV4 GT će ima dva elektromotora (očekuje se između 300 KS i 400 KS), pogon na sva četiri točka, neonsko zelene kočione čeljusti, jedinstvene felne od 20 inča, kao i doterane branike.

Očekuje se i sistem virtuelnog menjača brzina (VGS), koji je dizajniran da imitira zvuk i osećaj benzinskog automobila sa V6 motorom i osmostepenim menjačem.

U paketu bi trebalo da se nađu i elektronski diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, adaptivni amortizeri, jače kočnice i unapređeno upravljanje.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 64



Komentari